ب ام و XM در مقابل لامبورگینی اوروس پرفورمانته: مسابقه SUV V8

ب ام و XM در مقابل لامبورگینی اوروس پرفورمانته: مسابقه SUV V8

از اولین باری که BMW XM را بررسی کردیم، یک سال می‌گذرد و در نهایت در برابر لامبورگینی قرار گرفته است. Urus عملکردی دارد تا ببیند آیا این V8 هیبریدی پلاگین خود را در مسابقه درگ حفظ می کند یا خیر.

به‌علاوه Lambo، یک مرسدس-AMG G63 و یک Audi SQ8 نیز داریم. ممکن است متوجه شوید که یک R در جلوی آن نشان وجود ندارد. به زودی همه را توضیح خواهیم داد در حال حاضر بیایید نگاهی دقیق‌تر به رقبای امروزی بیندازیم.

در مسابقه درگ امروز ما داریم:

  1. BMW XM
  2. لامبورگینی اوروس پرفورمانته
  3. Audi SQ8
  4. Mercedes-AMG G63

1. BMW XM

BMW XM

امروز مت پشت فرمان XM است و در حال هدایت یک توده فلزی سنگین است. این SUV ترازو را روی 2785 کیلوگرم می رساند، پس چرا اینقدر سنگین است؟ خوب این به لطف سیستم هیبریدی پیچیده است.

زیر کاپوت یک موتور 4.4 لیتری توئین توربوشارژ V8 قرار دارد که با یک موتور الکتریکی جفت شده است و در مجموع 653 اسب بخار قدرت و 800 نیوتن متر گشتاور تولید می کنند. اعداد مناسب، و این حتی نسخه قوی‌تر Label Red نیست. نیرو از طریق یک گیربکس هشت سرعته اتوماتیک به هر چهار چرخ ارسال می شود.

2. لامبورگینی اوروس پرفورمانته

Lamborghini Urus Performante

بنابراین Lambo چگونه جمع می شود؟ خوب، این خودرو دارای یک موتور 4.0 لیتری توربوشارژ دوقلو V8 با قدرت 666 اسب بخار و گشتاور 850 نیوتن متر است و همچنین با وزن 2150 کیلوگرم، بسیار سبک تر از BMW است. دارای گیربکس هفت سرعته اتوماتیک و چهار چرخ متحرک.

بر روی کاغذ، این باید یک راهپیمایی برای اوروس باشد، اما در تجربه ما این ماشین می‌تواند به سرعت از خط خارج شود. با باند خیس امروز، راننده لامبورگینی باید پرتاب را میخکوب کند.

3. آئودی SQ8

Audi SQ8

ما می‌شنویم که همه شما طرفداران آئودی در حال شکستن صفحه‌کلیدهایتان هستید – چرا RS Q8 نگرفتیم؟ خوب، ما نگاهی به زمان‌های ربع مایل قبلی SQ8 انداخته‌ایم، و این مسابقه باید بسیار نزدیک‌تر از آن چیزی باشد که فکر می‌کنید. ما همچنین به دنبال این خودرو رفته‌ایم زیرا Label Red XM را نداریم، بنابراین RS Q8 را برای مقابله با آن خودرو ذخیره می‌کنیم.

باید ویدیو را تماشا کنید تا بفهمید چقدر نزدیک است. آئودی از یک موتور 4.0 لیتری دو توربوشارژ V8 با قدرت 507 اسب بخار و گشتاور 770 نیوتن متر استفاده می کند که از طریق یک جعبه دنده هشت سرعته اتوماتیک به هر چهار چرخ ارسال می شود. آئودی 2240 کیلوگرم وزن دارد.

4. Mercedes-AMG G63

Mercedes-AMG G63

در نهایت مرسدس-AMG G63 را داریم. زیر کاپوت این شاسی بلند آجری، یک موتور 4.0 لیتری دو توربوشارژ V8 با قدرت 585 اسب بخار و گشتاور 850 نیوتن متر قرار دارد که با یک جعبه دنده 9 سرعته اتوماتیک جفت شده است.

در یک رویداد عجیب، این خط تولیدی است که G Wagon سنگین‌ترین خودروی اینجا نیست. وزن آن 2550 کیلوگرم است، بنابراین هنوز هم بسیار خوک است و در مقایسه با BMW XM قدرتش کم است.

بنابراین، XM چگونه در برابر سایر SUVهای V8 قرار خواهد گرفت؟ برای فهمیدن این موضوع ویدیو را بررسی کنید.

به‌دنبال راهی آسان برای تغییر خودرو هستید؟ سپس Carwow جایی برای رفتن است. می‌توانید ماشین قدیمی‌تان را با قیمتی عالی بفروشید و بهترین معاملات را با نو دریافت کنید. . همه از طریق شبکه فروشندگان قابل اعتماد ما و همه از آسایش خانه شما. برای شروع امروز روی دکمه زیر ضربه بزنید.

خروج از نسخه موبایل