دولت ممنوعیت خودروهای جدید بنزینی و دیزلی را در سال 2030 بازگرداند

دولت ممنوعیت خودروهای جدید بنزینی و دیزلی را در سال 2030 بازگرداند

وزارت حمل و نقل تأیید کرده است که ممنوعیت فروش خودروهای بنزینی و دیزلی جدید تا سال 2030 بازگردانده خواهد شد.

وزارت حمل و نقل تأیید کرده است که ممنوعیت فروش خودروهای بنزینی و دیزلی جدید تا سال 2030 بازگردانده خواهد شد.

ممنوعیت 2030 یک تعهد اعلامیه حزب کارگر بود، اما هیچ اشاره ای به تعهد در سخنرانی پادشاه ماه گذشته نشد.

با این حال، سخنگوی DfT به Carwow گفت: “ما متعهد به ارائه حمل و نقل سبزتر با حمایت از انتقال به خودروهای الکتریکی هستیم< /a>.

“این شامل حذف تدریجی فروش خودروهای بنزینی و دیزلی جدید تا سال 2030 می‌شود. و تسریع در عرضه نقاط شارژ. ما جزئیات بیشتری را در زمان مناسب ارائه خواهیم کرد.”

بنابراین در حالی که ممنوعیت فروش خودروهای بنزینی و دیزلی جدید تایید شده است، هنوز سرنوشت فروش خودروهای هیبریدی جدید.

پاسخ به بازگرداندن ممنوعیت 2030

سازمان صنعت به نمایندگی از خودروسازان و تاجران خودرو گفت که در نهایت این مصرف کنندگان خواهند بود که سرعت تغییر به خودروهای الکتریکی را تعیین خواهند کرد.

مایک هاوز، مدیر اجرایی انجمن سازندگان و بازرگانان موتور (SMMT) به Carwow گفت: “صنعت خودرو در حال تعامل با دولت جدید در مورد پیشنهاداتش برای استراتژی صنعتی و همچنین اقداماتی برای حمایت از کربن زدایی حمل و نقل جاده ای است. .

“همانطور که در طرح بخش خودروی کارگری که در پاییز گذشته منتشر شد، مشخص شد، کنار گذاشتن تدریجی فروش خودروهای بنزینی و دیزلی جدید برای این امر مهم خواهد بود، اما باید به گونه ای مدیریت شود که از مصرف کنندگان، صنعت و سایر ذینفعان حمایت شود – مانند ارائه دهندگان زیرساخت – همه آنها نقشی را ایفا می کنند.

“بخش خودرو همچنان به این هدف متعهد است، همانطور که میلیاردها دلار سرمایه گذاری در فناوری ها، امکانات و محصولات جدید نشان می دهد، اما این اعتماد و تقاضای مصرف کننده است که در نهایت سرعت انتقال را تعیین می کند.”

وزارت حمل و نقل همچنین حمایت خود را از تسریع در تخلیه نقاط شارژ مجدداً اعلام کرد. آنتوان پیکرون، مدیر ارشد سیاست ChargePoint نسبت به تغییر بریتانیا به خودروهای برقی خوش بینانه به نظر می رسد. او به Carwow گفت: “ما معتقدیم انتقال به یک خودروی الکتریکی یکی از بزرگترین تغییرات رفتاری است که رانندگان می توانند برای کاهش انتشار کربن ایجاد کنند و اطمینان حاصل کنند که بریتانیا به جاه طلبی های خالص صفر خود دست می یابد و همچنین از تغییر به حمل و نقل پاک تر حمایت می کند.” >

ممنوعیت بنزین و گازوئیل 2030، داستان رفت و برگشت تاکنون

اعلام اولیه برای معرفی ممنوعیت فروش خودروهای بنزینی و دیزلی جدید در سال 2030 توسط دولت محافظه کار بوریس جانسون در نوامبر 2020 اعلام شد.

این بخشی از بسته‌ای بود که هدف آن افزایش دسترسی به خودروهای الکتریکی و ترویج “بازیابی اقتصادی سبز” بود.

با این حال، در سپتامبر گذشته، نخست وزیر محافظه کار وقت، ریشی سوناک، ضرب الاجل را از سال 2030 به 2035 به تعویق انداخت و گفت که ممنوعیت اولیه: “هزینه های غیرقابل قبولی را بر خانواده های تحت فشار بریتانیا تحمیل می کند”، و دولت می تواند “یک مصوبه را اتخاذ کند”. رویکرد عمل‌گرایانه‌تر، متناسب‌تر و واقع‌بینانه‌تر برای رسیدن به صفر خالص که باری را بر دوش کارگران آسان می‌کند.

بازگرداندن ممنوعیت فروش خودروهای بنزینی و دیزلی جدید در سال 2030 یک تعهد کارگری در مانیفست انتخابات عمومی سال 2024 آن بود.

جزئیات کمی در مانیفست در مورد چگونگی و زمان اجرای این ممنوعیت وجود داشت. با این حال جاناتان رینولدز، در آن زمان وزیر امور خارجه سایه کارگر برای تجارت و استراتژی صنعتی، جزئیات بیشتری را در طرح خودروی حزب که اکتبر گذشته منتشر شد، ارائه کرد. : “تصمیم برای کاهش فاز 2030 از خودروهای بنزینی و دیزلی یک شکست بزرگ برای سازندگانی است که هزینه و زمان زیادی را بر اساس این اهداف صرف کرده اند.”

این طرح همچنین می‌گوید که به عقب انداختن تاریخ حذف در نهایت هزینه‌های خانواده‌های بریتانیایی را «میلیاردها پوند» افزایش می‌دهد، زیرا «وسایل نقلیه برقی هزینه‌های طول عمر ارزان‌تری نسبت به خودروهای بنزینی دارند و انتظار می‌رود تا سال 2030 هزینه‌های اولیه پایین‌تری داشته باشند. هزینه ها.

ممنوعیت 2030 یکی از شش تعهدی بود که حزب کارگر انجام داد قبل از انتخابات عمومی 2024 در کنار اصلاح 1 میلیون چاله، بررسی قیمت بیمه خودرو، گسترش شبکه شارژ EV، توسعه استانداردهای روشن باتری خودروهای الکتریکی و تامین بودجه برای کارخانه‌های گیگ.

مانیفست Carwow

قبل از انتخابات عمومی 2024، گروه کاروو 10 قدمی را که دولت جدید برای کمک به رانندگان باید انجام دهد را مشخص کرد. در حالی که ما به طور خاص خواستار بازگرداندن ممنوعیت خودروهای بنزینی و دیزلی در سال 2030 نبودیم، اما برنامه‌هایی را ارائه کردیم که چگونه دولت می‌تواند تغییر به خودروهای برقی را تشویق کند.

در مانیفست آینده اتومبیلرانی اطلاعات بیشتری کسب کنید.

خروج از نسخه موبایل