فناوری

اولین بررسی: سامسونگ گلکسی اس 24 پلاس

اولین بررسی: سامسونگ گلکسی اس 24 پلاس

تأثیر اول

اگر Galaxy AI را حذف کنید، Galaxy S24 Plus مانند یک ارتقاء جزئی به نظر می رسد. بله، شما یک صفحه نمایش روشن تر و یک تراشه جدیدتر دریافت می کنید، اما طراحی آن بسیار آشنا است و چیز جدیدی وجود ندارد. با این حال، اگر Galaxy AI یک معامله واقعی باشد، می‌توان آن را در سال 2024 در نظر گرفت.


  • صفحه نمایش بزرگتر، روشن تر، بهترصفحه نمایش S24 Plus نه تنها 0.1 اینچ بزرگتر از نسخه قبلی خود در 6.7 است. اینچ، اما همچنین دارای فناوری پیشرفته مانند نرخ تازه سازی 120 هرتز با قابلیت LTPO و حداکثر روشنایی 2600 نیت برای بوت شدن است.

  • تمرکز جدید بر GenAIبا Galaxy AI، S24 Plus می تواند کارهای بسیار چشمگیری از جمله رونویسی و ترجمه جلسات برای حذف عناصر از عکس های شما – و همه اینها کاملاً در دستگاه اتفاق می افتد.

  • عملکرد برتربا وجود تقسیم چیپست، صرف نظر از اینکه Exynos 2400 را برای Galaxy یا Snapdragon 8 دریافت می کنید در نسل 3 برای Galaxy، با پشتیبانی اختصاصی از هوش مصنوعی Generative، عملکردی عالی خواهید داشت.

مقدمه

ژانویه ماه بسیار شلوغی برای عرضه گوشی‌ها به نظر می‌رسد و سامسونگ با رونمایی از سری گلکسی S24 سامسونگ کارها را آغاز کرده است.

Galaxy S24 Plus فرزند میانی این محدوده است که عمدتاً مشخصات مشابه Galaxy S24 را ارائه می‌کند، فقط با صفحه نمایش و باتری بزرگ‌تر. سپس Galaxy S24 Ultra با مهارت های دوربین بیشتر و افزودنی های مفیدی مانند S Pen است.

قبل از راه‌اندازی و آخرین نسخه Unpacked، این فرصت را داشتم که نگاهی اولیه به Galaxy S24 Plus داشته باشم و ویژگی‌های سرفصل Galaxy AI را امتحان کنم.

طراحی و صفحه نمایش

  • چهار رنگ جدید
  • صفحه نمایش OLED بزرگتر و روشن تر
  • بازسازی تطبیقی ​​1-120 هرتز

سامسونگ از طراحی S23 Plus با اس 24 پلاس. همچنان با ظاهر مدل کوچکتر S24 مطابقت دارد و از بسیاری جهات با اضلاع مسطح خود شبیه iPhone 15 است. و برگشت.

اندازه، حداقل برای من، در این مدل پلاس تقریباً عالی است. در دست گرفتن بسیار راحت تر از S24 Ultra بزرگتر (و سنگین تر) است، در حالی که صفحه نمایش 6.7 اینچی قابل استفاده تری را نسبت به Galaxy S24 6.2 اینچی ارائه می دهد.

Samsung Galaxy S24 Plus
اعتبار تصویر مرورهای مورد اعتماد

همه ابعاد بسیار شبیه به S23 Plus خروجی هستند، با این حال سامسونگ گفته است که برای به دست آوردن صفحه نمایش 0.1 اینچی بزرگتر، حاشیه را کمی باریک کرده است و اندازه سوراخ سوراخ برای دوربین جلو کاهش یافته است. من S23 Plus را در طول جلسه توجیهی خود قبل از عرضه نداشتم، اما احتمالاً فقط اگر از مدل سال گذشته آمده باشید، متوجه این دو تفاوت خواهید شد.

به غیر از یک برآمدگی جزئی در اندازه، تعداد کمی از به روز رسانی های صفحه نمایش وجود دارد. این یک پنل AMOLED باقی می ماند، اما اکنون می تواند نرخ تازه سازی آن را بین 1 تا 120 هرتز تغییر دهد، مطابق با دستگاه های Ultra قبلی. سامسونگ می‌گوید این پنل اکنون می‌تواند به 2600 نیت برسد و خواندن آن در خارج حتی آسان‌تر است. نمایشی از عملکرد S24 Plus در هنگام استفاده در نور مستقیم خورشید به من نشان داده شد و بسیار چشمگیر به نظر می رسید.

سامسونگ این بار نیز رنگ ها را ساده کرده است و از همان چهار رنگ اصلی برای همه مدل های خانواده S24 استفاده کرده است. اینها شامل آبی، سفید، سیاه و زرد است. همچنین برخی از رنگ های انحصاری اضافی فقط از طریق مستقیم سامسونگ در دسترس خواهند بود.

Galaxy S24 Plus colour options
اعتبار تصویر مرورهای مورد اعتماد

من از همه این رنگ‌ها کمی ناامید شدم، مخصوصاً با گزینه زرد پاستلی که برجسته نشد. هر دو سایه‌های تیره‌تر، بنفش و مشکی، کاملاً شبیه به هم هستند – و خاکستری با حاشیه نقره‌ای چندان هیجان‌انگیز نیست.

در حالی که سامسونگ برای S24 Ultra به سمت لبه تیتانیومی رفته است، S24 و S24 Plus بدنه آلومینیومی Armor را حفظ کرده اند. به من گفته شد که این ماده ارتقا یافته 17 درصد قوی تر از نسخه سری S23 است.

مواد بازیافتی زیادی در ساخت و ساز استفاده شده است، از جمله فولاد در بلندگوها و کبالت در باتری. سامسونگ همچنین به استفاده از کاغذ 100% بازیافتی در بسته بندی خود ادامه می دهد.

عملکرد و هوش مصنوعی

  • Galaxy AI یک افزوده جدید بزرگ است
  • تراشه های Exynos یا Snapdragon بسته به منطقه

یک تمرکز بسیار واضح با کل خانواده Galaxy S24 وجود دارد، و آن هوش مصنوعی است. Galaxy AI سامسونگ تقریباً تمام بخش‌های این دستگاه را لمس می‌کند، از دوربین گرفته تا تلفن و اگر رویداد معرفی را تماشا کرده باشید، می‌دانید که سامسونگ در تلاش برای نشان دادن آنچه که سیستم هوش مصنوعی جدیدش می‌تواند به دست آورد بسیار جدی است.

در طول جلسه توجیهی من، سامسونگ گفت که این “عصر هوش مصنوعی” از “عصر دوربین” پیروی کرده است و من تعجب نمی کنم اگر این نشان دهنده تغییر مسیر برای همه دستگاه های پیشرفته این برند در چند سال آینده باشد.

بسیاری از ویژگی‌های هوش مصنوعی در اینجا برای کسانی که خط Google Pixel را در چند سال گذشته دنبال کرده‌اند آشنا هستند، به خصوص Pixel 8 و Pixel 8 Pro. برای مثال، در برنامه تلفن، Galaxy AI می‌تواند تماس‌های تلفنی را ترجمه و رونویسی کند، در حالی که در برنامه گالری می‌توانید عناصر تکی در تصاویر را حذف و اندازه آن‌ها را تغییر دهید.

Galaxy s24 plus cameras
اعتبار تصویر مرورهای مورد اعتماد

مانند Pixel 8، مهارت‌های هوش مصنوعی نیز وجود دارد. ویژگی های ویرایش در برنامه گالری می تواند پس زمینه یک تصویر را به طور کامل تغییر دهد.

نمونه‌ای از این کار، درست کردن یک عکس بی‌نظیر از برج ایفل با یک عکس مستقیم در چند ثانیه بود. این مورد خاص نیاز به اتصال به اینترنت دارد، با این حال اکثر مهارت‌های Galaxy AI همه بر روی دستگاه انجام می‌شوند. نمایندگان سامسونگ مشتاق بودند به این نکته اشاره کنند که به محض اینکه تصویری از هوش مصنوعی مولد استفاده می‌کند، یک واترمارک اضافه می‌شود و متادیتا نیز برای گفتن آن درج خواهد شد.

سامسونگ در جاهای دیگر نیز از هوش مصنوعی مولد استفاده می کند، به ویژه در صفحه کلید پیش فرض و برنامه Notes. اکنون صفحه کلید می تواند برای شما پیام بنویسد و لحن شما را تغییر دهد – رسمی، چت و غیره – و این در کنار ویژگی های ترجمه کار می کند. در طول جلسه یک نسخه نمایشی از این به من نشان داده شد و برای هر کسی که قبلا از Chat GPT استفاده کرده باشد آشنا خواهد بود. همچنین بسیار سریع کار می کند و از آنجایی که این کار در دستگاه انجام می شود، نیازی به اتصال اینترنت ندارید.

می توانم بگویم روش مورد علاقه من برای استفاده از هوش مصنوعی سامسونگ در برنامه Notes است. در اینجا نه تنها می‌توانید یک مکالمه را رونویسی کنید (حتی می‌توانید بین بلندگوهای مختلف صحبت کنید) بلکه هوش مصنوعی را به طور خودکار نکات مهم را انتخاب کرده و همه چیز را به شکل نقطه‌ای برش می‌دهد. حتی می‌تواند متن را قالب‌بندی کند و در صورت تمایل، عناصر پررنگ را اضافه کند.

Samsung Galaxy S24 Plus on a table
اعتبار تصویر

درک میزان هوش مصنوعی گلکسی پس از چند ساعت کار با دستگاه سخت است و به نظر می رسد تلفنی است که باید برای مدت طولانی از آن استفاده کرد تا اندازه مناسبی از میزان به روز رسانی آن بدست آورد. است. بخش هایی مانند عملکرد دوربین نیز باید تحت تأثیر هوش مصنوعی Galaxy باشد، بنابراین حتی اگر آرایه دوربین سه گانه در پشت کمترین تغییرات را داشته باشد، عکس هایی که تولید می کند باید بهتر باشد – حداقل طبق گفته سامسونگ.

اکنون، نکته بحث برانگیز این است که سامسونگ در حال بازگشت به استراتژی چند تراشه ای خود با سری S24 است و دیگر به سادگی از سیلیکون Qualcomm در کل محدوده استفاده نمی کند.

در چندین منطقه از جمله بریتانیا، S24 و S24 Plus از Exynos 2400 برای Galaxy استفاده می‌کنند، در حالی که در ایالات متحده این دو تلفن دارای Snapdragon 8 Gen 3 برای Galaxy هستند. همه مناطق از 8 Gen 3 برای Ultra استفاده خواهند کرد.

نمایندگان سامسونگ مشتاق بودند به این نکته اشاره کنند که عملکرد در سراسر تراشه ها بسیار یکسان است و هیچ یک از ویژگی های هوش مصنوعی منحصر به یک گوشی خاص نیست. تا زمانی که همه نسخه‌ها را به‌طور کامل بررسی نکنیم، باید قضاوت کنم تا ببینیم آیا تفاوت‌هایی وجود دارد یا خیر.

آخرین معاملات

نمایش های اولیه

قضاوت در مورد Samsung Galaxy S24 Plus پس از چند ساعت استفاده سخت است، زیرا به فناوری هوش مصنوعی وابسته است و اینکه چگونه باید از این نوع چیزها به درستی روزانه استفاده کرد تا مزایای آن را مشاهده کنید.

اگر Galaxy AI را حذف کنید، به نظر یک ارتقاء کوچک است. بله، شما یک صفحه نمایش روشن تر و یک تراشه جدیدتر دریافت می کنید، اما طراحی بسیار آشنا است و چیز جدیدی وجود ندارد. با این حال، اگر Galaxy AI یک معامله واقعی باشد، این می تواند یک پرچمدار بسیار هیجان انگیز در سال 2024 باشد.

شاید دوست داشته باشید…

Samsung Galaxy S24 Ultra Review

انگلیس RRP

تولید کننده

اندازه صفحه نمایش

ظرفیت ذخیره سازی

دوربین عقب

دوربین جلو

ضبط ویدئو

رتبه IP

باتری

شارژ بی سیم

شارژ سریع

اندازه (ابعاد)

وزن

سیستم عامل

تاریخ انتشار

اولین تاریخ بررسی

HDR

نرخ بازخوانی

پورت ها

چیپست

RAM

“دست در دست بررسی” اولین برداشت ما از یک محصول است – این یک آزمایش و حکم کامل نیست. نویسنده ما باید مدتی را با محصول صرف کرده باشد تا حس اولیه استفاده از آن را توصیف کند. ما اینها را «بازبینی‌های دستی» می‌نامیم تا در جستجو قابل مشاهده باشند. با این حال، اینها همیشه بدون امتیاز هستند و توصیه نمی کنند. درباره خط‌مشی بررسی‌ها.

این نوشته به صورت خودکار نوشته شده اگر مشکلی در کلمه اعم از همه چیز باشد ما را حتما از طریق نظرات باخبر کنید تا رسانه بتواند بهترین اطلاعات عمومی را بدهد

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا