کابوس ترافیک به عنوان شلوغ ترین آخر هفته تعطیلات بانکی آگوست پیش بینی شده بود

کابوس ترافیک به عنوان شلوغ ترین آخر هفته تعطیلات بانکی آگوست پیش بینی شده بود

تعطیلات آخر هفته آگوست بانک انتظار می‌رود شلوغ‌ترین تعطیلات تاریخ باشد، با فستیوال‌های لیدز و ریدینگ و بادهای تند طوفان لیلیان که ترافیک را مرکب می‌کند

  • RAC 19.2 میلیون سفر را در تعطیلات بانکی آگوست پیش بینی می کند
  • جاده‌ها می‌توانند در روز شنبه شلوغ‌ترین باشند با 3.7 میلیون رانندگی یک روزه
  • منتظر طولانی‌ترین تاخیر در جمعه و شنبه باشید
  • بیش از 500 مایل عملیات جاده ای برای کاهش ازدحام برداشته شد
  • اختلال بیشتر ناشی از بادهای شدید طوفان لیلیان
  • توصیه‌های ایمنی آخر هفته برای رانندگان – و سگ‌هایشان

این تعطیلات بانکی در ماه اوت ممکن است شلوغ‌ترین تعطیلات تاریخ باشد زیرا RAC پیش‌بینی می‌کند 19.2 میلیون سفر تفریحی توسط رانندگان خودرو در این آخر هفته انجام خواهد شد.

شنبه 24 آگوست شلوغ ترین جاده ها با 3.7 میلیون سفر فرار برنامه ریزی شده است. حدود 3.2 میلیون سفر در روز جمعه، 3.1 متر در یکشنبه و 3 متر در دوشنبه پیش بینی می شود.

علاوه بر این، 6.2 میلیون سفر دیگر در پایان هفته برنامه ریزی شده است، در حالی که رانندگان تصمیم ندارند چه زمانی سفر کنند. این نشان دهنده بالاترین تعداد سفرهای تفریحی از زمانی است که RAC شروع به ثبت داده ها در سال 2015 کرده است.

انتظار می‌رود که طولانی‌ترین تأخیرها در تمام روز جمعه 23 و شنبه 24 اوت ادامه داشته باشد و بدترین زمان برای سفر بین ساعت 10 صبح تا 6 بعد از ظهر جمعه و 10 صبح و 1 بعد از ظهر روز شنبه است.

به رانندگان توصیه می‌شود عصر جمعه بعد از ساعت 6 بعدازظهر که بدترین ترافیک مسافران تمام شده است یا بعد از ساعت 2 بعدازظهر شنبه سفر کنند.

لیدز و جشنواره ریدینگ به ازدحام می‌افزایند

علاوه بر ترافیک معمول تعطیلات به سواحل و استراحتگاه‌های ساحلی بریتانیا، RAC می‌گوید تاخیرهای شدیدی در مسیرها به سمت جشنواره‌های موسیقی لیدز و ریدینگ وجود خواهد داشت.

بندر دوور انتظار دارد که بیش از 20000 خودرو از طریق بندر آن در تعطیلات آخر هفته اوت بانک سفر کنند. ساعات اوج مصرف بین 6 صبح تا 1 بعد از ظهر از جمعه 23 تا یکشنبه 25 اوت برآورد می شود.

برای کاهش هرج و مرج ترافیک، بزرگراه‌های ملی می‌گوید بیش از 500 مایل عملیات جاده‌ای در طول تعطیلات برداشته می‌شود و ادعا می‌کند که تقریباً 97 درصد از شبکه جاده‌ای خالی از کار خواهد بود.

بادهای شدید طوفان لیلیان و تعطیلات بانکی کابوس مرکب سنگین

برای تشدید تاخیرهای ترافیکی مورد انتظار، اداره هواشناسی هشدارهای زرد هوا را در شمال انگلیس اعلام کرده است. وزش بادهای تند طوفان لیلیان می تواند باعث اختلال بیشتر در سفر شود و سرعت تندبادهایی تا 80 مایل در ساعت پیش بینی شده است. انتظار می رود این بادها بر مسیرهای اصلی مانند M6، A66 و A1(M) تأثیر بگذارد.

و یک هشدار آب و هوای قرمز برای جنوب شرق انگلیس اعلام شده است، با بارش شدید باران از صبح شنبه تا اوایل بعدازظهر.

توصیه های ایمنی برای سفر تعطیلات بانکی

یک کمپین ایمنی جدید از بزرگراه‌های ملی، رانندگان را تشویق می‌کند تا قبل از رفتن به جاده‌ها در آخر هفته، مطمئن شوند که استراحت خوبی دارند. چک لیست TRIP این است:

  • Top-up – سوخت، آب و روغن
  • Rest – هر دو ساعت
  • Inspect – لاستیک ها و چراغ ها
  • Pتعمیر – سفر خود را از قبل برنامه ریزی کنید و ترافیک و پیش بینی آب و هوا را بررسی کنید

اگر می‌خواهید آخر هفته با سگ خود سفری داشته باشید، تحقیقات Carwow نشان داد که 85٪ از صاحبان سگ مطمئن‌ترین راه را برای سفر با آنها نمی‌دانند.

برای آشنایی بیشتر با نحوه سفر ایمن با سگ خود در تعطیلات بانکی نکات ایمنی برای سفر با سگ.

برای فروش آنلاین اتومبیل به روش آسان، روی دکمه زیر ضربه بزنید.

خروج از نسخه موبایل