فناوری

گوشی هوشمند HMD Skyline در ماه جولای به عنوان یک مدل رده بالا معرفی می شود

گوشی هوشمند HMD Skyline در ماه جولای به عنوان یک مدل رده بالا معرفی می شود

خط زمانی راه اندازی HMD Skyline، قیمت لو رفت

  • HMD Skyline گفت در ماه جولای به عنوان این تلفن در تاریخ 10 ژوئیه در یکی از خرده‌فروش‌های فنلاند در انبار ظاهر شد.
  • به نظر می‌رسد HMD Skyline در مقایسه با مدل‌های فعلی HMD و Nokia یک مدل رده بالا باشد.
  • این گوشی هوشمند است. شایعه شده است که با قیمت 520 یورو (تقریباً 47400 روپیه) به فروش می رسد و در نوع حافظه 8 گیگابایتی/256 گیگابایتی عرضه می شود.
  • این گوشی از دو سیم کارت پشتیبانی می کند و دارای شماره مدل TA-1688 است.
  • HMD-XR21

    در حالی که در حال حاضر هیچ جزئیات دیگری در مورد این تلفن فاش نشده است، این احتمال وجود دارد که دستگاه بتواند قبلاً تامکت با نام رمزی باشد که اخیراً در سکوی Geekbench. اگر این درست باشد، این گوشی می‌تواند با صفحه نمایش OLED FHD+، نرخ تازه‌سازی 120 هرتز و چیپست کوالکام اسنپدراگون 7s نسل 2 عرضه شود. HMD Skyline با نام مستعار Tomcat احتمالاً سیستم‌عامل اندروید 14 را خارج از جعبه راه‌اندازی می‌کند.

    این تلفن می‌تواند دارای سه دوربین از جمله سنسور اصلی 108 مگاپیکسلی، لنز 8 مگاپیکسلی فوق عریض و 2 مگاپیکسل ماکرو/عمق باشد. سنسور ممکن است یک دوربین 32 مگاپیکسلی در جلو برای سلفی و چت تصویری و یک باتری 4900 میلی آمپر ساعتی با پشتیبانی از شارژ سریع 33 واتی وجود داشته باشد. تلفن HMD می‌تواند دارای حسگر اثرانگشت زیر صفحه‌نمایش و دارای رتبه IP67 برای مقاومت در برابر گرد و غبار و آب باشد که نشان می‌دهد این گوشی می‌تواند یک گوشی میان‌رده ممتاز باشد.

    HMD Nighthawk نیز در حال کار است

    علاوه بر HMD SKyline، تلفنی با اسم رمز Nighthawk نیز وجود دارد. این می تواند زیر 300 یورو (تقریباً 27300 روپیه) قیمت داشته باشد. شایعه شده است که این گوشی دارای صفحه نمایش OLED + FHD، نرخ تازه سازی 120 هرتز و بریدگی سوراخ پانچ است. گوشی HMD از پردازنده Qualcomm Snapdragon 4 Gen 2 SoC همراه با رم 8 گیگابایتی و حافظه داخلی 128/256 گیگابایتی استفاده می کند. این مدل می تواند یک دوربین اصلی 108 مگاپیکسلی و یک دوربین 32 مگاپیکسلی در جلو مشابه HMD Skyline داشته باشد. این تلفن ممکن است دارای باتری 5000 میلی آمپر ساعتی باشد و سیستم عامل اندروید 14 را بوت کند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا