فولکس واگن گلف R جدید فاش شد: بهتر از آئودی S3؟

فولکس واگن گلف R جدید فاش شد: بهتر از آئودی S3؟

این فولکس واگن گلف R جدید است و قدرت و فناوری بهتری نسبت به قبل دارد.

  • فولکس واگن گلف R جدید معرفی شد
  • قدرت بیشتر برای گلف پرچمدار
  • سریعتر از آئودی S3 از 0-60 مایل در ساعت
  • استایل تهاجمی تر
  • فناوری داخلی جدید
  • فروش قریب الوقوع

ما Volkswagen Golf و Golf GTI فیس لیفت شده را داشتیم، اکنون زمان آن رسیده است که گلف R پرچمدار خود را تغییر دهد.

تغییرات طراحی ممکن است ظریف باشند، اما قدرت بیشتری در زیر کاپوت نسبت به قبل وجود دارد و فناوری جدیدی در آن وجود دارد.

موتور و عملکرد جدید Volkswagen Golf R

بیایید مستقیماً به آمار عملکرد بپردازیم، پس از همه اینها احتمالاً این چیزی است که بیشتر به آن علاقه دارید درست است؟ Volkswagen Golf R جدید از همان موتور 2.0 لیتری چهار سیلندر توربوشارژ قبلی استفاده می کند، اما برای قدرت بیشتر تنظیم شده است.

فولکس واگن گلف جدید سمت R 

اکنون 333 اسب بخار و 420 نیوتن متر گشتاور تولید می کند که 18 اسب بخار بیشتر از قبل و دقیقاً همان خروجی Audi S3 جدید است. نتیجه 0-62 مایل در ساعت در 4.6 ثانیه است که نسبت به گلف R قدیمی 4.8 ثانیه کمتر است. همچنین 0.1 ثانیه سریعتر از آئودی S3 جدید است.

فولکس واگن گلف جدید R جلو

همانند گلف R قدیمی، این گلف جدید نیز دارای سیستم چهار چرخ متحرک با حالت دریفت است تا بتوانید در مسیر مسابقه حرکت کنید. اگر ترجیح می‌دهید حداکثر چسبندگی را در گوشه‌ها داشته باشید، اکنون بردار گشتاور را به صورت استاندارد در اختیار دارید، که با ارسال نیرو به چرخی که بیشترین چسبندگی را دارد، کار می‌کند تا شما را در اطراف یک پیچ بچرخاند.

طراحی جدید فولکس واگن گلف R

فولکس واگن گلف جدید R جلو

تغییرات طراحی برای Golf R جدید تقریباً مطابق با سایر محصولات گلف است. چراغ‌های باریک‌تری در جلو و عقب و همچنین نشان فولکس واگن روشن دارید. با این حال، R نشانه‌های طراحی منحصربه‌فردی دارد که آن را متمایز می‌کند.

فولکس واگن گلف جدید R rear

سپر جلو ورودی‌های هوای بسیار بزرگ‌تری نسبت به گلف استاندارد دارد و در مقایسه با R قدیمی کمی تغییر شکل داده‌اند. همچنین می‌توانید رینگ‌های آلیاژی 19 اینچی جدید داشته باشید که سبک‌تر از چرخ‌های قدیمی هستند.

جدید Volkswagen Golf R Black Edition جلو

با حرکت به سمت عقب، سپر اصلاح شده و لوله‌های اگزوز چهارگانه معمولی وجود دارد، اما همه چیز نسبتاً آشنا به نظر می‌رسد. با این حال، چیزی که جدید است مدل Black Edition است که دارای نشان‌های تیره، رینگ‌های آلیاژی مشکی و چراغ‌های جلوی دودی برای حداکثر اعتبار برای مسابقات پسرانه است.

داخلی و سرگرمی جدید Volkswagen Golf R

همانند نمای بیرونی، فضای داخلی گلف R جدید نسبت به مدل قبلی خود کمی ارتقا یافته است. نکته قابل توجه در اینجا صفحه نمایش لمسی 12.9 اینچی جدید است که در گلف و گلف GTI استاندارد دیده می شود و می توان آن را با استفاده از دستورات صوتی بهبودیافته کنترل کرد.

داخلی جدید Volkswagen Golf R

نمایشگر دیجیتالی 10.2 اینچی درایور نیز به‌صورت استاندارد ارائه می‌شود، و اگر قایق شما شناور باشد، می‌توانید یک دور شمارنده افقی با ظاهری اسپرت داشته باشید. زیورآلات R معمولی مانند فرمان کف تخت، صندلی‌های سطلی و دوخت آبی همگی وجود دارند و درست هستند.

فولکس واگن گلف R جدید: چه زمانی می توانم یکی بخرم؟

فولکس واگن گلف R جدید به زودی برای سفارش در دسترس خواهد بود، اگرچه هنوز درباره قیمت آن صحبتی نشده است. قیمت خودروی فعلی از 48000 پوند شروع می شود، بنابراین انتظار داشته باشید که این خودروی جدید از 50 گرند به سمت شمال حرکت کند.

به‌دنبال راهی آسان برای تغییر خودرو هستید؟ سپس Carwow جایی برای رفتن است. می‌توانید ماشین قدیمی‌تان را با قیمتی عالی بفروشید و بهترین معاملات را با نو دریافت کنید. . همه از طریق شبکه فروشندگان قابل اعتماد ما و همه از راحتی در خانه شما. برای شروع امروز روی دکمه زیر ضربه بزنید.

خروج از نسخه موبایل