خودرو

گزارش مجلس اعیان چهار مسئله کلیدی را که دولت باید حل کند تا اعتماد به خرید خودروهای برقی را افزایش دهد، برجسته می کند

گزارش مجلس اعیان چهار مسئله کلیدی را که دولت باید حل کند تا اعتماد به خرید خودروهای برقی را افزایش دهد، برجسته می کند

مجلس لردها می‌گوید: «دولت باید پای خود را روی شتاب‌دهنده بگذارد تا تا سال 2050 به اهداف خالص صفر برسد.

  • گزارش کمیته محیط زیست و تغییرات آب و هوایی مجلس اعیان چهار موضوع کلیدی را برای اقدامات دولت برای تقویت پذیرش خودروهای الکتریکی تعیین می کند
  • این گزارش نتیجه‌گیری می‌کند که استراتژی دولت برای خودروهای الکتریکی نیاز به «شارژ مجدد سریع» دارد
  • موتورهای برقی برای رسیدن به خالص صفر تا سال 2050 بسیار مهم هستند
  • دولت باید موانع موجود بر سر راه مقرون به صرفه بودن و توربوشارژ کردن زیرساخت ها را برطرف کند

گزارشی از سوی کمیته محیط زیست و تغییرات آب و هوایی مجلس اعیان، چهار موضوع کلیدی را مشخص کرده است که دولت باید برای تقویت EV فرزندخواندگی مقرون به صرفه بودن و وضعیت زیرساخت شارژ به‌عنوان مسدودکننده‌های مهم تعیین شده‌اند، و مداخله در سطح دولت برای تشویق افراد بیشتری برای خرید خودروی الکتریکی (EV) لازم است تا بریتانیا به هدف خالص صفر خود برای سال 2050 برسد.

این گزارش نتیجه تحقیقات انجام شده توسط مجلس اعیان است و به این نتیجه می‌رسد که استراتژی دولت برای خودروهای الکتریکی نیاز به “شارژ مجدد سریع” دارد.

اولین مسئله این بود که مصرف کنندگان برای غلبه بر برخی سردرگمی ها و اطلاعات مختلط که خریداران خودرو را در مورد انتخاب خودروی الکتریکی مطمئن نیستند، نیاز به پیام های قابل اعتماد، واضح و دقیق در مورد خودروهای الکتریکی از سوی دولت دارند.

دوم این بود که دولت باید از مصرف کنندگان حمایت مالی کند تا آنها را برای خرید یک خودروی برقی تشویق کند. این می‌تواند با بازگرداندن کمک‌های بلاعوض یا کاهش مالیات بر ارزش افزوده خودروهای الکتریکی برای تحریک بازار باشد – چیزی که SMMT (انجمن تولیدکنندگان و بازرگانان موتور) نیز به دولت پیشنهاد کرده است.

سوم، این است که شبکه شارژ باید به مصرف‌کنندگان اطمینان بیشتری نسبت به کیفیت و کمیت زیرساخت ارائه دهد و دولت می‌تواند از طریق اختیارات جدید برای حمایت از مقامات محلی در ایجاد نقاط شارژ عمومی، این کار را انجام دهد.< /span>

چهارمین و آخرین توصیه گزارش به دولت این است که قیمت‌های شارژ را منصفانه‌تر کند، زیرا در حال حاضر، برخی از شارژرهای عمومی، به‌ویژه انواع فوق سریع، می‌توانند گران‌تر از بنزین باشند. این تا حدودی به دلیل مالیات بر ارزش افزوده است که 20٪ در نرخ های شارژ عمومی است، اما فقط 5٪ برای منابع برق داخلی است.

بارونس پارمینتر، رئیس تحقیق مجلس اعیان، گفت: “حمل و نقل سطحی بالاترین بخش انتشار CO2 در بریتانیا است، با خودروهای سواری مسئول بیش از نیمی از این انتشارات. شواهدی که ما دریافت کردیم نشان می دهد که دولت باید بیشتر – و به سرعت – انجام دهد تا مردم را به استفاده از خودروهای برقی تشویق کند. اگر به توصیه‌های ما توجه نکند، بریتانیا از مزایای قابل توجه کیفیت هوای بهتر بهره نخواهد برد و در مسیر کندی برای مقابله با تغییرات آب و هوایی عقب خواهد ماند.»

مایک هاوز، مدیر اجرایی SMMT، درباره گزارش خودروهای الکتریکی مجلس اعیان گفت: «گزارش لردها نقشی را که دولت باید در تسریع انتقال خودروهای الکتریکی ایفا کند، به رسمیت می‌شناسد. بسیاری از توصیه‌ها قبلاً توسط صنعت برجسته شده‌اند، مانند راه‌اندازی نقطه شارژ قبل از نیاز، یکسان کردن مالیات بر ارزش افزوده برای شارژ با شارژ خانه و اهمیت مشوق‌های خرید، که می‌تواند با کاهش مالیات بر ارزش افزوده ارائه شود. این گزارش همچنین به نیاز به اطلاع رسانی شفاف و منسجم درباره جاه طلبی بریتانیا اشاره می کند. این صنعت به همکاری با دولت ادامه خواهد داد تا اطمینان حاصل شود که این یک انتقال برای همه است – از جمله وزرایی که خودروهایشان نیز باید تا پایان سال برقی شود.»

به‌دنبال راهی آسان برای تغییر خودرو هستید؟ سپس Carwow جایی برای رفتن است. می‌توانید ماشین قدیمی خود را با قیمتی عالی بفروشید و بهترین معاملات را با نو دریافت کنید. . همه از طریق شبکه فروشندگان قابل اعتماد ما و همه از آسایش خانه شما. برای شروع امروز روی دکمه زیر ضربه بزنید.

این نوشته به صورت خودکار نوشته شده اگر مشکلی در کلمه اعم از همه چیز باشد ما را حتما از طریق نظرات باخبر کنید تا رسانه بتواند بهترین اطلاعات عمومی را بدهد

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا