ترانسپورتر جدید فولکس واگن فاش شد: هی فورد، می توانم تکالیف شما را کپی کنم؟

ترانسپورتر جدید فولکس واگن فاش شد: هی فورد، می توانم تکالیف شما را کپی کنم؟

این فولکس واگن ترانسپورتر جدید است و اساساً یک فورد ترانزیت سفارشی با چهره ای متفاوت است. برای همه چیزهایی که باید بدانید ادامه مطلب را بخوانید.

  • ترانسپورتر جدید فولکس واگن رونمایی شد
  • قطعات زیادی را با Ford Transit Custom به اشتراک می گذارد
  • طراحی فولکس واگن امضا شده
  • بزرگتر از حمل و نقل خروجی
  • نسخه ون و سرنشین پانل موجود است
  • در اواخر سال جاری به فروش می رسد

فولکس واگن ترانسپورتر جدید اینجاست، و این نتیجه رابطه با فورد است که شاهد ادغام دو تا از نمادین‌ترین ون‌های موجود در یکی از وانت‌ها است. زیر پوست این همان فورد ترانزیت سفارشی جدید است، اما این چیز بدی نیست.

به این معنی است که شما همان محدوده موتورهای دیزلی فورد را دریافت می‌کنید، و مدل‌های هیبریدی پلاگین و تمام الکتریکی ارائه می‌شوند. همچنین. این ون جدید همچنین بزرگتر از Transporter قدیمی است و دارای بار بیشتری است.

طراحی حمل و نقل جدید فولکس واگن

در یک نگاه گذرا می‌توان از اشتباه گرفتن این فولکس واگن ترانسپورتر جدید با فورد ترانزیت سفارشی که بر اساس آن ساخته شده است ببخشید. این دو ون ممکن است شکل بسیار مشابهی داشته باشند، اما VW تغییرات ظاهری زیادی برای متمایز کردن آن داده شده است.

جلو حمل و نقل جدید فولکس واگن

چراغ‌های جلوی شیک جلو بسیار شبیه به چراغ‌هایی است که در مولتی ون می‌بینید، و نحوه پیچیدن سپر جلو به دور جلوپنجره شبیه به ID Buzz شخصیتی است. همچنین می‌توانید نسخه‌ای به نام Panamericana را تهیه کنید که دارای روکش مشکی درشت و رینگ‌های آلیاژی 19 اینچی است.

پشت حمل و نقل جدید فولکس واگن

در عقب چند چراغ عقب C شکل دارید که شبیه چراغ‌های موجود در وانت VW آماروک است، اما می‌توانید بگویید که دیافراگم آن‌ها مشابه لامپ‌های فورد ترانزیت سفارشی است.

داخلی، فضای بار و محموله جدید فولکس واگن ترانسپورتر

کابین Transporter نیز بسیار شبیه به Transit است – طرح کلی داشبورد آن مشابه بیضی آبی است. همچنین دارای همان صفحه نمایش است – با صفحه نمایش دیجیتالی 12.0 اینچی و سیستم اطلاعات سرگرمی عظیم 13.0 اینچی که در مرکز قرار دارد.

داخل ترانسپورتر جدید فولکس واگن

این ون همچنین از هر بعد بزرگتر از مدل قبلی خود است. ترانسپورتر جدید 146 میلی متر طول و 128 میلی متر در عرض افزایش یافته است و نتیجه یک منطقه بار بسیار بزرگتر است. این به راحتی یک پالت یورو را بین قوس چرخ‌های عقب جای می‌دهد، و نسخه‌ی شاسی بلند آن در تاریخ بعدی عرضه خواهد شد.

همچنین می‌تواند وزن بیشتری نسبت به قبل بگیرد، با حداکثر بار محموله تا 1330 کیلوگرم. این فقط کمتر از 40 کیلوگرم بیشتر از حمل و نقل خروجی است – و حدود 50 کیلوگرم کمتر از حمل و نقل سفارشی – اما هر کمی کمک می کند. حداکثر ظرفیت بکسل از 2.5 تن به 2.8 تن افزایش یافته است.

برای جابه‌جایی افراد زیادی می‌توانید نسخه نه‌نفره‌ای به نام Caravelle تهیه کنید، و این مدل از مواد داخلی شیک و تجهیزات اضافه‌شده مانند سیستم صوتی ده بلندگو و کیسه‌های هوای پرده‌ای جانبی بهره می‌برد.

موتورهای حمل و نقل جدید فولکس واگن

جای تعجب نیست که فولکس واگن ترانسپورتر جدید با همان محدوده موتورهای دیزلی موجود باشد که حدس زدید فورد ترانزیت سفارشی. می توانید بین خروجی های 110 اسب بخار، 150 اسب بخار و 170 اسب بخار یکی را انتخاب کنید، و گیربکس دستی یا اتوماتیک را انتخاب کنید.

جلوی کاراوله جدید فولکس واگن

همچنین می‌توانید نسخه هیبریدی پلاگین با خروجی ترکیبی 232 اسب بخار را انتخاب کنید. در حالی که فولکس‌واگن تائید نکرده است که تنها با استفاده از نیروی الکتریکی چقدر پیش خواهد رفت، می‌توانید انتظار داشته باشید که با رقم 35 مایلی Transit Custom مطابقت داشته باشد.

سپس E-Transporter تمام الکتریکی وجود دارد که با 136 اسب بخار، 218 اسب بخار یا 286 اسب بخار در دسترس است و همه با یک باتری 64 کیلووات ساعتی عرضه می شوند. Transit Custom می تواند تا 209 مایل برد را از همین بسته باتری مدیریت کند، بنابراین فولکس واگن نیز به احتمال زیاد همین کار را خواهد کرد.

چه زمانی می توانم یک Volkswagen Transporter جدید بخرم؟

فولکس واگن ترانسپورتر جدید در چند هفته آینده برای سفارش در دسترس خواهد بود، و این ون جدید در اوایل سال 2025 وارد خیابان ها خواهد شد. هنوز در مورد قیمت آن صحبتی نشده است، اما می توانید انتظار داشته باشید که نسبت به فورد ترانزیت حق بیمه پرداخت کنید. سفارشی برای داشتن نشان VW روی کاپوت. رقمی در حدود 35000 پوند محتمل به نظر می رسد.

به‌دنبال راهی آسان برای تغییر خودرو هستید؟ سپس Carwow جایی برای رفتن است. می‌توانید ماشین قدیمی‌تان را با قیمتی عالی بفروشید و بهترین معاملات را با نو دریافت کنید. . همه از طریق شبکه فروشندگان قابل اعتماد ما و همه از آسایش خانه شما. برای شروع امروز روی دکمه زیر ضربه بزنید.

خروج از نسخه موبایل