فناوری

جدول زمانی عرضه iQOO 13 مشخص شده است، iQOO Neo 9 Pro+ ماه آینده معرفی خواهد شد

جدول زمانی عرضه iQOO 13 مشخص شده است، iQOO Neo 9 Pro+ ماه آینده معرفی خواهد شد

سری iQOO 12 عرضه شد در نوامبر سال گذشته در چین. در حالی که شامل یک مدل Pro بود، جانشین آن با نام iQOO 13 ممکن است نسخه حرفه ای نداشته باشد، اگر شایعات قابل باور هستند. در جدیدترین فاش شده، هوشمند پیکاچو اطلاعاتی را در مورد بازه زمانی راه اندازی، طراحی و ویژگی های کلیدی روشن کرده است.  

iQOO 13

در مورد iQOO 13 صحبت می‌کنیم، راهنمایی‌کننده می‌گوید این تلفن با یک راه‌اندازی دو تراشه عرضه خواهد شد. احتمالاً به این معنی است که iQOO 13 با چیپست Qualcomm Snapdragon 8 Gen 4 + تراشه گرافیکی اختصاصی iQOO برای انجام بازی های پیشرفته ارائه می شود.

iQOO-13

برای یادآوری، iQOO 12 همراه با دوربین تله فوتو پریسکوپ، تطبیق پذیری را به تنظیمات دوربین گوشی اضافه می کند. شایعات قبلی حاکی از آن بود که جانشین با لنز پریسکوپ عرضه نخواهد شد، اما در تضاد با این که اسمارت پیکاچو، مشاور هوشمند، اکنون گفته است که iQOO 13 دارای دوربین تله فوتو پریسکوپ خواهد بود، نیست. علاوه بر این، از عکاسی ماکرو و زوم هیبریدی 100 برابری پشتیبانی خواهد شد. 

اطلاع‌دهنده می‌گوید iQOO 13 دارای دوربین‌های درجه یک و بدون «عدسی‌های موقت» خواهد بود. در صحبت کردن در مورد طراحی، راهنمایی‌کننده می‌گوید که تلفن دارای یک ماژول دوربین مستطیلی خواهد بود که در گوشه بالا سمت چپ قرار گرفته است. این جایگاه مشابه iQOO 12 از سال گذشته است. افشای اطلاعات قبلی حاکی از آن بود که این گوشی با صفحه نمایش تخت عرضه خواهد شد. این نشان می دهد که ممکن است هیچ تغییر عمده ای در طراحی وجود نداشته باشد. 

iQOO Neo 9 Pro+ به زودی عرضه می شود

اطلاع دهنده جزئیات مربوط به iQOO Neo 9 Pro+ را نیز ذکر کرد. او می‌گوید که این گوشی با Qualcomm Snapdragon 8 Gen 3 عرضه می‌شود. کارشناس اطلاعات می‌گوید این گوشی در ماه جولای معرفی خواهد شد.

iQOO 13: آنچه تاکنون می‌دانیم

نشت‌های قبلی نشان داده است. انتظار می رود iQOO 13 با پریسکوپ عرضه شود دوربین تله فوتو با پشتیبانی از زوم اپتیکال 3 برابر. برای یادآوری، iQOO 12 با لنز تله فوتو 64 مگاپیکسلی با پشتیبانی از زوم 3 برابر و صفحه نمایش تخت 2K با پنل AMOLED عرضه شد. 

iQOO 13 می تواند از چیپست Qualcomm Snapdragon 8 Gen 4 تغذیه شود و یک باتری بزرگ 6000 میلی آمپر ساعتی با پشتیبانی از شارژ سریع 120 واتی داشته باشد. گفته می‌شود که این پرچمدار دارای حسگر اثر انگشت اولتراسونیک زیر صفحه‌نمایش خواهد بود، اما این یک سنسور تک نقطه‌ای خواهد بود که ممکن است فضای زیادی از صفحه نمایش را پوشش ندهد. 

مهمتر از آن، شایعات می گویند iQOO 13 دارای رتبه IP68 برای مقاومت در برابر گرد و غبار و آب و یک موتور لرزش خطی محور X فوق العاده بزرگ است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا