10 بهترین ماشین عضلانی آمریکایی در تمام دوران

10 بهترین ماشین عضلانی آمریکایی در تمام دوران

ماشین‌های عضلانی آمریکایی هرگز در اینجا در انگلستان گیر نکردند. آن‌ها برای جاده‌های تنگ بریتانیایی کمی بزرگ هستند، و همچنین تشنه هستند – با قیمت سوخت بالا.

این بدان معنا نیست که ماشین‌های عضلانی خوب نیستند. چیزی در مورد غرغر کم یک موتور V8 بزرگ و استایل فریادآمیز وجود دارد که این کبودی های آمریکایی را بی نهایت باحال می کند.

10 بهترین ماشین عضلانی آمریکایی:

  1. فورد موستانگ دارک هورس
  2. دوج چارجر فرار از زندان
  3. شورولت کامارو جن گیر
  4. دج چلنجر دمون
  5. Pontiac GTO
  6. Plymouth Roadrunner Superbird
  7. شورولت شورلت SS
  8. پلیموث همی کودا
  9. Cadillac CT5 Blackwing
  10. Pontiac Firebird Trans Am

1) فورد موستانگ دارک هورس

  • موتور: 5.0 لیتری V8
  • قدرت: 500 اسب بخار
  • ارزش: 46000 پوند

فورد موستانگ یکی از خودروهای عضلانی OG آمریکایی است که اولین نمونه آن در سال 1964 عرضه شد. آخرین نسخه از همیشه قدرتمندتر است و Dark Horse نسخه ای متمرکز بر آهنگ است.

Ford Mustang Dark Horse

این موتور از یک موتور 5.0 لیتری V8 با قدرت 500 اسب بخار و همچنین مجموعه ای از ارتقاء سیستم تعلیق برای رانندگی در مسیر تیزتر استفاده می کند. سیستم تعلیق سفت، میله‌های ضد رول درشت و لاستیک‌های پهن‌تر برای حمله به مسیر مسابقه در سریع‌ترین زمان ممکن دریافت می‌کنید.

2) Dodge Charger Hellcat Redeye Jailbreak

  • موتور: 6.2 لیتری V8
  • قدرت: 797 اسب بخار
  • ارزش: 74000 پوند

مدتی است که وجود دارد، اما Dodge Challenger اکنون به پایان عمر خود رسیده است. Hellcat Redeye Jailbreak یکی از آخرین نسخه‌هایی است که می‌توانید در ایالات متحده دریافت کنید، و این برند مطمئناً این سالن را با صدای بلند به بیرون می‌فرستد.

Dodge Charger Hellcat

زیر کاپوت موتور 6.2 لیتری V8 سوپرشارژر با 797 اسب بخار قدرت، 80 اسب بخار بیشتر از Hellcat استاندارد قرار دارد و این فقط به چرخ های عقب ارسال می شود. بهترین قسمت؟ این یک ماشین سالنی مناسب برای خانواده است، بنابراین می‌توانید بچه‌هایتان را برای سواری همراه بیاورید.

3) شورولت کامارو جن گیر

  • موتور: 6.2 لیتری V8
  • قدرت: 1000 اسب بخار
  • ارزش: حدود 100000 پوند

اگر می خواهید ماشین خود را جن گیر بنامید، باید بسیار وحشی باشد. این خودرو در زندگی خود به‌عنوان شورولت کامارو ZL1 شروع می‌شود که قبلاً 650 اسب‌بخار قدرت دارد، اما پس از آن افراد هنسی پرفورمنس، فتیله را افزایش می‌دهند.

Chevrolet Camaro ZL1 Exorcist

Exorcist یک سوپرشارژر جدید، یک موتور کاملاً ساخته شده، یک اگزوز جدید و یک تیونینگ دریافت می کند که به آن 1000 اسب بخار قدرت و بیش از 1300 نیوتن متر گشتاور می دهد. همچنین به حداکثر سرعت 217 مایل در ساعت می‌رسد و حتی با دو سال گارانتی ارائه می‌شود.

4) Dodge Challenger Demon 170

  • موتور: 6.2 لیتری V8
  • قدرت: 1025 اسب بخار
  • ارزش: 76000 پوند

فرض کنید همسرتان به تازگی یک Exorcist خریده است، و شما به دنبال چیزی برای به چالش کشیدن آنها در نوار کشیدن هستید. احتمالاً Dodge Challenger Demon بهترین گزینه برای شماست. این فقط برای مسابقات درگ ساخته شده است، تا جایی که شما فقط یک صندلی به عنوان استاندارد می‌گیرید.

همچنین دارای یک سوپرشارژر 3.0 لیتری، به اندازه موتور BMW M3، و همچنین مجموعه ای از لاستیک های درگ رادیال برای بهترین ها کشش خارج از خط در یک سطح آماده، این ماشین باید بتواند 0-60 مایل در ساعت را در 1.66 ثانیه تاول بزند، اگرچه برای از بین بردن سریع این جانور به مهارت زیادی نیاز است.

5) Pontiac GTO

  • موتور: 6.0 لیتری V8
  • قدرت: 400 اسب بخار
  • ارزش: از حدود 20000 پوند

اکنون به سمت مقرون به صرفه تر مقیاس ماشین عضلانی، پونتیاک GTO 2005 حرکت می کنیم. GTO یک مدل نمادین است، با این حال آخرین تکرار اغلب نادیده گرفته می شود. این خودرو همچنان دارای یک موتور 6.0 لیتری V8 است، هرچند با یک موسیقی متن رعد و برق.

Vauxhall Monaro VXR

دلیل اصلی گنجاندن این خودرو این است که می‌توانید آن را در بریتانیا خریداری کنید. این نشان به عنوان Vauxhall Monaro در سواحل ما بود و همچنین در استرالیا به عنوان Holden Commodore فروخته شد. بنابراین، این فرصتی نادر برای تهیه یک ماشین عضلانی ارزان قیمت با فرمان راست است.

6) پلیموث رودرانر سوپربرد

  • موتور: 7.0 لیتری V8
  • قدرت: 425 اسب بخار
  • ارزش: 150000 پوند

نمی توان انکار کرد که پلیموث سوپربرد بسیار خاص به نظر می رسد. مخروط بینی منحصر به فرد در جلو و بال غول پیکر عقب آن را به نظر می رساند که به معنای تجارت است، احتمالاً به این دلیل.

پلیموث Roadrunner Superbird

ببینید، Superbird برای دنیای مسابقات NASCAR طراحی شده است. بر اساس قوانین NASCAR، هر خودرویی که رقابت می کند باید یک مدل تولیدی جاده ای باشد و بنابراین Superbird در دسترس عموم قرار گرفت.

7) شورولت شورلت SS

  • موتور: 7.5 لیتری V8
  • قدرت: 450 اسب بخار
  • ارزش: 70000 پوند

شورولت شورلت SS (سوپر اسپرت) اولین تلاش شورولت در یک ماشین عضلانی بود. هنگامی که در سال 1964 معرفی شد، بسیار از Pontiac GTO عقب بود، بنابراین شورلت برای رفع آن تلاش کرد.

شورولت Chevelle SS

در سال 1970، آنها به Chevelle SS یک موتور 7.5 لیتری V8 با قدرت 450 اسب بخار داده بودند که می توانست آن را از 0-60 مایل در ساعت تنها در پنج ثانیه افزایش دهد. در واقع، این خودرو در زمان فروش یکی از سریع‌ترین خودروهای جاده‌ای با شتاب در جهان بود.

8) پلیموث همی کودا

  • موتور: 7.0 لیتری V8
  • قدرت: 425 اسب بخار
  • ارزش: حدود 300000 پوند (برای یک کتابچه راهنمای کاربر)

Plymouth Barracuda تنها چند هفته قبل از رونمایی فورد از موستانگ در اوایل دهه 60 معرفی شد، اما هرگز به همان سطح فروش نرسید. این منجر به تبدیل شدن آن به یکی از مطلوب ترین ماشین های عضلانی کلاسیک در بازار شده است.

پلیموث همی کودا

با این حال، پرطرفدارترین مدل، خودروی 7.0 لیتری موتور همی است. 425 اسب بخار قدرت داشت، می‌توانست 0-60 مایل در ساعت را در 5.6 ثانیه طی کند و با رنگ‌های تند و کاپوت لرزاننده به نظر می‌رسید (بنابراین ورودی هوای موتور از کاپوت عبور می‌کند). فقط 115 دستگاه از این خودروها پس از لغو شدن آن به دلیل مقررات سختگیرانه آلایندگی ساخته شدند.

9) Cadillac CT5-V Blackwing

  • موتور: 6.2 لیتری V8
  • قدرت: 668 اسب بخار
  • ارزش: 75000 پوند

کادیلاک در ساخت قایق‌های بادبانی بزرگ و پر پیچ و خم با تمرکز زیادی بر راحتی به جای ورزش، شهرت دیرینه‌ای دارد. خوب CT5-V بلک وینگ قالب را شکسته است، زیرا دارای یک موتور 6.2 لیتری V8 سوپرشارژر با قدرت 668 اسب بخار، دیفرانسیل عقب و گیربکس دستی است.

برای اطمینان از اینکه می‌تواند از پس پیچ‌ها برآید، دمپرهایی با کنترل مغناطیسی و دیفرانسیل لغزش محدود، و همچنین ترمزهای سرامیکی کربنی دریافت می‌کنید تا با یک سکه متوقف شود. این یک جایگزین واقعی کاملا آمریکایی برای BMW M5 است.

10) Pontiac Firebird Trans Am

  • موتور: 6.6 لیتری V8
  • قدرت: 200 اسب بخار
  • ارزش: اکنون حدود 20000 پوند

بازی کردن در یک فیلم راهی مطمئن برای دادن جایگاه فرقه خودرو است، و این در مورد Pontiac Firebird Trans Am که توسط برت رینولدز در Smokey and the Bandit هدایت می‌شود، صدق می‌کند. واقعاً خیلی سردتر از این نمی شود.

Pontiac Firebird Trans Am

Trans Am بخشی از سری Pontiac Firebird با موتور 6.6 لیتری V8 با قدرت حدود 200 اسب بخار بود. همچنین با سقف متحرک T-Top و گرافیک طلایی متمایز موجود بود.

سؤالات متداول ماشینهای عضلانی آمریکایی

بهترین ماشین عضلانی آمریکایی چیست؟

این سؤالی است که نمی‌توانید در یک بار در ایالت‌ها بپرسید، زیرا احتمالاً باعث ایجاد بحث داغ می‌شود. سه ماشین عضلانی اصلی که مردم بین آنها انتخاب می کنند عبارتند از: فورد موستانگ، دوج چلنجر و شورولت کامارو.

سریعترین ماشین عضلانی آمریکایی چیست؟

اگر از شتاب صحبت می‌کنید، Dodge Challenger Demon شتاب 0-60 مایل در ساعت را در 1.66 ثانیه انجام می‌دهد که باعث می‌شود تا حد زیادی سریع‌ترین سرعت را از خط خارج کنید، البته به شرطی که یک نوار کشیدن آماده داشته باشید. همچنین سرعت 215 مایل در ساعت را انجام خواهد داد که تقریباً توسط رقبای اصلی آن دست نخورده است.

اولین ماشین عضلانی آمریکایی چیست؟

اولین ماشین عضلانی آمریکایی که واقعاً بلند شد، فورد موستانگ بود که برای اولین بار در سال 1964 معرفی شد. پلیموث باراکودا چند هفته قبل از آن عرضه شد، اما هرگز واقعاً به همان سطح از محبوبیت دست نیافت.

>

به‌دنبال راهی آسان برای تغییر خودرو هستید؟ سپس Carwow جایی برای رفتن است. می‌توانید ماشین قدیمی خود را با قیمتی عالی بفروشید و بهترین معاملات را با نو دریافت کنید. . همه از طریق شبکه فروشندگان قابل اعتماد ما و همه از آسایش خانه شما. برای شروع امروز روی دکمه زیر ضربه بزنید.

خروج از نسخه موبایل