نیسان آریا نیسمو جدید نشان داد: یک SUV الکتریکی با عملکرد غیرمنتظره

نیسان آریا نیسمو جدید نشان داد: یک SUV الکتریکی با عملکرد غیرمنتظره

این نیسان آریا نیسموی جدید است و پس از ناپدید شدن GT-R Nismo نمادین از نمایشگاه ها در سال 2022، نشانگر بازگشت پلاک عملکرد به اروپا است. < /p>

  • نیسان آریا نیسموی جدید معرفی شد
  • بازگشت نام تجاری Nismo به اروپا
  • ارتقای استایل اسپرت
  • تعلیق اصلاح شده برای کنترل بهتر
  • در اواخر امسال به فروش می رسد

احتمالاً انتظار نداشتید امروز این را ببینید: Nissan Ariya Nismo جدید. نیسان در یک چرخش شوک، نام عملکرد خود را در اروپا احیا کرده است تا نسخه ای داغ از SUV الکتریکی نسبتا معقول خود را ایجاد کند.

این خودرو به Hyundai Ioniq 5 N در مجموعه بسیار کوچک خودروهای الکتریکی اسپرت می‌پیوندد. در حال حاضر در بازار وجود دارد، با این حال ارقام دقیق عملکرد هنوز تایید نشده است.

طراحی جدید نیسان آریا نیسمو

همه شما طرفداران سرسخت نیسان ممکن است از فکر یک SUV الکتریکی با نشان Nismo بر روی آن غافلگیر شوید، اما این اولین باری نیست که نیسان با برند فرعی اسپرت خود کاری عجیب و غریب انجام می دهد. شاید جوک نیسمو کمی مضحک را به یاد بیاورید، نسخه ای بسیار تنظیم شده از SUV این برند.

جدید نیسان آریا نیسمو ربع دینامیک جلو

آریا نیسمو جدید مطمئناً ارتقاهای ظاهری زیادی دارد تا آن را به عنوان پرچمدار عملکرد برجسته کند. در جلو یک سپر اصلاح‌شده با دریچه‌های هوای بزرگ در کناره‌ها، و همچنین یک شکاف پایین‌تر عمیق‌تر با لهجه‌های قرمز دارید.

جدید نیسان آریا نیسمو عقب ربع استاتیک

جزئیات قرمز بیشتری در پایین کناره‌های جانبی درشت وجود دارد و رینگ‌های آلیاژی نیز مختص مدل Nismo هستند. با حرکت به سمت عقب، مقداری بال دوتایی و همچنین سپر پایینی با ظاهری تهاجمی تر با تزئینات قرمز بیشتر و نشان Nismo دارید.

جدید صندلی های جلوی داخلی نیسان آریا نیسمو

داخل داخلی نیز زیباتر شده است، با صندلی‌های اسپرت در آغوش بدن که دارای دوخت قرمز و نشان‌های نیسمو گلدوزی شده، همراه با جزئیات بیشتر قرمز در اطراف کنسول وسط است.

عملکرد و شاسی جدید نیسان آریا نیسمو

نیسان به صراحت نگفته است که این آریا نیسموی جدید دقیقاً چقدر قدرت خواهد داشت، اما بر اساس مدل فعلی 87 کیلووات ساعت e-4ORCE خواهد بود. این خودرو دارای قدرت 394 اسب بخاری است که به هر چهار چرخ می‌رود، بنابراین می‌توانید انتظار داشته باشید که رقم مشابهی را از Nismo ببینید.

جدید دیتیل اسپلیتر جلو نیسان آریا نیسمو

این بدان معناست که شتاب 0-60 مایل در ساعت احتمالاً حدود 5.0 ثانیه طول می کشد، و بیش از 300 مایل برد نیز روی کارت است. اگر اینطور باشد، از نظر عملکرد، شمع‌ای برای Ioniq 5 N نگه نمی‌دارد – آن خودرو 0-60 مایل در ساعت را در 3.4 ثانیه طی می‌کند.

جدید اسپویلر عقب نیسان آریا نیسمو

تمرکز اصلی Nismo بر روی هندلینگ است، و تغییراتی در شاسی انجام شده است تا در جاده‌های پرپیچ و خم سرگرم‌کننده‌تر شود. سیستم چهارچرخ محرک برای بهبود توزیع گشتاور روی چرخ‌ها طراحی شده است که باعث چابکی بیشتر می‌شود. همچنین تایرهای چسبنده و سیستم تعلیق تنظیم شده برای بهبود چسبندگی دارید.

نیسان آریا نیسمو جدید: چه زمانی می توانم یکی بخرم؟

دوست دارید به این خودروی برقی اسپرت جدید نگاه کنید؟ خوب شما می توانید در مسابقه فرمول E لندن ePrix در ماه جولای با آن از نزدیک آشنا شوید. انتظار می رود فروش اواخر امسال آغاز شود، با این حال می توانید انتظار داشته باشید که نیسمو نسبت به خودروی استاندارد برتری داشته باشد. قیمت اولیه بیش از 60000 پوند محتمل به نظر می رسد.

به‌دنبال راهی آسان برای تغییر خودرو هستید؟ سپس Carwow جایی برای رفتن است. می‌توانید ماشین قدیمی‌تان را با قیمتی عالی بفروشید و بهترین معاملات را با نو دریافت کنید. . همه از طریق شبکه فروشندگان قابل اعتماد ما و همه از آسایش خانه شما. برای شروع امروز روی دکمه زیر ضربه بزنید.

خروج از نسخه موبایل