فناوری

[اختصاصی] اولین نمای Google Pixel Watch 3 از طریق رندرها و ویدیوهای 360 درجه آشکار شد

[اختصاصی] اولین نمای Google Pixel Watch 3 از طریق رندرها و ویدیوهای 360 درجه آشکار شد

طراحی Google Pixel Watch 3 فاش شد

طبق رندرهای فاش شده، Pixel Watch 3 دارای همان ویژگی است به عنوان Pixel Watch 2 طراحی کنید. بنابراین، همچنان همان صفحه‌نمایش بدون حاشیه دایره‌ای با تاج چرخشی در کناره را دریافت می‌کنید. پیکسل واچ 3 نیز به نمایشگری 1.2 اینچی مانند مدل قبلی خود اشاره دارد. همچنین می‌توانیم Pixel Watch 3 را در پس‌زمینه با سیستم عامل Wear OS ببینیم. این ساعت هوشمند در رنگ مشکی با بند همسان عرضه خواهد شد، اما زمانی که رسمی شد در رنگ های بیشتری در دسترس خواهد بود. 

طبق گفته OnLeaks، Pixel Watch 3 کمی ضخیم تر از Pixel Watch 2 خواهد بود. این احتمالاً به دلیل باتری بزرگتر در Pixel Watch جدید است. یک Pixel Watch 3 ادعا شده لکه شد

از نظر ابعاد، پیکسل واچ 3 دارای ابعاد 40.79 در 40.73 در 14 میلی متر در مقایسه با پیکسل واچ 2 با ابعاد 1.2 اینچی و 41 x است. 41 × 12.3 میلی متر. 

همچنین شایعه شده است که پیکسل واچ 3 این بار در دو اندازه عرضه خواهد شد که اولین مورد از گوگل در مورد پیکسل واچ است. Pixel Watch 2 در یک اندازه 41 میلی متری موجود است، بنابراین ممکن است مدل بزرگتری به نام Pixel Watch 3 Pro داشته باشیم. اگرچه تغییری در طراحی وجود ندارد، اما به احتمال زیاد شاهد ارتقاء سخت افزاری و نرم افزاری در Pixel Watch 3 خواهیم بود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا