فناوری

گزینه های رنگی سامسونگ گلکسی اس 24 FE قبل از عرضه به بیرون درز کرد

گزینه های رنگی سامسونگ گلکسی اس 24 FE قبل از عرضه به بیرون درز کرد

Samsung Galaxy S24 FE، که نسخه ارزان‌تری از Galaxy S24 به زودی راه اندازی می شود -نشت-تصاویر-confirm-design/”>چندین نشت و شایعات در چند وقت اخیر. پس از انتشار رندرهای ادعا شده از گوشی به صورت آنلاین، گزینه های رنگی Galaxy S24 FE به بیرون درز کرد. این در حالی است که برند در حال آماده شدن برای رونمایی از وسایل تاشو، پوشیدنی و موارد دیگر در رویداد بدون بسته بندی در پاریس در چند روز آینده.

Samsung Galaxy S24 FE

  • گزینه های رنگی Samsung Galaxy S24 FE به صورت آنلاین فاش شده است، با اجازه راس یانگ در DSCC.
  • به گفته وی، این گوشی در رنگ های سبز روشن، خاکستری، آبی روشن و زرد در دسترس خواهد بود.
Samsung-Galaxy-S25
  • رندرهای فاش شده گوشی را با رنگ سبز روشن نشان می دادند.
  • برای زمینه: Galaxy S23 FE در < در دسترس بود. رنگ های نعنایی، گرافیت و بنفش. این بدان معناست که شرکت در حال معرفی چند گزینه جدید با جانشین است.

Samsung Galaxy S24 FE: تا کنون چه چیزی می دانیم؟

اخیراً فاش شده است. تصاویر گلکسی اس 24 FE نشان می دهد که این گوشی طراحی یکسان با گلکسی اس 24 استاندارد خواهد داشت. دوربین‌های سه‌گانه را می‌بینیم که به صورت عمودی در پشت و بدون هیچ گونه حاشیه/پوشش روی هم چیده شده‌اند. یک بریدگی سوراخ پانچ در موقعیت مرکزی در جلو وجود دارد و حاشیه‌ها این بار در مقایسه با گلکسی S23 بسیار باریک‌تر هستند. 

شایعه شده است که این گوشی از تراشه Exynos 2400 یا Snapdragon 8 Gen 3 بر اساس بازار استفاده می کند. این می تواند یک سنسور 50 مگاپیکسلی ISOCELL GN3 داشته باشد اما جزئیات مربوط به سایر سنسورها در دست نیست. این چیپست را می توان با حداکثر 12 گیگابایت رم و دو نوع حافظه داخلی جفت کرد: 128 گیگابایت (UFS 3.1) و 256 گیگابایت (UFS 4.0). ظرفیت باتری در Galaxy S23 FE بدون تغییر باقی می ماند و 4500 میلی آمپر ساعت است.

Samsung Galaxy S24 FE دارای ابعاد 162 x 77.3 x 8 میلی‌متر است. این ممکن است دارای صفحه نمایش 6.65 اینچی در مقایسه با اندازه پنل 6.4 اینچی در Galaxy S24 FE باشد. این باید در محتوای بیشتری روی صفحه قرار گیرد.

<پانویس>

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا