خودروساز آمریکایی کادیلاک امسال دو خودروی شاسی بلند الکتریکی را در بریتانیا عرضه می کند

خودروساز آمریکایی کادیلاک امسال دو خودروی شاسی بلند الکتریکی را در بریتانیا عرضه می کند

ماشین‌ساز آمریکایی کادیلاک طیف مدل‌های بریتانیایی آتی خود را با دو شاسی‌بلند الکتریکی به نام‌های Optiq و Lyriq تقویت می‌کند.

  • شاسی بلند Optiq تمام الکتریکی اواخر امسال به شاسی بلند Lyriq بزرگتر می پیوندد
  • موتورهای الکتریکی دوگانه و بسته باتری 85 کیلووات ساعتی استاندارد در همه تریم‌ها
  • توان خروجی 292 اسب بخار و 480 نیوتن متر
  • 300 مایل برد تحت سیستم رتبه بندی ایالات متحده
  • طراحی داخلی آینده نگرانه با صفحه نمایش 33.0 اینچی OLED

کادیلاک از لحاظ تاریخی برای به دست آوردن جایگاه قابل توجهی در بازار خودرو بریتانیا تلاش کرده است. این شرکت در حال حاضر فقط XT4 قدیمی SUV را ارائه می دهد، اما قصد دارد تا قبل از پایان سال، دو SUV الکتریکی جدید را معرفی کند. 2024.

Lyriq پرطرفدار جایگزینی برای BMW iX خواهد بود، در حالی که Optiq کوچکتر قرار است با Audi Q4 e-tron و Lexus RZ.

این دو مدل اساس اختراع مجدد الکتریکی جدید کادیلاک در بریتانیا و سایر بازارهای اروپایی را تشکیل خواهند داد. جذب بزرگ های الکتریکی در سال‌های اخیر باید به افزایش علاقه در هنگام ورود مدل‌های جدید کمک کند، زیرا Optiq کوچکتر مطمئناً بخش عمده فروش را به خود اختصاص می‌دهد.

Optiq دارای چندین نشانه طراحی قابل تشخیص از شاسی بلند براق Lyriq است و همه مدل های بریتانیا دارای یک موتور دوگانه با قدرت 292 اسب بخار خواهند بود که به این معنی است که تمام چرخ متحرک خواهد بود. بسته باتری 85 کیلووات ساعتی استاندارد خواهد بود که طبق آمار ایالات متحده بردی 300 مایلی را ارائه می دهد، اگرچه سیستم اندازه گیری WLTP اروپا ممکن است نتایج کمی متفاوت داشته باشد. هنوز هیچ اطلاعاتی در مورد اوج میزان شارژ اعلام نشده است، اما کادیلاک می گوید که یک شارژ سریع 10 دقیقه ای باید حدود 80 مایل برد داشته باشد.

داخل Optiq تحت تسلط یک صفحه نمایش OLED منحنی 33.0 اینچی است که به اندازه صفحه نمایش پانورامای ارائه شده توسط BMW و مرسدس بنز چشمگیر به نظر می رسد. گفته می شود که کیفیت مواد از استاندارد بالایی برخوردار است، با منسوجات بافته شده بازیافتی که برخی از سطوح را تزیین می کنند، اما وقتی Optiq در پاییز وارد می شود، همه چیز آشکار می شود.

Jaclyn McQuaid رئیس جنرال موتورز اروپا اظهار داشت که پلتفرم خودروی جدید به انعطاف‌پذیری بیشتری در تولید خودرو برای بازارهای فرمان راست اجازه می‌دهد. معرفی مدل‌های دیگر در بخش‌های مختلف در آینده ساده‌تر خواهد شد، بنابراین شاید این بار کادیلاک اینجا بماند. جزئیات مربوط به شبکه های نمایندگی و چشم انداز کادیلاک برای بازار بریتانیا تا پایان سال اعلام خواهد شد.

قیمت Optiq در ایالات متحده از حدود 54000 دلار شروع می شود. ارقام بریتانیا هنوز اعلام نشده است.

به‌دنبال راهی آسان برای تغییر خودرو هستید؟ سپس Carwow جایی برای رفتن است. می‌توانید ماشین قدیمی‌تان را با قیمتی عالی بفروشید و بهترین معاملات را با نو دریافت کنید. . همه از طریق شبکه فروشندگان قابل اعتماد ما و همه از آسایش خانه شما. برای شروع امروز روی دکمه زیر ضربه بزنید.

خروج از نسخه موبایل