مسابقه درگ: فراری 458 Speciale در مقابل آئودی RS7 عملکرد در مقابل آئودی S3

مسابقه درگ: فراری 458 Speciale در مقابل آئودی RS7 عملکرد در مقابل آئودی S3

آیا چند دستگاه ماشین‌های اجرایی آلمانی می‌توانند به سرعت یک تکه از عجیب و غریب ایتالیایی باشند؟ خوب، ما می خواهیم متوجه شویم، زیرا آئودی RS7 و آئودی S3 را در مقابل فراری 458 Speciale افسانه ای قرار می دهیم.

بیایید نگاهی به آمار ارائه شده بیندازیم.

فراری 458 Speciale

سری Speciale فراری دارای گذشته‌ای متمایز است که برخی از بهترین مدل‌های این شرکت را در خود دارد. می توان آن را با یک مانترا خلاصه کرد – قدرت بیشتر، وزن کمتر. 458 Speciale بر اساس 458 Italia ساخته شده است اما 90 کیلوگرم وزن کمتری دارد و قدرت بالایی داشته است.

نتیجه 605 اسب بخار موتور V8 تنفس طبیعی آن به همراه 540 نیوتن متر گشتاور است. همه اینها از طریق یک گیربکس هفت سرعته دوکلاچه به چرخ های عقب ارسال می شود. وزن پر نسبی آن تنها 1395 کیلوگرم است و در سال 2015 قیمت آن 208000 پوند بود. نمونه‌ای که در اینجا داریم، سیستم اگزوز Novitec را نیز تعبیه کرده است.

عملکرد آئودی RS7

RS7 در سال‌های اخیر کمی کار می‌کند، اما وقتی به اعداد و ارقام نگاه می‌کنید همچنان رو به افزایش است.

موتور 4.0 لیتری دو توربوشارژ V8 آن، 630 اسب بخار قدرت و 850 نیوتن متر گشتاور تولید می کند که به راحتی فراری را تحت الشعاع قرار می دهد. این نیرو را از طریق یک جعبه دنده هشت سرعته مبدل گشتاور به هر چهار چرخ می فرستد. با این حال، تمام این قدرت وزن بسیار بیشتری برای جابه‌جایی دارد – RS7 وزنی معادل 2065 کیلوگرم دارد. برای خرید یک دستگاه جدید باید 132625 پوند بپردازید.

Audi S3

بر اساس اعداد به تنهایی به نظر می رسد S3 در این معادله ضعیف است. با این حال، اگر از مسابقات درگ Carwow گذشته چیزی یاد گرفته باشیم، این است که اعداد لزوماً منعکس کننده زندگی واقعی نیستند…

این خودرو دارای نیمی از سیلندرهای دو خودروی دیگر است و موتور 2.0 لیتری چهار سیلندر توربوشارژ آن 333 اسب بخار قدرت و 420 نیوتن متر گشتاور تولید می کند. مانند RS7، این خودرو دارای سیستم چهار چرخ محرک کواترو آئودی است که در اینجا به گیربکس هفت سرعته دوکلاچه متصل شده است. از نظر وزنی، تفاوت را تقسیم می کند و به 1610 کیلوگرم می رسد. با این حال، این ارزان‌ترین خودرو در اینجا است، اما با قیمت 48085 پوندی آن کمتر از یک چهارم قیمت اصلی فراری است.

بنابراین کدام یک از این سه مورد را برای برتری در مسابقه درگ دارید؟ ویدیوی امروز را تماشا کنید تا بدانید کدام خودرو سریع‌ترین است.

به‌دنبال راهی آسان برای تغییر خودرو هستید؟ سپس Carwow جایی برای رفتن است. می‌توانید ماشین قدیمی‌تان را با قیمتی عالی بفروشید و بهترین معاملات را با نو دریافت کنید. . همه از طریق شبکه فروشندگان قابل اعتماد ما و همه از آسایش خانه شما. برای شروع امروز روی دکمه زیر ضربه بزنید.

خروج از نسخه موبایل