اکنون بیش از 20000 کارمند جگوار لندرور برای آینده خودروهای برقی آموزش دیده اند

اکنون بیش از 20000 کارمند جگوار لندرور برای آینده خودروهای برقی آموزش دیده اند

کارمندان از سطح تولید گرفته تا خرده فروشان و کارکنان خدمات اکنون آماده خدمات رسانی به خودروهای برقی نسل بعدی JLR هستند

  • جگوار لندرور نیروی کار “به روز رسانی” برای خودروهای الکتریکی جدید
  • تقریباً همه تکنسین‌های شریک اکنون برای کار بر روی خودروهای برقی آموزش دیده‌اند
  • بیش از 2400 کارمند تولیدی با مهارت های برقی
  • کار برای آموزش 11000 نفر دیگر در حال انجام است
  • JLR می‌گوید

  • کار EV «دسترس‌تر» است
  • همراه با ابتکاراتی برای تنوع بخشیدن به مشاغل STEM

جگوار لندرور در حال حاضر ممکن است فقط یک ماشین الکتریکی بفروشد، اما با دقت در حال آماده شدن برای آینده ای کاملاً برقی است. این شرکت “پیشرفت قابل توجه” را در تلاش خود برای آموزش کارکنان خود برای این تغییر در چشم انداز اتومبیلرانی اعلام کرد، با گام هایی در جهت آمادگی کارکنان JLR برای ساخت، فروش و خدمات ماشین های الکتریکی.

تا کنون، بیش از 20000 کارمند از طریق برنامه “مهارت های آینده” آموزش دیده اند. این شامل بیش از 2400 کارمند تولیدی در تاسیسات تولید بریتانیا، نزدیک به 3000 مهندس و بیش از 95 درصد از تکنسین های شریک این برند می شود که اطمینان حاصل می کند که خرده فروشان و کارگاه ها برای سرویس و تعمیر نسل بعدی جگوار و لندرور برق ساخته شده اند. ماشین ها.

بیش از 11,000 کارمند دیگر نیز در حال آموزش هستند و 15,000 نفر دیگر در تولید، مهندسی و کارگاه ها هدف گذاری شده اند.

این یک حرکت ضروری برای شرکت است و اکثر تولیدکنندگان باید آن را انجام دهند، زیرا چشم انداز موتوری به تدریج از مدل های بنزینی و دیزلی، از طریق هیبریدی ها و تغییر می کند. پلاگین هیبریدی و در نهایت اکثر خودروهای در فروش کاملاً برقی هستند. تا سال 2035، دولت بریتانیا قصد دارد هیچ خودرویی با موتور احتراقی به فروش نرسد.

JLR می‌گوید این تغییر را می‌توان به عنوان یک چیز خوب برای کارکنان خدمات خود دید، زیرا برق‌رسانی «فرصت‌های بیشتری را برای افراد با پیشینه‌های مختلف ایجاد می‌کند». این می گوید که از آنجایی که نگهداری یا تعمیر یک خودروی برقی اغلب بیشتر بر روی فرآیندها و رویکردهای گام به گام متمرکز است تا نیروی بی رحم یا کار دستی، برای طیف وسیع تری از کارمندان قابل دسترسی تر است.

کلویی تیلور، تکنسین خرده‌فروشی که در شراکت Sytner کار می‌کند، می‌گوید: «انتقال به خودروهای الکتریکی فرصت‌های یادگیری زیادی را ارائه می‌کند، که از بسیاری از بلند کردن قسمت‌های سنگین مرتبط با وسایل نقلیه ICE به فناوری‌های مبتنی بر فرآیند تغییر می‌کند. کار تشخیصی متمرکز امیدوارم این تغییر زنان بیشتری را تشویق کند که راه من را دنبال کنند.»

JLR همچنین تعدادی ابتکار را با هدف تنوع بخشیدن به مشاغل STEM معرفی کرده است. یک برنامه تجربه کار مجازی در حال حاضر بیش از 600 زن ثبت نام کرده است، و این شرکت حتی از هوش مصنوعی برای بازنویسی شرح شغل استفاده می کند تا متنوع تر و فراگیرتر باشد.

خروج از نسخه موبایل