فناوری

اسنپدراگون 8 نسل 3 با وجود خنک شدن توسط محفظه بخار بزرگتر گلکسی اس 24 اولترا، از پایداری عملکرد بدتری نسبت به اگزینوس 2400 برخوردار است.

اسنپدراگون 8 نسل 3 با وجود خنک شدن توسط محفظه بخار بزرگتر گلکسی اس 24 اولترا، از پایداری عملکرد بدتری نسبت به اگزینوس 2400 برخوردار است.

در آخرین تست استرس 3DMark Solar Bay، Exynos 2400 با شکست دادن Snapdragon 8 Gen 3 توانست یک بار دیگر تحت تاثیر قرار دهد. در پایداری عملکرد هنگام اجرا در گلکسی اس 24 پلاس کوچکتر. به طور خلاصه، آخرین SoC سامسونگ امتیاز بالاتری نسبت به جدیدترین و بهترین سیلیکون کوالکام دارد.

عملکرد اسنپدراگون 8 نسل 3 به 48 درصد از توانایی واقعی خود کاهش می یابد و امتیاز کمتری نسبت به Exynos 2400 کسب می کند

تست استرس خلیج خورشیدی شبیه به Wild Life Extreme 3DMark است زیرا چیپ‌ست‌های گوشی‌های هوشمند را با پرتاب تعداد زیادی بار کاری متمرکز بر CPU و GPU برای مقابله با آن به حداکثر می‌رساند. در آخرین مقایسه به اشتراک گذاشته شده توسط محمد فریدو فنانی، آزمایش انجام شده توسط رسانه تایلندی Beartai نشان می‌دهد که Exynos 2400 توانسته عملکرد خود را بهتر از اسنپدراگون 8 نسل 3، تنها 64.6 درصد از توانایی واقعی خود را کاهش می دهد، در حالی که اسنپدراگون 8 نسل 3 به شدت آسیب دید و در همان آزمایش به 48.3 درصد رسید.

این نتایج زمانی که متوجه می‌شویم اسنپدراگون 8 نسل 3 بر روی گلکسی اس 24 اولترا آزمایش شده است که ظاهراً دارای محفظه بخار که 190 درصد بزرگتر از اتاقک موجود در Galaxy S23 Ultra است. Exynos 2400 اولین بار در تست استرس شدید 3DMark’s Wild Life وقتی دو برابر امتیاز کسب شده توسط Exynos 2200 را با عملکرد همتراز با A17 Pro اپل.

این نوشته به صورت خودکار نوشته شده اگر مشکلی در کلمه اعم از همه چیز باشد ما را حتما از طریق نظرات باخبر کنید تا رسانه بتواند بهترین اطلاعات عمومی را بدهد

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا