ما بداخلاق هستیم؟ راننده در حال خوردن غذای آماده روی فرمان دستگیر شد

ما بداخلاق هستیم؟ راننده در حال خوردن غذای آماده روی فرمان دستگیر شد

در بیشتر سفرها حداقل یک راننده را می‌بینید که کاری را انجام می‌دهد که نباید انجام دهد. شما به سختی متوجه 230 تخلف رانندگی در بزرگراه های ملی در یک هفته گشت زنی M6 خواهید شد.

آژانس ملی بزرگراه و پلیس از HGV های بدون علامت مجهز به دوربین های ویدئویی برای ارزیابی استاندارد رانندگی در بزرگراه استفاده کردند. رایج ترین تخلفات استفاده از تلفن همراه دستی (81) و نبستن کمربند ایمنی (54) بود.

این اولین بار نیست که بزرگراه های ملی از کامیون های دوربین دار برای فیلمبرداری از رانندگی بد استفاده می کند. در اوایل امسال در M40، دوربین‌ها راننده‌ای را در حال آرایش کردن در حالی که با زانوهایش فرمان می‌داد، شکار کردند. حتی وقتی افسر ملی بزرگراه بوق را زد، او همچنان به رانندگی ادامه داد و در حالی که در آینه خیره شده بود، از جاده منحرف شد.

راننده در M40 در رانندگی آرایش می‌کند…

از دیگر تخلفات ثبت شده در دوربین، راننده وانتی بود که در حین حمل و نقل به داخل یک غذای آماده فرو رفت و راننده دیگری که گوشی خود را با دو دست گرفته بود، قبل از اینکه روی لپ تاپ “کاری انجام دهد”.
همه این رانندگان زمانی که غافلگیری ناخوشایندی داشتند. معلوم شد که HGV بدون علامت پلیس در داخل است که سپس به همکارانی که پشت سر آنها سفر می کنند، هشدار می دهد.

راننده ون در حال خوردن چیپس بدون دست روی فرمان…

از سال 2015 از HGV های بدون علامت برای دستگیری رانندگان بد استفاده شده است. به عنوان بخشی از “عملیات تراموا”، کامیون های دوربین دار بیش از 46150 تخلف را ثبت کرده اند که نیش یک هفته ای در M6 آخرین بار است.

راننده آئودی در لپ‌تاپ خود هنگام رانندگی در بزرگراه…

علاوه بر رانندگان بدی که توسط کامیون های بی نشان گرفتار شده بودند، مأموران واحد خودروهای تجاری شمال غرب نیز در حال بررسی خودرو بودند و 67 دستگاه خودرو را متوقف کردند. در مجموع 61 تخلف از جمله مسائل مربوط به وزن، رعایت نکردن مقررات ساعات کار راننده، تلفن همراه، تخلفات مربوط به کمربند ایمنی، و حتی تخلفات مربوط به مواد مخدر/نوشیدنی ثبت شد.

در حالی که همکاران آنها در بزرگراه های ملی مشغول بودند، DVSA (آژانس استانداردهای راننده و خودرو) وسایل نقلیه را در کوئردن در لنکاوی و داکسی در استافوردشایر متوقف می کردند. آنها 10 وسیله نقلیه پر بار، رانندگانی که بیش از ساعات مجاز کار می کردند، بدون گواهینامه یا مدارک مناسب و حتی بدون تاخوگراف نصب شده روی HGV پیدا کردند. 23 ممنوعیت فوری HGV وجود داشت به این معنی که قبل از اینکه وسیله نقلیه بتواند به سفر خود ادامه دهد، یک مشکل باید اصلاح می شد.

لیزا اسکات، مدیر برنامه ایمنی جاده منطقه‌ای بزرگراه‌های ملی، گفت: «این یک عملیات بزرگ بود، با همکاری تعدادی از پلیس و شرکای ایمنی جاده‌ای ما، برای افزایش آگاهی در مورد برخی از رفتارهای خطرناک در جاده‌های ما و برای متقاعد کردن آن رانندگان به فکر کردن دوباره.

“ما می دانیم که اقلیتی از رانندگان هستند که خود را در معرض خطر قرار می دهند، اما تک تک افرادی که از تلفن همراه خود در فرمان استفاده می کنند یا کمربند ایمنی خود را نمی بندند، بسیار زیاد است – ما می خواهیم همه افرادی که از جاده های ما استفاده می کنند با خیال راحت به خانه برسند. .

“عملیات‌هایی مانند این بسیار مهم هستند تا آن رانندگان در رانندگی ناامن خود تجدید نظر کنند و به آنها اطلاع دهیم که اگر این کار را انجام ندهند، با خطر بسیار واقعی دستگیر شدن توسط افسران پلیسی که در کابین‌های بدون علامت ما گشت‌زنی می‌کنند، مواجه می‌شوند.”

خروج از نسخه موبایل