فناوری

11 ویژگی برتر Apple WatchOS 11 که در WWDC 2024 معرفی شدند

11 ویژگی برتر Apple WatchOS 11 که در WWDC 2024 معرفی شدند

11 ویژگی جدید WatchOS 11

بار تمرین

بار تمرین نمایشی بصری از فشار وارد بر بدن در اثر تمرینات را ارائه می‌کند. در 7 روز گذشته نسبت به 28 روز گذشته. شدت هر تمرین با رتبه تلاش در مقیاس 1-10 اندازه گیری می شود. برای تخمین این رتبه بندی، داده های سن، قد، وزن و تمرین مانند GPS، ضربان قلب و ارتفاع شما را در نظر می گیرد. همچنین می‌توانید این رتبه‌بندی را تغییر دهید یا به‌صورت دستی وارد کنید.

برنامه Vitals

برنامه Vitals معیارهای سلامتی مانند ضربان قلب، تعداد تنفس، دمای مچ دست، مدت زمان خواب و اکسیژن خون را به شما نشان می‌دهد. اینها را تجزیه و تحلیل می کند و اگر هر یک از معیارها خارج از محدوده معمول خود باشد، از طریق یک اعلان به شما اطلاع داده می شود. این برنامه حتی دلایل احتمالی این مورد مانند بیماری، مصرف الکل، ارتفاع و غیره را پیش بینی می کند.

مکث حلقه های فعالیت

سیستم ردیابی سلامتی حلقه فعالیت اپل ممکن است گاهی اوقات بسیار زیاد باشد. این شما را ترغیب می کند که بدون از دست دادن به روال خود پایبند باشید. با شروع WatchOS 11، اگر حال شما خوب نیست یا در تعطیلات یا چیز دیگری هستید، می‌توانید حلقه‌های فعالیت را متوقف کنید و یک روز مرخصی بگیرید. خوب، می توانید آن را برای یک روز، هفته، ماه یا بیشتر متوقف کنید. 

همچنین می‌توانید اهداف آموزشی مختلفی را برای روزهای مختلف تعیین کنید.

WatchOS 11

پشتیبانی بهتر بارداری

کاربران زن می توانند سن بارداری خود را در چرخه مشاهده کنند برنامه ردیابی در اپل واچ. آنها همچنین می‌توانند علائم نگرانی‌های مربوط به سلامتی در دوران بارداری را در این برنامه ثبت کنند.

حالت‌های تمرین بیشتر

WatchOS 11 پشتیبانی از فوتبال، فوتبال آمریکایی، فوتبال استرالیا، هاکی در فضای باز، چوگان، سراشیبی را به ارمغان می‌آورد. اسکی، اسکی متقاطع، اسنوبرد، گلف، قایقرانی در فضای باز، و فعالیت‌های ورزشی بیشتر.

می‌توانید مجموعه‌های تمرینی مبتنی بر فاصله زمانی سفارشی را برای شنا در استخر تنظیم کنید و نمای تمرینی جدید Up Next به شما می‌گوید که در مرحله بعد چه کاری انجام دهید. .

WatchOS 11

پشته ویجت های بهبود یافته و فعالیت های زنده

شما ویجت های جدیدی برای Shazam دریافت می کنید ، عکس ها و فاصله در پشته ویجت ها. پشته می تواند به طور خودکار ویجت ها را بر اساس عواملی مانند زمان، تاریخ، مکان و کارهای روزمره شما نمایش دهد. برای مثال، ویجت آب و هوای شدید قبل از طوفان تندری ظاهر می‌شود.

فعالیت‌های زنده به Apple Watch می‌آیند و می‌توانند شمارش معکوس برای رویدادهای بلیت‌شده در Apple Wallet به شما نشان دهند.

هوشمندتر. Photos Watch Face

Apple Watch می تواند بهترین عکس شما را که می تواند به عنوان صفحه ساعت تنظیم شود به شما پیشنهاد دهد. این حتی به شما ایده می‌دهد که چگونه به نظر می‌رسد.

اعلام حضور

اگر جایی خارج از منزل هستید، می‌توانید برای مخاطبین مورداعتماد خود یک اعلام حضور تنظیم کنید. می‌توانید از طریق برنامه پیام‌ها در Apple Watch به آن دسترسی داشته باشید.

برنامه ترجمه

می‌توانید 20 زبان پشتیبانی‌شده را در Apple Watch ترجمه کنید. وقتی به یک کشور خارجی با زبان دیگری سفر می‌کنید، ویجت ترجمه به‌طور خودکار روی صفحه ظاهر می‌شود.

خلاصه‌ای از اعلان‌های آیفون

خلاصه‌ای از iPhone 15 Pro و iPhone 15 Pro Max اعلان‌ها به اپل واچ که روی WatchOS 11 اجرا می‌شود ارسال می‌شود. این مورد روی آیفون‌های جدید کار می‌کند.

روی نقدینگی ضربه بزنید

به سادگی یک ساعت اپل (با سیستم عامل WatchOS 11 یا جدیدتر) بیاورید. نزدیک به Apple Watch یا iPhone دیگری برای ارسال یا دریافت پول نقد بین دستگاه‌ها.

در دسترس بودن WatchOS 11

بتای برنامه‌نویس WatchOS 11 اکنون در اعضای برنامه توسعه دهنده Apple. نسخه بتای عمومی ماه آینده منتشر خواهد شد و نسخه پایدار آن در پاییز 2024 منتشر خواهد شد. این نسخه روی اپل واچ سری 6 یا بالاتر اجرا خواهد شد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا