بررسی لامبورگینی Revuelto: هایپرکار هیبریدی رانده شده

بررسی لامبورگینی Revuelto: هایپرکار هیبریدی رانده شده

رووئلتو ابرخودروی پرچمدار لامبورگینی را وارد عصر هیبریدی می‌کند – این خودرو فوق‌العاده سریع و گران قیمت است، اما همچنان قطعاتی از سطل یدکی آئودی پیدا خواهید کرد< /p>

چه خوب است

  • سریع خنده دار
  • راندن آسان با سرعت معمولی
  • موتور V12 باشکوه باقی مانده است

چیزی که خیلی خوب نیست

  • به طرز احمقانه ای گران است
  • کاملا غیر عملی
  • اطلاعات-سرگرمی کند

Wowscore: 10/10

آیا لامبورگینی Revuelto ماشین خوبی است؟

این لامبورگینی Revuelto است، جایگزین آونتادور باستانی در صدر طیف خودروساز ایتالیایی. حتی لامبورگینی مجبور شده روی کاهش آلایندگی کار کند، بنابراین ابرخودروی پرچمدار آن اکنون به یک هیبریدی پلاگین تبدیل شده است – اما در اینجا کوچک سازی وجود ندارد، زیرا شما هنوز هم یک موتور بنزینی V12 فریاد می‌آورید تا با موتورهای الکتریکی خود همراه شوید.

مثل این است که بگویید رژیم دارید و سپس با غذای بزرگ بیگ مک خود یک کوکای صفر سفارش دهید.

در حال حاضر تنها یک جایگزین واقعی برای لامبورگینی Revuelto وجود دارد، و آن Ferrari SF90، هیبریدی دیگر با حدود 1000 اسب بخار است. هایپرکار اگر به برقی‌سازی اهمیتی نمی‌دهید، می‌توانید مک لارن 750S را در نظر بگیرید، و اگر سرعت خط مستقیم مهم است، شاید تسلا مدل اس تمام الکتریکی چهارخانه.

جایی که لامبورگینی همه آن ماشین‌ها را دارد، حتی چیزهای عجیب و غریب، درام محض است. طراحی اصلی لامبو، با طراحی موتور وسط کم، چراغ‌های جلوی تهاجمی و دریچه‌های خنک‌کننده بزرگ برای جلوگیری از داغ شدن بیش از حد همه چیز است. یک دیفیوزر عظیم در اگزوزهای عقب و خروجی چهارگانه وجود دارد، در حالی که محفظه موتور باز است تا بتوانید V12 را با شکوه تمام ببینید.

داخل آن به طور مشابه چشمگیر است، با خطوط تیز روی داشبورد و یک بخش مرکزی که صفحه نمایش اطلاعات سرگرمی را بالای یک فضای ذخیره‌سازی کوچک قرار می‌دهد. با این حال، صفحه نمایش به طور آزاردهنده ای کند و درهم و برهم است، و چند قطعه ی زیرساختی گروه فولکس واگن وجود دارد، مانند ساقه کنترل کروز آئودی، که برای خودرویی که قیمت آن حدود 450000 پوند است، حتی قبل از اینکه شروع به تیک تاک کردن گزینه کنید، احساس بی ادبی می کند. جعبه ها.

فضای ذخیره سازی تقریباً وجود ندارد. هیچ سطل دری وجود ندارد و لیوان‌ها از بالای جعبه دستکش تا می‌شوند، که ظاهر جالبی دارد اما راحت‌ترین راه‌اندازی نیست. صندلی راننده نیز خیلی به عقب باز نمی گردد، که اگر بیش از شش فوت قد داشته باشید، زندگی را دشوار می کند. در صندوق بار که زیر کاپوت جلو قرار دارد و فقط 112 لیتر حجم دارد، اوضاع خیلی بهتر نمی‌شود، بنابراین اگر به یک سفر جاده‌ای می‌روید، مجبور خواهید بود وسایل را سبک کنید.

با صحبت از این، لامبورگینی Revuelto در جاده‌های آزاد لذتی مطلق دارد. این به طرز مضحکی سریع است، همانطور که با 1015 اسب بخار قدرت انتظار می رود، و می توانید پاسخگویی موتور را در اسپرت ترین تنظیمات خود قرار دهید در حالی که سیستم تعلیق را به نرم ترین تنظیمات خود تبدیل کنید، که باعث می شود رانندگی در جاده های پر دست انداز بریتانیا بسیار بهتر شود. با فعال بودن حالت راه‌اندازی، ما از 0 تا 60 مایل در ساعت در 2.47 ثانیه رسیدیم، کسری سریع‌تر از زمان ادعا شده آن.

در مقایسه با آونتادور قدیمی، رانندگی با Revuelto در شهر بسیار بسیار آسان تر است. ترمزها در سرعت های پایین به طرز آزاردهنده ای گیر می کنند، اما سیستم تعلیق به خوبی با دست اندازها برخورد می کند. هرگز نمی‌دانستید که اینقدر قدرت دارد و با خوشحالی در مسافت‌های کوتاه با برق حرکت می‌کند. با این حال، دید بسیار ضعیف است، که می تواند رانندگی در مناطق تنگ را اعصاب خردکن کند، به خصوص به این دلیل که هر چیزی جز کوچک است.

پس چند مشکل جزئی در لامبورگینی Revuelto وجود دارد، اما از نظر انجام کاری که برای آن ساخته شده است – یعنی حرکت بسیار بسیار سریع در واقع – کاملاً عالی است.

به‌دنبال راهی آسان برای تغییر خودرو هستید؟ سپس Carwow جایی برای رفتن است. می‌توانید ماشین قدیمی‌تان را با قیمتی عالی بفروشید و بهترین معاملات را با نو دریافت کنید. . همه از طریق شبکه فروشندگان قابل اعتماد ما و همه از راحتی در خانه شما. برای شروع امروز روی دکمه زیر ضربه بزنید.

خروج از نسخه موبایل