فناوری

تست خراش اپل ویژن پرو نشان می‌دهد که قسمت جلوی هدست کاملا شیشه‌ای نیست و اگر کاربر مراقب نباشد به راحتی می‌تواند علامت‌ها را جذب کند.

تست خراش اپل ویژن پرو نشان می‌دهد که قسمت جلوی هدست کاملا شیشه‌ای نیست و اگر کاربر مراقب نباشد به راحتی می‌تواند علامت‌ها را جذب کند.

Apple Vision Pro قطعه سنگینی است سخت‌افزار با واقعیت ترکیبی، و این به این دلیل است که اکثر ما معتقدیم که ساخت و ساز از مواد درجه یک مانند شیشه و آلومینیوم ساخته شده است. متأسفانه، یک آزمایش خراش نشان می‌دهد که اپل به شگفت‌انگیزترین شکل ممکن دست به کار شده است، و ما می‌گوییم تعجب‌آور است زیرا غول فناوری ۳۴۹۹ دلار برای این هدست و همچنین برای نسخه ذخیره‌سازی پایه هزینه می‌کند.

قسمت جلویی Apple Vision Pro از پلاستیک ساخته شده است، اگرچه این شرکت آن را به عنوان شیشه چند لایه به بازار عرضه کرده است

در مدت کوتاهی پس از ویدیوی آزمایشی جداگانه که نشان داد Apple Vision Pro دارای یک جلوی بادوام است. زاک از JerryRigEverything به این پوشیدنی گران قیمت که روی سر نصب شده بود دستش را گرفت، و واضح است که چه نوع محتوایی را می‌بینیم. با استفاده از چند انتخاب سختی Moh، مشخص شد که Apple Vision Pro در سمت جلو در سطح 3 خراشیده می شود، با شیارهای عمیق تر در سطح 4. به طور معمول، خراش های پلاستیکی در این سطح نشان می دهد که این شرکت دقیقاً از این ماده برای پوشش بسیاری از موارد استفاده کرده است. دوربین ها.

با این حال، آنچه که مایه تعجب است این است که این شرکت می‌گوید پوشش محافظ جلویی شیشه‌ای چند لایه در صفحه محصول اپل ویژن پرو است، اما آزمایش خراش چیز دیگری را کاملاً نشان می‌دهد. یکی دیگر از کشفیات تکان دهنده تست خراش این است که لنزهای بیرونی از پلاستیک ساخته شده اند، بنابراین زاک به کاربران توصیه می کند از موادی مانند دستمال کاغذی برای تمیز کردن آنها دوری کنند زیرا قطعاً در کمترین زمان علائم جبران ناپذیری روی آنها خواهند داشت.

در عوض، کسانی که قبلاً Apple Vision Pro دارند، باید روی پارچه میکروفیبر با کیفیت بالا سرمایه‌گذاری کنند، اما خوشبختانه برای آنها، یکی از این پارچه‌ها قبلاً در بسته‌بندی هدست گنجانده شده است و این هزینه را خنثی می‌کند. YouTuber همچنین یک تست خمیدگی برای اندازه گیری خوب انجام داد تا ببیند آیا هدست دارای نقاط ضعفی در ساخت آن است یا خیر، اما خوشبختانه ضخامت بسیار زیاد دستگاه از هر نوع خمش یا خمشی جلوگیری می کند.

d8aad8b3d8aa d8aed8b1d8a7d8b4 d8a7d9bed984 d988db8cda98d986 d9bed8b1d988 d986d8b4d8a7d986 d985db8cd8afd987d8af daa9d987 d982d8b3 65c1e279c55b2

شما می توانید کل آزمون را بررسی کنید در ویدیوی بالا، و اگر علاقه مند به بررسی روند حذف اپل ویژن پرو هستید، یک ویدیو< وجود دارد. /a> در مورد آن نیز. همچنین، اگر یک هدست 3499 دلاری دارید، مطمئن شوید که قسمت جلویی یا لنزهای بیرونی آن خراشیده نشود.

منبع خبر: JerryRigEverything

این داستان را به اشتراک بگذارید

< استفاده از xlink:href="#icn-shareFacebook"/> فیس بوک

< استفاده از xlink:href="#icn-shareTwitter"/> توییتر

این نوشته به صورت خودکار نوشته شده اگر مشکلی در کلمه اعم از همه چیز باشد ما را حتما از طریق نظرات باخبر کنید تا رسانه بتواند بهترین اطلاعات عمومی را بدهد

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا