فناوری

تتبع Samsung Galaxy S23

بررسی Samsung Galaxy S23

حکم

ممکن است تفاوت چندانی با گلکسی اس 22 نداشته باشد، اما گلکسی اس 23 سامسونگ یک انتخاب جمع و جور عالی و بدون ایراد زیاد باقی می‌ماند، عملکردی عالی، دوربین‌های همه کاره و برای اولین بار باتری واقعی تمام روز دارد. life – و با عرضه S24 جدیدتر، ارزان تر از همیشه است.

مزایا

  • طراحی جیبی و مینیمال
  • دوام باتری تمام روز
  • عملکرد واقعی پرچمدار

معایب

>

در دسترس بودن

  • بریتانیا مبلغ 849 پوند
  • ایالات متحده آمریکا مبلغ 799 دلار
  • اروپاTBC
  • کاناداTBC
  • استرالیاTBC

ویژگی های کلیدی


  • طراحی جیبینمایشگر 6.1 اینچی و بدنه باریک، تلفن جیبی را برای استفاده بسیار راحت ساخته است. یک دست

  • دوام باتری تمام روزبا وجود داشتن کوچکترین باتری در محدوده، گلکسی S23 موفق به ارائه تمام عمر باتری یک روزه بدون مشکل

  • سیستم دوربین سه گانه توانمندترکیب S23 از یک دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی، 12 مگاپیکسلی فوق عریض و 10 مگاپیکسلی تله فوتوی 3 برابری، یک دوربین همه کاره را ایجاد می کند. راه اندازی، حتی در شرایط کم نور.
Samsung Galaxy S23 deal

قرارداد Samsung Galaxy S23

Amazon دارای نسخه Samsung Galaxy S23 128GB فقط با قیمت 849 پوند است

مقدمه

Samsung Galaxy S23 مقرون به صرفه ترین تلفن از نسل 2023 سری S سامسونگ است. ممکن است اکنون با گلکسی اس 24 جدیدتر جایگزین شده باشد، اما گلکسی اس 23 همچنان ارزش توجه شما را دارد.

Galaxy S23 بسیاری از ویژگی‌های سطح بالای Galaxy S23 Plus و Galaxy برادران S23 Ultra، از جمله پردازنده Snapdragon 8 Gen 2، نرخ به روز رسانی 120 هرتز و صفحه نمایش AMOLED.

هم کوچکتر و هم سبک‌تر از سایر گوشی‌های گلکسی S23 است، با صفحه‌نمایش 6.1 اینچی که می‌توانید در جیب جابجا شوید و با یک دست تایپ کنید.

مسلماً باتری بزرگ‌تر و دوربین برتر را از دست خواهید داد، اما Samsung Galaxy S23 هنوز هم ارزش فوق‌العاده‌ای دارد – به خصوص اکنون که با رونمایی از طیف جدیدتر Galaxy S24 ارزان‌تر شده است. من هفته های زیادی را با Samsung Galaxy S23 گذرانده ام، و این چیزی است که من فکر می کنم.

طراحی

  • قابل حمل و جیبی مناسب
  • طراحی مینیمالیستی مشابه S23 Ultra
  • انواع گزینه های رنگ

اگر گلکسی S22 را دیده باشید یا از آن استفاده کرده باشید، ممکن است Samsung Galaxy S23 بسیار آشنا به نظر برسد، اما چند تغییر کلیدی از پرچمدار 2023 ارائه شده است که تا حدودی شرایط را بهبود می بخشد.

مشاهده‌ترین تغییر برای بسیاری از افراد، حذف محفظه دوربین کانتوری در پشت است و به جای آن با یک سری دوربین‌های مینیمالیستی که شبیه دوربین‌های سطح بالای Galaxy S23 Ultra، اگرچه من می خواهم استدلال کنم که بیشتر از همیشه شبیه به یک آیفون به نظر می رسد – به خصوص هنگامی که با کناره های نسبتا صاف و گوشه های منحنی گوشی ترکیب می شود. اما هی…

The new Samsung Galaxy S23 range
محدوده جدید Samsung Galaxy S23 اعتبار تصویر بررسی های مورد اعتماد

بدون شک با توجه به Galaxy S22 استاندارد حرکت خوبی است. مانند یک جانور متفاوت برای Galaxy S22 Ultra. و اگرچه هنوز آن را کمی بیش از حد مینیمال می‌دانم، مطمئنم مصرف‌کنندگان زیادی وجود خواهند داشت که زیبایی‌شناسی تمیزتر را دوست دارند.

در غیر این صورت، Galaxy S23 سبک وزن 168 گرمی می‌تواند یک گوشی هوشمند با صفحه‌نمایش کوچک ایده‌آل با طراحی فوق‌العاده آسان برای استفاده با یک دست باشد و در دست بسیار زیباتر از مدل‌های بزرگتر است.

برخی ممکن است از دست دادن تجربه واقعی صفحه نمایش بزرگ با نمایشگر 6.1 اینچی ابراز تاسف کنند، اما از صفحه نمایش 6.78 اینچی Vivo X90 Pro، باید بگویم که تجربه با طراوت بود. نگه‌داشتن و استفاده از آن، به‌ویژه با یک دست، آسان‌تر بود، و من واقعاً احساس نمی‌کردم که هنگام بازی روی صفحه‌نمایش کمی کوچک‌تر از دست می‌دهم، اگرچه ممکن است برخی احساس متفاوتی داشته باشند.

The Samsung Galaxy S23 in-hand
اعتبار تصویر مرورهای مورد اعتماد

این همچنین کوچک اما قدرتمند است و ترکیبی از گوریلا گلس Victus 2 Corning را دارد که به طور خاص گفته می‌شود هنگام انداختن روی بتن و با IP68 مقاوم در برابر گرد و غبار و آب که از نفوذ ناخواسته محافظت می کند، برای سفر به ساحل بیش از حد ایمن است.

بدون ابعاد، این فقط یک گوشی هوشمند زیبا با کیفیت ساخت خوب و سطح بالایی از توجه به جزئیات است. همه چیز، از کلیدهای پاور و ولوم نصب شده در کنار تا محل قرارگیری باندهای آنتن، هدفمند به نظر می رسد.

همچنین در رنگ‌های مشابه مدل‌های پلاس و اولترا با روکش‌های مشکی، کرم، سبز و اسطوخودوس موجود است. خوب است که مجبور نباشید فقط برای به دست آوردن رنگ دلخواه خود را به مدل گران‌تر ارتقا دهید، درست است؟

صفحه نمایش

  • نمایشگر 6.1 اینچی AMOLED
  • 120 هرتز، اما فاقد فناوری LTPO است
  • روشن، واضح و دقیق

مهم‌ترین محرک پشت ماهیت جیبی Samsung Galaxy S23 6.1 اینچی نمایشگر پویا AMOLED 2X. این نمایشگر دارای نرخ تازه سازی تطبیقی ​​120 هرتزی است که باعث می شود همه چیز پاسخگو باشد، و نمایشگر می تواند به طور خودکار برای صرفه جویی در عمر باتری پایین بیاید، اگرچه نمی تواند به همان 1 هرتز S23 Ultra با قابلیت LTPO 2 کاهش یابد. در عوض در 48 هرتز.

این چیزی است که با Galaxy S24 اصلاح شده است و از فناوری LTPO مشابه مدل رده بالا برخوردار است، بنابراین اگر برای شما اهمیت خاصی دارد، ممکن است ارزش مدل جدیدتر را در نظر بگیرید.

The Samsung Galaxy S23 in-hand, side-on shot
اعتبار تصویر بررسی های مورد اعتماد

همچنین از محتوای HDR10+ پشتیبانی می‌شود تا محدوده دینامیکی محتوای پشتیبانی‌شده را بهبود بخشد، اما مانند همیشه، پشتیبانی از Dolby Vision به طور قابل توجهی وجود ندارد.

حداکثر روشنایی 1250 نیت (یا 1750 نیت افزایش یافته هنگام تماشای محتوای HDR) به این معنی است که استفاده از آن در زیر نور مستقیم خورشید بدون شکار سایه آسان است (همانطور که می توانم در سفر به بارسلون تأیید کنم) و همانطور که شما از آن انتظار دارید یک صفحه نمایش رده بالای سامسونگ، روشن، واضح و دقیق است.

من مطمئناً از تماشای ویدیوهای TikToks و YouTube شکایتی نداشتم، اگرچه باید اعتراف کنم که وقتی نوبت به دنبال کردن نمایش‌ها در Netflix می‌رسید، ابعاد نمایشگر بزرگ‌تر را از دست دادم.

رزولوشن فول اچ دی پلاس ممکن است در مقایسه با رزولوشن WQHD+ از دستگاه هایی مانند S23 Ultra و OnePlus 11، اما مسلماً در مورد نمایشگر چنین صفحه نمایش کوچکی مشکل بزرگی نیست. متن و تصاویر به همان اندازه واضح و واضح هستند که در مدل‌های با وضوح بالا به نظر می‌رسند، و فیلم‌ها هم مثل همیشه با جزئیات به نظر می‌رسند. شما مطمئناً پیکسل نخواهید بود، این مطمئن است.

بنابراین، چه به گوشی‌های با صفحه‌نمایش کوچک علاقه‌مند باشید و چه به سادگی می‌خواهید از گوشی‌های جایگزین صفحه‌نمایش بزرگ تغییر کنید، Galaxy S23 یک گزینه جمع‌وجور جامد است، اگرچه در مقایسه با پرچم‌داران رقیب، چند زنگ و سوت کلیدی ندارد.

دوربین‌ها

  • ارائه دوربین عقب تقریباً بدون تغییر باقی می‌ماند
  • عملکرد همه جانبه مناسب از هر سه لنز عقب
  • برخی از تصاویر می‌توانند به‌طور غیرطبیعی پر جنب و جوش به نظر برسند

در حالی که S23 Ultra یک ارتقاء 200 مگاپیکسلی کاملاً جدید دریافت می کند، نمی توان این را برای گلکسی اس 23 استاندارد گفت، که از همان ترکیب یک دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی با PDAF و OIS دو پیکسل در کنار دوربین 120 مگاپیکسلی 12 مگاپیکسلی بهره می برد. فوق عریض – درجه و تله فوتو 10 مگاپیکسلی 3 برابر با OIS به عنوان سلف خود.

Close up of the the Samsung Galaxy S23 rear cameras
اعتبار تصویر مرورهای مورد اعتماد

در حالی که این برای کسانی که به دنبال ارتقاء واقعی دوربین هستند ناامید کننده خواهد بود، من می گویم که تنظیمات دوربین عقب S23 نسبتاً برای پول قابل قبول است. همچنین مانند گلکسی اس 24 است، بنابراین ارتقاء آن چیز دیگری نیز به شما نمی‌دهد.

Camera sample from the Samsung Galaxy S23
تتبع Samsung Galaxy S23 16

سنسور اصلی 50 مگاپیکسلی pixel-binning را دارد فناوری که اساساً چندین پیکسل را با هم ترکیب می کند تا جزئیات و نور را بهبود بخشد. و هنگامی که با هوش مصنوعی بهبود یافته ترکیب می شود که می تواند تصاویر را با تقسیم آنها به بخش ها بهبود بخشد، عکس هایی با نور خوب و با جزئیات در محیط های با نور خوب و کم نور ایجاد می کند.

همچنین با ضبط HDR بسیار خوب است و سطح مناسبی از جزئیات را در نقاط روشن و تاریک، حتی در شرایط نوری چالش برانگیز مانند غروب خورشید حفظ می‌کند.

Camera sample from the Samsung Galaxy S23
تتبع Samsung Galaxy S23 17

چیزی که می‌خواهم بگویم این است که تصاویر می‌توانند کمی بیش از حد واضح به نظر برسند، گاهی اوقات غیرطبیعی هستند. این برای برخی خوب خواهد بود – مطمئناً غروب خورشید را رنگارنگ‌تر می‌کند، و باعث می‌شود خوراک رسانه‌های اجتماعی فوق‌العاده‌ای ایجاد شود – اما کاملاً آن چیزی نیست که من به‌عنوان نمایشی دقیق از آنچه واقعاً دیدم توصیف می‌کنم.

با وجود نداشتن سنسور 200 مگاپیکسلی مانند برادر بزرگترش، S23 از سنسور 50 مگاپیکسلی و دیافراگم f/1.8 برای فشرده کردن هر ذره نور و جزئیات از محیط های کم نور استفاده می کند.

نتایج در صحنه‌های تاریک با مقداری نور، مانند خیابان در شب، نسبت به هزینه بسیار مناسب است، اگرچه محدودیت‌های آن زمانی که سطح نور حتی بیشتر کاهش می‌یابد آشکارتر است.

قابلیت‌های Expert RAW جدیدی نیز وجود دارد، ویژگی که اولین بار با سری S22 معرفی شد. در حالی که مدل سال گذشته علیرغم گنجاندن سنسور اصلی 50 مگاپیکسلی، امکان ثبت تصاویر RAW با رزولوشن 12 مگاپیکسل را داشت، امسال با زدن یک دکمه، تصاویر RAW کامل 50 مگاپیکسلی اصلاح شد.

لنز تله فوتو 3X 10 مگاپیکسلی برای زمانی که نمی‌توانید آنطور که می‌خواهید به سوژه عکس خود نزدیک شوید بسیار مفید است، در حالی که زاویه بسته‌تری برای عکاسی پرتره ارائه می‌دهد – منطقه‌ای که S23 در آن برتری دارد. به خصوص. OIS همچنین به گرفتن تصاویر دقیق در سطوح بالاتر زوم کمک می کند.

شما می توانید از زوم 3 برابری کامل عبور کنید، هرچند که کاملاً قابلیت های زوم S23 Ultra را ندارد. اگرچه در 10X نتایج قابل توجهی دریافت خواهید کرد، جزئیات از دست رفته است.

می‌توانید آن را تا 30 برابر افزایش دهید، اگرچه نتایج برای هیچ چیز به جز گرفتن عکس از ماه چندان عالی نیست. من آن را از نظر جزئیات گرفته شده با S23 Ultra همتراز می دانم، که باعث می شود به این فکر کنم که چه مقدار از تصویر اصلی استفاده شده است و چه مقدار توسط هوش مصنوعی ارائه شده است… 

اعتبار قابل اعتماد)

در آخر ، Ultrawide 120 درجه 120 درجه برای گرفتن عکس های گسترده از ساختمانها-عالی برای ساختمانهای چشم نواز در لندن ، مانند زیر-بدون تصویر پوچ به سمت لبه ها بسیار عالی است.

اما با دیافراگم نسبتاً باریک f/2.2 ، با شروع سطح نور بهترین نیست. تصاویر خوب هستند ، اما در مقایسه با عکس هایی که در لنزهای اصلی با رزولوشن بالاتر گرفته می شوند ، نسبتاً نرم به نظر می رسند.

Camera sample from the Samsung Galaxy S23 اعتبار تصویر (اعتبار قابل اعتماد)
تتبع Samsung Galaxy S23 18

تلفن را از روی آن بچرخانید و دوربین سلفی نیز با یک دست انداز مگاپیکسلی از 10MP تا 12MP کمی TLC داشته باشد ، و گرچه خیلی به نظر نمی رسد ، تنظیم دوربین جدید ویژگی های جدیدی مانند “Super HDR” سامسونگ را امکان پذیر می کند. و قابلیت ضبط ویدیویی 60fps.

مطمئناً برای تماس های سلفی و ویدیویی کافی است ، و در شرایط کم نور نیز به طرز حیرت انگیزی مناسب است ، اما می خواهید از لنزهای عقب برای هر عکاسی جدی استفاده کنید.

عملکرد

  • Snapdragon 8 Gen 2 for Galaxy
  • عملکرد روزمره سریع

در قلب سامسونگ Galaxy S23 Qualcomm ‘ snapdragon 8 gen 2 برای کهکشان ” ، یک چیپست منحصر به فرد منحصر به فرد برای تلفن های هوشمند سامسونگ.

Qualcomm می گوید چیپست به روز شده دارای عملکرد CPU بهبود یافته با افزایش سرعت اوج 3.36 گیگاهرتز در مقایسه با 3.2 گیگاهرتز است که در سطح استاندارد Snapdragon 8 Gen در حال حاضر بالا پیدا می کنید. این یک داستان مشابه با عملکرد GPU است ، با یک GPU Adreno به روز شده که هم عملکرد بهتری دارد و هم با انرژی بیشتری نسبت به نوع استاندارد کارآمدتر است.

این همان چیپست است که در مدل های Plus و Ultra یافت می شود ، و همچنین سامسونگ گلکسی z flip 5 و سامسونگ گلکسی z برابر 5 تلفن های تاشو که از علامت 1000/1000 $ پیشی می گیرند. و بر خلاف Galaxy S24 جدیدتر ، هیچ Snapdragon و Exynos با سری S23 نیز تقسیم نمی شوند ، به این معنی که شما بدون توجه به مدلی که برای آن انتخاب می کنید و در کجا در جهان هستید ، همان سطح قدرت را بدست می آورید.

Samsung Galaxy S23 in-hand showing the app browser menu اعتبار تصویر (بررسی های قابل اعتماد) شکل>

با همه گفته ها ، جای تعجب ندارد که سامسونگ Galaxy S23 با استفاده از تاول در حال استفاده است و تقریباً همه چیزهایی را که می توانم در آن پرتاب کنم از جمله بازی های برتر AAA با حداکثر گرافیک ها بدون لکنت لکنت کار می کنم. با نرخ تازه سازی 120 هرتز و انیمیشن های پاسخگو ، برنامه های افتتاح و پیمایش فوری احساس می شود.

این نیز قابل اندازه گیری است ، با یک امتیاز چشمگیر Geekbench 5 تک هسته ای 1551 و نمره چند هسته ای 4819 ، و اگرچه نمره 3dmark Extreme Wild Life 3741 شبیه به S23 Ultra’s 3766 است ، اما در چه زمانی سریعتر است. این به نرخ فریم با صفحه نمایش FHD+ پایین تر می رسد که 90fps در ویرانه های AZTEC با سطح بالا GFXBENCH (HIGH) به دست آورد ، در مقایسه با 55 فریم در ثانیه از S23 Ultra.

ببینید که چگونه Galaxy S23 با رقابت و Galaxy S22 در تجزیه معیار ما مقایسه می شود:

وقتی که به ذخیره سازی می رسد ، همان گزینه های 128 گیگابایتی یا 256 گیگابایتی را در سال گذشته به دست آورده اید ، که در حالی که به اندازه گزینه 512 گیگابایتی از S23 Plus و 1TB از S23 Ultra نیست ، باید برای اکثریت کافی باشد از کاربران نوع 256 گیگابایتی در مقایسه با UFS 3.1 از نوع 128 گیگابایتی ، سریعتر از ذخیره UFS 4.0 به خود اختصاص می دهد ، اما من بسیار شک دارم که هر کسی متوجه تفاوت در استفاده روزمره شود.

نرم افزار

  • نوید نرم افزار چند ساله چشمگیر
  • با بروزرسانی OneUI 5.1 در Android 13 اجرا می شود

سامسونگ Galaxy S23 ، مانند بقیه محدوده ، اجرا می شود Android 13 با آخرین بروزرسانی OneUI 5.1 سامسونگ. این چرخش خود سامسونگ در سیستم عامل Android است و اگرچه مطمئناً به آن نزدیک نیست که از موتورولا و نوکیا پیدا کنید ، این یک سیستم عامل کاملاً صیقلی است که دارای ویژگی های منحصر به فرد زیادی برای کاربران سامسونگ است.

که شامل سفارشی سازی صفحه قفل به همان روشی است که آیفون اپل با بروزرسانی iOS 16 است. من می توانم نه تنها سبک ساعت بلکه اندازه و موقعیت آن را روی صفحه تغییر دهم ، میانبرهایی را که در پایین صفحه ظاهر می شوند و حتی نحوه نمایش اعلان های ورودی را سفارشی کنم. این به اندازه گزینه اپل پیش نمی رود ، فاقد پشتیبانی ویجت است ، اما این گزینه خوبی برای کاربران است.

همچنین سامسونگ dex وجود دارد. که اساساً تلفن هوشمند شما را به یک دسک تاپ اندرویدی تبدیل می کند که به شما امکان می دهد برنامه های Android مورد علاقه خود را روی یک صفحه نمایش متصل اجرا کنید و می توانید یک صفحه کلید و ماوس بلوتوث را نیز جفت کنید. این مورد علاقه شخصی من نیست – من فکر می کنم آماده موتورولا با ادغام بهتر ویندوز پیشرفته تر است – اما اگر دوست دارید یک رایانه شخصی قابل حمل در جیب خود داشته باشید ، لمس خوبی است.

Samsung Galaxy S23 in-hand showing the Samsung apps اعتبار تصویر (بررسی های قابل اعتماد) شکل>

من می گویم ، من طرفدار عظیمی از تعداد برنامه های مارک سامسونگ نیستم که در OneUI 5.1 پیدا خواهید کرد ، با برخی از برنامه ها-مانند برنامه پیام ها-برخی از گزینه های طراحی عجیب و غریب.

شما گزینه نصب انواع برنامه های Google را دارید ، همانطور که من در طول زمان با تلفن انجام دادم ، اما متوجه شدم که تلفن عمداً برنامه های مارک Google را از پشتیبان من نصب نکرده است که در آن نوع سامسونگ در دسترس بود ، احتمالاً در تلاش برای سوئیچی کردن شما. سامسونگ بسیار گونه است.

به طور کلی ، این یک پوست آسان با استفاده از برخی از ویژگی های مفید است ، و به اندازه برخی از پوست های اندرویدی به یک منحنی یادگیری احتیاج ندارد. من به شما نگاه می کنم ، شیائومی.

سامسونگ همچنین چهار سال به روزرسانی سیستم عامل و پنج سال به روزرسانی های امنیتی را ارائه می دهد ، که باید به راحتی Galaxy S23 را به Android 17 برسانید – اگرچه شایان ذکر است که با S24 جدیدتر به 7 سال ارتقاء سیستم عامل گسترش یافته است. سلسله.

دوام باتری

  • بسته باتری 3900 میلی آمپر ساعت
  • عمر باتری به راحتی کل روز را ادامه می دهد

با کوچکترین باتری در محدوده Galaxy S23 و بیشتر رقابت ها در 3900 میلی آمپر ساعت – افزایش 200 میلی آمپر ساعتی در مقایسه با کهکشان S22 – من کمی نگران طول عمر باتری بودم ، اما ترس های من تا حد زیادی غیرقانونی بود.

ترکیبی از یک صفحه نمایش کوچکتر و با کمال FHD+ نسبت به خواهر و برادرهای بزرگتر آن ، و راندمان باتری بهبود یافته چیپست اسنپدراگون اختصاصی سامسونگ ، عمر باتری همه روزه را در هفته من با تلفن هوشمند فراهم می کند.

با استفاده از تلفن در حدود ساعت 7:30 صبح ، من از تلفن برای ارسال پیام ، مرور رسانه های اجتماعی ، گوش دادن به موسیقی و گرفتن ضربه محکم و ناگهانی استفاده می کنم. بیشتر اوقات با حدود 25 ٪ باتری باقی مانده است.

این یک دستگاه دو روزه با آنچه که من به عنوان استفاده متوسط ​​توصیف می کنم نیست ، اما در روزهایی که من از خانه کار می کردم و از تلفن برای خیلی غیر از ارسال متن گاه به گاه و برقراری تماس هر چند وقت استفاده نمی کردم و باز هم ، با نزدیک شدن به 50 ٪ هزینه باقی مانده ، به پایان روز می رسد.

این عملکرد با تست ها نیز پشتیبان گرفته می شود ، با یک ساعت پخش HDR در Netflix فقط 6 ٪ باتری را تخلیه می کند ، در حالی که نیم ساعت بازی سبک 7 ٪ باتری را تخلیه می کند.

Samsung Galaxy S23 in-hand showing the USB-C port on the bottom اعتبار تصویر (بررسی های قابل اعتماد)

سرعت شارژ حتی با استانداردهای سامسونگ کمی ناامید کننده است. من از شارژ 45W از Galaxy S23 Ultra شکایت کردم ، اما Galaxy S23 استاندارد حتی در 25W کندتر است و در نتیجه 50 ٪ شارژ در 29 دقیقه و شارژ کامل در 1 ساعت و 20 دقیقه است. من احساس می کنم که این توسط سامسونگ به طور مصنوعی مبهم شده است تا مطمئن شوم که S23 استاندارد هیچ سریعتر از مدل فوق العاده بالا Ultra را شارژ نمی کند …

که گفته شد ، این تلفن هنوز هم به احتمال زیاد هر شب شارژ می شود ، برخلاف امثال پرچمداران رقیب مانند Realme GT 3 و هزینه 240W آن که فقط در 9 و نیم دقیقه بار کامل را فراهم می کند.

در اینجا نحوه مقایسه باتری و شارژ Galaxy S23 با رقابت آمده است:

آیا باید آن را بخرید؟

شما می خواهید یک تلفن صفحه کوچک و بدون سازش

S23 سازگار با جیب دارای ویژگی های پرچمدار و عملکرد در یک بسته کوچکتر از بیشتر رقابت ها است.

شما می خواهید تلفن که به سرعت شارژ می شود

با کمترین شارژ در محدوده ، سرعت 25W Galaxy S23 ممکن است شما را به شما بدهد.

باید آن را بخرید؟

شما می خواهید یک تلفن صفحه کوچک و بدون سازش: S23 دوستانه جیب دارای ویژگی های پرچمدار و عملکرد در یک بسته کوچکتر از بیشتر رقابت ها .

افکار نهایی

تلفن های کوچک معمولاً دارای یک سقوط خاص هستند-عمر باتری-اما به نظر می رسد سامسونگ این مسئله را با S23 و Snapdragon 8 Gen 2 برای Galaxy بسیار قابل توجه برطرف کرده است ، با باتری 3900mAh تلفن به راحتی می تواند مرا از طریق آن بدست آورد روز بدون رسیدن به شارژر.

هنوز هم ، این بدان معنی است که اکنون می توانید از یک فاکتور شکل قابل جیب تر و بدون پایین آمدن لذت ببرید. صفحه نمایش 6.1 اینچی Dynamic AMOLED 2X حتی بدون LTPO 2.0 Tech ستاره ای است ، با روشنایی و جزئیات زیادی ، ارائه دوربین عقب حتی بدون به روزرسانی بزرگ قادر است و OneUI سامسونگ دارای ویژگی های بسیار خوبی است.

galaxy s23 plus و Galaxy S23 Ultra اگر عکسبرداری بهتر به شما ارائه می دهد اگر عکسبرداری بهتری داشته باشید اگر عکسبرداری بهتری داشته باشید شما مایل به صرف کمی بیشتر هستید ، همانطور که محدوده جدیدتر Galaxy S24.

به طور کلی ، سامسونگ گلکسی S23 یک انتخاب عالی (هرچند نه رده بندی) از فناوری را در یک فاکتور شکل قابل حمل ارائه می دهد ، و این حتی با انتشار Galaxy S24 جدیدتر نیز وجود دارد. در هر صورت ، S23 را کمی وسوسه انگیز تر می کند زیرا اکنون در اکثر خرده فروشان با تخفیف در دسترس خواهد بود.

مثل همیشه ، بهترین تلفن هوشمند را بررسی کنید. و بهترین تلفن میان رده لیست می کند برای گزینه های حتی بیشتر

چگونه تست می کنیم

هر تلفن همراهی را که بررسی می کنیم به طور کامل آزمایش می کنیم. ما از تست‌های استاندارد صنعتی برای مقایسه درست ویژگی‌ها استفاده می‌کنیم و از تلفن به عنوان دستگاه اصلی خود در طول دوره بررسی استفاده می‌کنیم. ما همیشه آنچه را که پیدا می کنیم به شما می گوییم و هرگز و هرگز برای بررسی یک محصول پولی نمی پذیریم.

در مورد نحوه آزمایش ما در سیاست اخلاقی.

به عنوان یک تلفن اصلی برای دوره بررسی استفاده می شود

آزمایش کامل دوربین در محیط های مختلف

تست شده و با استفاده از آزمون‌های صنعت معتبر و داده‌های دنیای واقعی آزمایش و محک زده شد

سؤالات متداول

کدام رنگ سامسونگ Galaxy S23 موجود در؟

در فانتوم سیاه ، کرم ، سبز موجود است و اسطوخودوس تمام می شود. آیا سامسونگ Galaxy S23 دارای رتبه IP است؟

آیا کهکشان سامسونگ است S23 شارژ سریع را ارائه می دهد؟

داده های تست قابل اعتماد داده های آزمون

Geekbench 5 تک هسته ای

Geekbench 5 چند هسته ای

پخش ویدیو ۱ ساعته (Netflix، HDR)

30 دقیقه بازی (سبک)

زمان از 0-100٪ شارژ

زمان از 0-50٪ شارژ

شارژ 30 دقیقه (بدون شارژر شامل)

شارژ 15 دقیقه (بدون شارژر شامل)

علامت سه بعدی – حیات وحش

GFXBench – خرابه های آزتک

GFXBench – Car Chase

انگلیس RRP

RRP ایالات متحده

تولید کننده

اندازه صفحه نمایش

ظرفیت ذخیره سازی

دوربین عقب

دوربین جلو

ضبط ویدئو

رتبه IP

باتری

شارژ بی سیم

شارژ سریع

اندازه (ابعاد)

وزن

ASIN

سیستم عامل

تاریخ انتشار

اولین تاریخ بررسی

رزولوشن

HDR

نرخ بازخوانی

پورت ها

چیپست

رنگ‌ها

Jargon buster

mah

مخفف مخفف ساعت میلی لیتر و راهی برای بیان ظرفیت باتری ها ، به ویژه موارد کوچکتر در تلفن ها. در بیشتر موارد ، MAH بیشتر است ، باتری طولانی تر خواهد شد اما این همیشه اینگونه نیست.

OLED و AMOLED

انواع نمایشگرهایی که از پیکسل های خودکشی استفاده می کنند تا کنتراست بیشتر و رنگهای پر جنب و جوش تر از یک صفحه نمایش LCD معمولی و همچنین سیاهپوستان واضح تر ارائه دهند.

5g

ارائه سرعت بارگیری و بارگذاری سریعتر در مقایسه با 4G. عالی برای پخش بازی و پخش ویدیوی HDR. هنوز در همه جا پشتیبانی نمی شود و سرعت آن بسیار متفاوت است.

hdr10+

HDR10+ یک فرمت HDR است که توسط Panasonic و Samsung به عنوان یک استفاده رایگان برای استفاده ، جایگزین پلت فرم باز برای Dolby Vision پشتیبانی می شود. این ابرداده پویا را در بالای سیگنال هسته HDR10 اضافه می کند که به یک تلویزیون می گوید چگونه باید روشنایی ، رنگ و کنتراست محتوا را برای بهینه ترین کیفیت تصویر تنظیم کند.

حتما بخوانید : مداقه Samsung Galaxy S23

این نوشته به صورت خودکار نوشته شده اگر مشکلی در کلمه اعم از همه چیز باشد ما را حتما از طریق نظرات باخبر کنید تا رسانه بتواند بهترین اطلاعات عمومی را بدهد

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا