فناوری

Square Enix به زودی سیستم توسعه خود را برای بهبود کیفیت بازی و حاشیه سود بازسازی خواهد کرد

Square Enix به زودی سیستم توسعه خود را برای بهبود کیفیت بازی و حاشیه سود بازسازی خواهد کرد

Square Enix در حال برنامه ریزی برای بازسازی داخلی عمده سیستم توسعه بازی خود است، به عنوان توسط بلومبرگ ژاپن گزارش شده. این خبر مستقیماً از سوی مدیر نماینده و رئیس جمهور تاکاشی کیریو منتشر شد که در جلسه توجیهی نتایج مالی برای تحلیلگران که روز دوشنبه برگزار شد، صحبت کردند.

ما در حال بررسی از ابتدا هستیم که ساختار سازمانی برای تحقق بخشیدن به محتوای خط لوله چیست و چه چیزی بهترین است. حداقل بهار امسال اعلام خواهیم کرد.

هدف بهبود کیفیت بازی و همچنین حاشیه سود عناوین Square Enix است. در میان ترفندهای مختلف، ناشر ژاپنی قصد دارد مکانیسم بررسی جدیدی را برای قضاوت در مورد کیفیت یک پروژه در مراحل اولیه توسعه بازی معرفی کند. این تغییرات باید از ماه آوریل شروع شود.

دوشنبه گذشته، Square Enix همچنین نتایج مالی سه ماهه کمتر از چشمگیر را گزارش کرد:

در بخش فرعی بازی HD (High-Definition)، فروش خالص برای دوره نه ماهه منتهی به 31 دسامبر 2023 نسبت به مدت مشابه سال مالی قبل به دلیل انتشار عناوینی از جمله افزایش یافت. “FINAL FANTASY XVI”، “FINAL FANTASY PIXEL REMASTER” و “DRAGON QUEST MONSTERS: The Dark Prince.”
در زیربخش بازی MMO (Massively Multiplayer Online)، فروش خالص کاهش یافت. نسبت به مدت مشابه سال قبل. در بخش بازی‌های دستگاه‌های هوشمند/مرورگر رایانه شخصی، فروش خالص در مقایسه با دوره مشابه سال مالی قبل با عرضه «Dragon Quest Champions» در ژوئن 2023 و راه‌اندازی «FINAL FANTASY VII EVER CRISIS» در سپتامبر 2023 کاهش یافت. نتوانستند عواملی از جمله عملکرد ضعیف عناوین موجود را جبران کنند.
فروش خالص و درآمد عملیاتی در بخش سرگرمی‌های دیجیتال در مجموع به 179654 میلیون ین رسید (کاهش 2.6 درصدی نسبت به دوره مشابه در سال. سال مالی قبل)، و به ترتیب 30,715 میلیون ین (کاهش 20.7 درصدی نسبت به دوره مشابه سال مالی قبل).

square enix d8a8d987 d8b2d988d8afdb8c d8b3db8cd8b3d8aad985 d8aad988d8b3d8b9d987 d8aed988d8af d8b1d8a7 d8a8d8b1d8a7db8c d8a8d987d8a8d988d8af 65c3501e1d796

Final Fantasy XVI در مقایسه با انتظارات Square Enix. با این حال، به نظر می رسد که Final Fantasy VII Rebirth آینده برای موفقیت براساس آخرین عمل ما.

این داستان را به اشتراک بگذارید

< استفاده از xlink:href="#icn-shareFacebook"/> فیس بوک

< استفاده از xlink:href="#icn-shareTwitter"/> توییتر

این نوشته به صورت خودکار نوشته شده اگر مشکلی در کلمه اعم از همه چیز باشد ما را حتما از طریق نظرات باخبر کنید تا رسانه بتواند بهترین اطلاعات عمومی را بدهد

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا