10 خودروی برتر جهان در سال 2024

10 خودروی برتر جهان در سال 2024

به‌دنبال سریع‌ترین خودروهای جهان هستید؟ شما در جای درستی هستید…

اگر به سرعت و تراز بانکی سالم نیاز دارید، ممکن است سریع‌ترین خودرویی را که می‌توانید در دست دارید در بازار بخرید. اما سریع ترین خودروهای جهان در حال حاضر کدامند؟

ماشین‌های زیادی وجود دارند که این روزها سد 250 مایل در ساعت را می‌شکنند، و حتی برخی از آنها می‌توانند به سرعت 300 مایل در ساعت برسند. مهندسی فوق‌العاده‌ای وجود دارد که باعث می‌شود اتومبیل‌ها به این سرعت‌های بزرگ دست یابند، از جمله موتورهای عظیم، ترفندهای آیرودینامیکی و کمک الکتریکی.

سریعترین خودروهای جهان

  1. Koenigsegg Jesko Absolut
  2. Bugatti Chiron Supersport 300+
  3. SSC Tuatara
  4. هنسی ونوم F5
  5. Rimac Nevera
  6. McLaren Speedtail
  7. Koenigsegg Regera
  8. Aston Martin Valkyrie
  9. پاگانی هوایرا
  10. Lamborghini Revuelto

1. Koenigsegg Jesko Absolut – بیش از 310 مایل در ساعت (در تئوری)

Koenigsegg در ساخت هایپرخودروهای غمگین بسیار خوب است و Jesko Absolut دیوانه کننده ترین پیشنهادی است که تاکنون این موتور از یک موتور V8 توربوشارژ دوقلو استفاده می‌کند که در هنگام کار با سوخت مسابقه، 1600 اسب‌بخار قدرت دارد و 0-60 مایل در ساعت را در 2.5 ثانیه انجام می‌دهد.

Koenigsegg Jesko Absolut

این برند سوئدی همچنین می‌گوید که این خودرو بیش از 310 مایل در ساعت سرعت خواهد داشت، با این حال این موضوع با یک هشدار همراه است. ببینید Jesko Absolut هرگز در زندگی واقعی به این سرعت بالا نرسیده است، این پیش‌بینی‌ها مبتنی بر شبیه‌سازی‌های کامپیوتری هستند، بنابراین زمان نشان می‌دهد که آیا واقعاً می‌تواند این انتظارات وحشی را برآورده کند.

2. بوگاتی شیرون سوپراسپرت 300+ – 304 مایل در ساعت

کسانی که در دهه 2000 بزرگ شده‌اند احتمالاً سریع‌ترین خودرو در جهان با بوگاتی ویرون افسانه ای. خوب روح این خودرو به بوگاتی شیرون سوپراسپرت 300+ منتقل شده است. یک مگا ماشین 8.0 لیتری چهار توربوشارژ با قدرت 1600 اسب بخار که همانطور که از نامش پیداست سرعت بیش از 300 مایل در ساعت را انجام می دهد.

Bugatti Chiron Supersport30

به طور خاص، زمانی که شرکت فرانسوی آن را در پیست آزمایشی Ehra-Lessien فولکس واگن راه اندازی کرد، سرعت 304 مایل در ساعت را طی کرد. Chiron 300+ دارای رکورد رسمی جهانی نیست، زیرا فقط در یک جهت حرکت می کرد. برای شکستن رکورد باید این کار را دو بار در جهت مخالف انجام دهید که بوگاتی بنا به دلایلی تصمیم گرفت این کار را انجام ندهد. جایگزینی برای Chiron قریب الوقوع است، بنابراین شاید آن ماشین همچنان سریع‌تر خواهد بود.

3. SSC Tuatara – 295 مایل در ساعت

در حالی که موتور پیچیده W16 بوگاتی شیرون بسیار چشمگیر است، گاهی اوقات شما فقط نمی‌توان یک V8 فوق‌العاده را با چند توربو که به آن بسته شده است شکست داد. SSC Tuatara (Too-ah-ta-ra) دارای یک V8 توربوشارژ دوقلو است که در صورت استفاده از اتانول تا 1750 اسب بخار قدرت تولید می کند، اما در مورد حداکثر سرعت رسمی اختلاف نظر وجود دارد.

SSC Tuatara

ببینید، SSC ادعا کرد که تواتارا در اکتبر 2020 با سرعت 331 مایل در ساعت توانست سریع‌ترین خودروی جهان شود – اما بعداً به خطای GPS که این سرعت را اشتباه نشان می‌داد اعتراف کرد. آزمایشات در اوایل سال 2022 نشان داد که ماشین به حداکثر سرعت واقعی 295 مایل در ساعت رسید، نه دقیقاً آهسته.

4. Hennessey Venom F5 – 272 مایل در ساعت (فعلا)

مردم ایالات متحده اخیراً در حال شکستن بازی با بالاترین سرعت هستند. رتبه چهارم به یک سوپراسپرت کاملا آمریکایی دیگر. هنسی ونوم F5 دارای پیشرانه 6.6 لیتری دو توربوشارژ V8 با قدرت 1817 اسب بخار و گشتاور 1617 نیوتن متر است.

این برای راه اندازی آن از 0 تا 60 مایل در ساعت در 2.6 ثانیه کافی است و فعلاً به حداکثر سرعت 272 مایل در ساعت می رسد. هنسی می‌خواهد از F5 بیشتر بهره ببرد، با هدف این شرکت حداکثر سرعت بیش از 300 مایل در ساعت در سال 2024

5. ریماک نورا – 256 مایل در ساعت

خودروهای برقی< /a> به لطف گشتاور موتورهای الکتریکی خود شتاب فوری را ارائه می دهند، با این حال وزن اضافی باتری ها می تواند آنها را از نظر حداکثر سرعت محدود کند. اگرچه این مورد برای Rimac Nevera نیست.

Rimac

این هایپرکار بالستیک EV دارای چهار موتور الکتریکی است که 1914 اسب بخار قدرت و 2300 نیوتن متر گشتاور تولید می کند. این برای پرتاب از 0 تا 60 مایل در ساعت فقط در 1.9 ثانیه کافی است و می تواند به حداکثر سرعت 256 مایل در ساعت برسد. این تقریباً به طور کامل از فیبر کربن ساخته شده است تا وزن را کاهش دهد، اما این فقط یک مسابقه درگ حذف شده نیست. فضای داخلی مکانی دوست‌داشتنی برای بودن است و شما هنوز هم تمام تجملاتی را که از خودرویی با قیمت 2 میلیون پوند انتظار دارید، دارید.

6. مک لارن اسپیدتیل – 250 مایل در ساعت

مک لارن Speedtail را برای تعقیب رکوردهای جهانی طراحی نکرده است، اما با حداکثر سرعت 250 مایل در ساعت، این سریعترین ماشین جاده ای است که تا به حال ساخته است.

McLaren Speedtail
< /شکل>

این سریعتر از آخرین خودروی سه نفره خود – مک لارن F1 افسانه ای است. بدنه فوق العاده لغزنده آن فاقد بال های کششی است و به این معنی است که به نظر می رسد چیزی مستقیماً از یک فیلم سایبرپانک مربوط به اینده کنده شده است. فقط به این فکر کنید که دو نفر از جفت خود را با آن سرعت حمل کنید…

7. Koenigsegg Regera – 250 مایل در ساعت

مطابق با Speedtail، Koenigsegg Regera، دومین خودروی این لیست است. از برند سوئدی این موتور از یک موتور V8 توئین توربو و یک موتور الکتریکی استفاده می کند که در مجموع 1500 اسب بخار قدرت تولید می کند.

Koenigsegg Regera

بر خلاف هر خودروی دیگری در این لیست، Regera می‌تواند تنها با یک دنده از 0 تا 250 مایل در ساعت برسد. بله، مهم نیست که با سرعت 30 مایل در ساعت حرکت می کنید یا می خواهید به حداکثر سرعت 250 مایل در ساعت (در یک مسیر بسته، نه M1) دست پیدا کنید، در همان دنده خواهید بود. کمی دلخراش به نظر می رسد.

8. استون مارتین والکری – 250 مایل در ساعت

شاید بر اساس ظاهر فکر نکنید که استون مارتین والکری جاده قانونی است ممکن است شبیه یک مسابقه تمام عیار LeMans به نظر برسد، اما واقعاً می توانید آن را در خیابان رانندگی کنید.

پشت راننده یک موتور 6.5 لیتری هیبریدی V12 با قدرت 1160 اسب بخار نصب شده است که می تواند این مسابقه جاده ای الهام گرفته از F1 را در 2.5 ثانیه از صفر به 60 مایل در ساعت برساند. واقعاً تعجب آور نیست وقتی متوجه می شوید که وزن آن کمی بیش از یک تن است.

9. Pagani Huayra – 238 مایل در ساعت

Pagani Huayra یک خودروی فوق‌العاده است. هر جزییات نفیس است، و بیش از یک پین آپ نیز هست. این موتور دارای یک موتور V12 دو توربوشارژ برگرفته از AMG است که 730 اسب بخار قدرت و 1000 نیوتن متر گشتاور تولید می کند که برای حداکثر سرعت 238 مایل در ساعت کافی است.

هوایرا

Huayra عمدتاً از فیبر کربن ساخته شده است تا وزن را پایین نگه دارد و همچنین برای سفت‌تر کردن آن، و با آئرو فعال پوشانده شده است تا راحت‌تر در هوا بلغزد.

10. لامبورگینی Revuelto – 217 مایل در ساعت

در دنیای کوچک سازی و القای اجباری، دیوانه های لامبورگینی برای پرچمدار جدید خود Revuelto به یک V12 تنفس طبیعی چسبیده است. این بدان معنا نیست که کاملاً بدون کمک است، زیرا سه موتور الکتریکی نیز برای افزایش قدرت دریافت می‌کنید.

لامبورگینی جدید Revuelto

به طور خاص، شما مجموعاً 1015 اسب بخار قدرت دریافت می کنید که بیشتر از هر لامبورگینی جاده ای ساخته شده است. شتاب 0 تا 60 مایل در ساعت در 2.5 ثانیه انجام می شود و حداکثر سرعت آن به 217 مایل در ساعت می رسد.

سریعترین خودروهای موجود در Carwow

1. مرسدس AMG GT – 196 مایل در ساعت

جدیدترین مرسدس-AMG GT همه چیزهایی را که در مورد ماشین قبلی فوق العاده بود، می گیرد و آن را یک درجه افزایش می دهد. رانندگی بسیار سرگرم کننده است، ظاهر خوبی دارد و حتی برای یک سوپراسپرت 196 مایل در ساعت نیز بسیار کاربردی است. این چرخش سرعت به لطف یک موتور 8 سیلندر 4.0 لیتری توئین توربوشارژر با قدرت 585 اسب بخار و یک موسیقی متن رعد و برق است.

2. آلفارومئو جولیا کوادریفوگلیو – ۱۹۱ مایل در ساعت

Alfa Romeo Giulia Quadrifo /figcaption>

یک ماشین سالون بالستیک را می‌خواهید؟ به Alfa Romeo Giulia Quadrifoglio نگاه نکنید. این مدل V6 توئین توربو قدرت 510 اسب بخاری دارد که همه آن فقط به چرخ‌های عقب ارسال می‌شود. آن را صاف نگه دارید و با فضای کافی سرعت 191 مایل در ساعت را مدیریت خواهد کرد. و این در ماشینی است که می‌توانید به راحتی بچه‌ها را با آن به مدرسه ببرید – و احتمالاً با اگزوز خشن آن‌ها را کمی شرمنده کنید.

3. BMW M8 Competition – 190 مایل در ساعت

BMW M8 Competition

مسابقه BMW M8 برای چیزی به همان اندازه که در یک مسیر قادر به عبور از قاره است، یک ماشین GT. با توجه به فضای کافی، اگر به دنبال M Driver’s Pack باشید، سرعت آن به 190 مایل در ساعت می رسد. با این حال، این یک خودروی مسابقه‌ای از کار افتاده نیست. این مملو از وسایل لوکس است، دارای یک سیستم اطلاعات سرگرمی چشمگیر است و واقعاً بسیار راحت است.

4. آئودی RS7 عملکرد – 174 مایل در ساعت

عملکرد جدید آئودی RS7 اسپورت بک< /figcaption>

اگر M8 علاقه شما را قلقلک نمی دهد، شاید Audi RS7 Performance این کار را انجام دهد. این یک خودروی GT با موتور 4.0 لیتری V8 در زیر کاپوت است، درست مانند BMW، اما از نظر حداکثر سرعت نمی تواند کاملاً با آن برابری کند. با وجود این، وقتی ما Drag Raced یک RS7 در برابر M8، آئودی در طول یک چهارم مایل تقریباً با نیم ثانیه پیروز ظاهر شد.

5. لکسوس LC500 – 168 مایل در ساعت

Lextion جلوی LC

به دنبال یک جایگزین کمی سمت چپ برای خودروهای معمولی GT آلمانی هستید؟ لکسوس LC500 یک کوپه باشکوه با یک موتور V8 فوق العاده در زیر کاپوت است. فضای داخلی مکانی دوست‌داشتنی برای خوردن مایل‌ها در بزرگراه است، و همچنین سرعت بالایی دارد. با حداکثر سرعت 168 مایل در ساعت و 0-60 مایل در ساعت در 4.6 ثانیه، وقتی پای راست خود را بکارید، ناامید نخواهید شد.

پرسش‌های متداول سریع‌ترین خودروها

سریعترین خودروی تولیدی در جهان چیست؟

بر روی کاغذ، این افتخار به Koenigsegg Jesko Absolut با حداکثر سرعت تئوری بیش از 310 مایل در ساعت می رسد، اما این بر اساس یک شبیه سازی کامپیوتری است. تا زمانی که جسکو واقعاً به این موفقیت در مسیر آسفالت دست پیدا کند، بوگاتی شیرون سوپراسپرت 300+ عنوان سریع‌ترین خودروی جهان را با حداکثر سرعت 304 مایل در ساعت حفظ می‌کند.

سریعترین خودرو از 0-60 مایل در ساعت چیست؟

سریع‌ترین خودروی شتاب‌دهنده در جهان ریماک نورا است که می‌تواند تنها در 1.9 ثانیه از 0 تا 60 مایل در ساعت برسد.

سریعترین کسی که با ماشین رفته است چیست؟

از نظر خودروهای تولیدی، اندی والاس، راننده تست بوگاتی، Chiron Supersport 300+ را به حداکثر سرعت 304 مایل در ساعت رساند. سریعترین سرعتی که هر شخصی با هر خودرویی طی کرده است 763 مایل در ساعت است که توسط اندی گرین در خودروی جت پرنده Thrust SSC با سرعتی بسیار بالا انجام شد – اگرچه این سرعت تا جایی که ممکن است از یک خودروی تولیدی دور است.

تغییر آنلاین اتومبیل با carwow

اگر به دنبال راهی آسان برای تعویض خودروی خود هستید، کارواو بهترین مکان برای رفتن است. می‌توانید ماشین قدیمی‌تان را بفروشید، و از طریق شبکه‌ای از نمایندگی‌های معتمد و همگی از راحتی خانه‌تان، قیمت بسیار خوبی با یک ماشین جدید دریافت کنید.

فروش خودروی خود با بهترین قیمت به آسانی آپلود چند عکس، پاسخ دادن به چند سوال و به سادگی نشستن و تماشای پیشنهادات است. اگر تصمیم دارید بالاترین پیشنهاد را بپذیرید، فروشنده می آید و آن را جمع آوری می کند. ماشین در زمان مناسب شما و پول نقد را مستقیماً به حساب بانکی خود منتقل کنید.

خرید ماشین بعدی خود از طریق carwow به همین سادگی است. مدل ایده‌آل خود را پیکربندی کنید و نمایندگی‌های ما با کمترین قیمت‌ها به شما مراجعه خواهند کرد، همه اینها بدون هیچ زحمتی از چانه‌زنی در پیش‌فروشگاه‌ها. ماشین حتی می تواند درب منزل شما تحویل داده شود.

خروج از نسخه موبایل