بی ام و M5 جدید فاش شد: سالن فوق العاده قدرت و وزن نیز پیدا می کند

بی ام و M5 جدید فاش شد: سالن فوق العاده قدرت و وزن نیز پیدا می کند

این بی‌ام‌و M5 جدید است که مدت‌ها منتظرش بودیم و یک خودروی فوق‌العاده هیبریدی پلاگین با سرعت 190 مایل در ساعت است.< /strong>

  • ب ام و M5 جدید معرفی شد
  • V8 هیبریدی پلاگین برای سالن فوق العاده نمادین
  • 727 اسب بخار و 1000 نیوتن متر گشتاور
  • 500 کیلوگرم بیشتر از خودروی خروجی وزن دارد
  • تعلیق ارتقا یافته برای تحمل وزن اضافی
  • اکنون فروش از 110000 پوند

BMW M5 جدید بالاخره آمد، و رویکرد بسیار متفاوتی نسبت به مرسدس-AMG C63 S برای عملکرد دارد. در حالی که آن خودرو از یک 2.0– استفاده می کند. موتور چهار دیگ لیتری، M5 جدید هنوز هم یک V8 دارد.

این موتور هشت سیلندر با یک موتور الکتریکی جفت می‌شود تا قدرت فوق‌العاده 727 اسب بخار تولید کند، با این حال همه گابین‌های هیبریدی این M5 جدید را 500 کیلوگرم سنگین‌تر از خودروی جایگزین کرده‌اند.

موتور و عملکرد جدید BMW M5

طرفداران BMW M5 با دانستن اینکه هنوز یک موتور V8 بزرگ در زیر کاپوت این خودروی جدید وجود دارد، خیالشان راحت باشد. به طور خاص، این همان واحد 4.4 لیتری توربوشارژ دوقلو است که در BMW XM SUV پیدا خواهید کرد.

موتور جدید BMW M5

این موتور به تنهایی 585 اسب‌بخار و 750 نیوتن‌متر گشتاور تولید می‌کند، اما وقتی با یک موتور الکتریکی در گیربکس هشت سرعته اتوماتیک ترکیب می‌شود، 727 اسب بخار قدرت و 1000 نیوتن‌متر گشتاور تولید می‌کند.

حرکت جلویی جدید BMW M5

این تقریبا 50 اسب بخار بیشتر از آنچه در مرسدس-AMG C63 S دریافت می کنید است، اما گشتاور آن 20 نیوتن متر کمتر است. با این حال، سرعت 0-60 مایل در ساعت برای این دو خودرو تقریباً یکسان است. BMW سرعت را در 3.5 ثانیه به پایان می رساند، در حالی که مرسدس 3.4 ثانیه طول می کشد.

رانندگی عقب جدید BMW M5

این احتمالاً به دلیل وزن است. بی‌ام‌و M5 جدید 2400 کیلوگرم وزن دارد که 500 کیلوگرم سنگین‌تر از M5 قدیمی است. AMG C63 هنوز هم کمی اهلی است، اما وزن آن 2190 کیلوگرم است که مزیت بزرگی به آن می دهد.

سیستم هیبریدی پلاگین جدید BMW M5

دلیل اصلی این حجم اضافه احتمالاً باتری هیبریدی است. ب ام و می خواست مطمئن شود که این M5 جدید یک هیبریدی قابل استفاده با محدوده EV مناسب به جای داشتن سیستم برای عملکرد مناسب است، بنابراین از 18.6 استفاده می کند. باتری کیلووات ساعت.

این به آن تا 40 مایل برد الکتریکی می‌دهد، بسیار بهتر از هفت مایلی نسبتاً رقت‌انگیز که مرسدس-AMG C63 می‌تواند با باتری 6 کیلووات ساعتی خود مدیریت کند. این برای گردش در شهر، رفت و آمد روزانه یا فقط اطمینان از اینکه V8 رعد و برق شما صبح‌ها همسایه‌ها را از خواب بیدار نمی‌کند مفید خواهد بود. ناگفته نماند که انتشار کمتری خواهد داشت و بنابراین برای صورت‌حساب‌های مالیاتی شما بهتر است.

شاسی و سیستم تعلیق BMW M5 جدید

وزن دشمن هندلینگ است، بنابراین مهندسان BMW مجبور شده‌اند سخت کار کنند تا مطمئن شوند که این M5 جدید به خوبی نمونه قدیمی است.

جدید رانندگی عقب BMW M5

این سیستم تعلیق M Sport را به صورت استاندارد پایین‌تر و سفت‌تر کرده است تا چرخش بدنه را کنترل کند، همچنین پایه‌های موتور و مهاربندهای جلو را برای استحکام بیشتر تقویت کرده است. همچنین برای سفت کردن اتصال بین زیرفریم جلو و قفسه فرمان برای بهبود پاسخگویی کار انجام شده است.

در عقب به صورت استاندارد از فرمان چرخ عقب برخوردار هستید. این کار باعث می‌شود ماشین در جاده‌های پرپیچ وخم چابک‌تر شود و همچنین در شهر مانور بیشتری داشته باشد. پایه‌های محور عقب و مهاربندهای استارت نیز تقویت شده‌اند.

طراحی جدید BMW M5

صاحبان BMW M5 معمولاً خجالتی و بازنشسته نیستند – آنها می‌خواهند سالن فوق‌العاده‌شان تا حد امکان فریاد زده و تهاجمی باشد. خوب خبر خوب، این ماشین جدید مطمئناً بنفش کوچک نیست.

ایستا جلو BMW M5 جدید

به لطف قوس چرخ‌های جلو و عقب، پهن‌تر از سری 5 استاندارد و همچنین M5 قدیمی است. اینها همچنین فضایی را برای تایرهای عظیم ایجاد می کنند که روی چرخ های 20 اینچی در جلو و آلیاژهای 21 اینچی در عقب نصب شده اند.

جانب BMW M5 جدید< /em>

تغییر اصلی که در جلو مشاهده خواهید کرد ورودی‌های هوای عظیم در سپر پایینی است. جلوپنجره روشن بسیار شبیه به استاندارد سری 5 است. این با یک دیفیوزر به همان اندازه بزرگ در قسمت عقب که چهار لوله اگزوز را قاب می کند، جفت می شود.

عقب BMW M5 جدید < /em>

یک بسته کربن توسعه یافته با M5 در دسترس است که شامل آینه های فیبر کربنی و اسپویلر لبه می شود، اما مهمتر از آن سقف فیبر کربنی را نیز در اختیار شما قرار می دهد. سقف شیشه ای پانوراما به صورت استاندارد دارید.

داخلی جدید BMW M5

ب‌ام‌و M5 جدید به لطف مجموعه‌ای از به‌روزرسانی‌های خوشمزه، نشستن در آن نسبت به سری 5 استاندارد احساس ویژه‌تری دارد.

داخلی جدید BMW M5

شما یک فرمان خاص M با دکمه‌های حالت رانندگی قرمز در دو طرف و همچنین صندلی‌های اسپرت در آغوش بدن دارید. همچنین لهجه‌های قرمز مختلفی در سرتاسر مکان وجود دارد، و نور محیط داخلی با یک انیمیشن سه‌رنگ M-Sport در سراسر داشبورد از شما استقبال می‌کند.

BMW M5 جدید: چقدر است؟

ب ام و M5 جدید اکنون قابل سفارش است و با وجود سیستم پیچیده هیبریدی اضافه شده، تنها 2000 پوند گرانتر از خودروی خروجی است. برای این M5 جدید باید 110000 پوند بپردازید که تقریبا 12500 پوند بیشتر از مرسدس-AMG C63 S می شود.

به‌دنبال راهی آسان برای تغییر خودرو هستید؟ سپس Carwow جایی برای رفتن است. می‌توانید ماشین قدیمی‌تان را با قیمتی عالی بفروشید و بهترین معاملات را با نو دریافت کنید. . همه از طریق شبکه فروشندگان قابل اعتماد ما و همه از راحتی در خانه شما. برای شروع امروز روی دکمه زیر ضربه بزنید.

خروج از نسخه موبایل