فناوری

Nothing Phone (2a) نسخه ویژه با لهجه های قرمز، آبی، زرد در هند راه اندازی شد: قیمت، در دسترس بودن

Nothing Phone (2a) نسخه ویژه با لهجه های قرمز، آبی، زرد در هند راه اندازی شد: قیمت، در دسترس بودن

چه چیزی در نسخه ویژه Nothing Phone (2a) وجود دارد؟

Nothing Phone (2a) در رنگ های مشکی، سفید و آبی موجود بود. با این حال، نسخه ویژه جدید Nothing Phone (2a) رنگ‌های اصلی دیگری مانند قرمز، زرد و آبی را در طراحی خود گنجانده است.

این گوشی هوشمند نسخه ویژه اولین محصول Nothing است که دارای هر سه رنگ در پایه سفید و رابط Glyph. پیش از این، رنگ قرمز در هدفون سمت راست همه محصولات صوتی Nothing، زرد در مدل جدید Nothing Ear (a) و آبی در مدل Nothing Phone (2a) دیده می شد.

Nothing Phone (2a) قیمت نسخه ویژه در هند، در دسترس بودن

Nothing Phone (2a) Special Edition را می توان با قیمت 27999 روپیه برای فضای ذخیره سازی 12 گیگابایتی + 256 گیگابایتی خریداری کرد. نسخه در Flipkart از 5 ژوئن. به عنوان بخشی از این پیشنهاد، کاربران می توانند از طریق چندین کارت بانکی از تخفیف 1000 روپیه استفاده کنند. شایان ذکر است که نوع ذخیره سازی مشابه Nothing Phone (2a) نیز 27999 روپیه قیمت دارد.

تلفن های آینده Nothing

این شرکت بعدی در صف راه اندازی Nothing Phone (3) و CMF Phone (1). درز در مورد تلفن آینده Nothing (3) پیشنهاد می کنیم ممکن است با یک دکمه عمل همراه باشد. طبق تصویری که توسط مدیر عامل کارل پی به اشتراک گذاشته شده است، یک گوشی هوشمند Nothing با دکمه روشن/خاموش و کلیدهای تنظیم صدا به ترتیب در سمت راست و چپ دیده می‌شود که در تلفن (2) و تلفن (2a) نیز دیده می‌شوند.

با این حال، یک دکمه اضافی وجود دارد، که زیر کلید پاور قرار می گیرد. گمان می‌رود که این دکمه یک دکمه Action شبیه به دکمه سری آیفون 15 باشد. دکمه اکشن به عنوان یک دکمه میانبر قابل تنظیم تبلیغ می شود و امکان اعمال خاصی را فراهم می کند. جزئیات بیشتر در مورد Nothing Phone (3) در روزهای آینده فاش خواهد شد.

Nothone Phone 2a Video

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا