خودرو

فورد پوما جدید فاش شد: SUV کوچک دارای فضای داخلی جدید است

فورد پوما جدید فاش شد: SUV کوچک دارای فضای داخلی جدید است

فورد پوما مرتباً در صدر جدول فروش در بریتانیا قرار دارد و SUV کوچک همیشه محبوب، رتبه متوسطی دریافت کرده است. لیفت صورت زندگی برای همه چیزهایی که باید بدانید ادامه دهید.

  • فورد پوما جدید معرفی شد
  • لیفت چهره متوسط ​​برای شاسی بلندهای کوچک
  • ترفندهای کوچک در سبک
  • فناوری داخلی جدید
  • نسخه تمام الکتریکی اواخر امسال عرضه می شود
  • قیمت ها از 26590 پوند شروع می شود

این فورد پوما جدید است و به این پژو 2008 استایل بهینه‌سازی شده است و یک فضای داخلی کاملاً اصلاح شده این خودرو در حال حاضر همان محدوده موتورهای 1.0 لیتری را دارد، اما فورد تأیید کرده است که نسخه تمام الکتریکی آن اواخر امسال عرضه خواهد شد.

طراحی جدید فورد پوما

این فقط یک فیس لیفت برای فورد پوما جدید است، بنابراین تغییرات در نمای بیرونی بسیار کم است. این واقعاً چیز بدی نیست، زیرا طراحی به لطف خطوط بدبو و حالت چمباتمه به خوبی پیر می شود.

یک سپر جلوی اصلاح‌شده با جلوپنجره کمی متفاوت وجود دارد و چراغ‌های جلو نیز با امضای چراغ LED جدید بهینه‌سازی شده‌اند. تغییر چندانی در قسمت جانبی صورت نگرفته است، اگرچه چند طرح آلیاژی جدید برای انتخاب وجود دارد.

قسمت عقب تقریباً شبیه به خودروی خروجی است. سپر پایینی چند چین کمی متفاوت دارد، اما همین حدود است/ حتی چراغ‌های عقب نیز دقیقاً یکسان به نظر می‌رسند، بنابراین کار خوبی است که قبلاً یک خودروی هوشمند بود.

داخلی و سرگرمی جدید فورد پوما

وقتی وارد فورد پوما جدید می‌شوید، تغییرات بسیار مهم‌تر می‌شوند. داشبورد شکل کاملاً جدیدی دارد و دریچه‌های هوا اکنون به یک غلاف در بالا منتقل شده‌اند.

این برای ایجاد یک صفحه نمایش لمسی مرکزی 12.0 اینچی جدید است که پیشرفت بزرگی نسبت به صفحه نمایش 8.0 اینچی شما در خودروی خروجی است. این Puma جدید از فوکوس فورد به‌روز شده پیروی می‌کند و کنترل‌های آب و هوای فیزیکی را به نفع یک سیستم مبتنی بر صفحه‌نمایش لمسی از دست می‌دهد.

نمایشگر دیجیتالی درایور 12.8 اینچی را نیز دریافت می‌کنید که بسیار مدرن‌تر از شماره‌گیری فیزیکی که در حال حاضر دریافت می‌کنید به نظر می‌رسد. این از طریق یک فرمان دو پره جدید با ظاهر بد بو مشاهده می شود.

موتورهای جدید فورد پوما و رانندگی

از نظر موتور، فورد پوما جدید با همان محدوده بنزینی 1.0 لیتری موجود است. این محدوده با موتور 125 اسب بخار شروع می شود، یا یک واحد 155 اسب بخار برای کسانی که به دنبال قدرت بیشتر هستند وجود دارد.

بررسی عمیق مت از فورد پوما را بررسی کنید…

یک مدل ST Powershift با قدرت 170 اسب بخار نیز وجود دارد. این از همان سیستم تعلیق Puma ST داغ استفاده می کند، فقط قدرت کمتری دارد و گیربکس اتوماتیک دارد.

فورد همچنین تایید کرده است که یک نسخه تمام الکتریکی از پوما در اواخر امسال به نام Gen-E عرضه می شود. اطلاعات زیادی در مورد مشخصات این جایگزین جدید Vauxhall Mokka Electric در دست نیست، اما می‌تواند قطعات را با به اشتراک بگذارد. فورد اکسپلورر.

قیمت و مشخصات جدید فورد پوما

فورد پوما جدید اکنون با قیمت‌های 26590 پوند برای سفارش در دسترس است. این حدود 1000 پوند بیشتر از خودروی خروجی است، و همچنین کمی بیشتر از یک فولکس واگن تایگو است.

چهار سطح تریم برای انتخاب وجود دارد: تیتانیوم، ST-Line، ST-Line X و ST. به طور استاندارد، مدل تیتانیوم دارای چراغ‌های جلو LED، صفحه نمایش دیجیتالی 12.8 اینچی، صفحه نمایش لمسی 12.0 اینچی و دوربین معکوس است.

بالا رفتن به ST-Line رینگ‌های آلیاژی 17 اینچی، کیت بدنه اسپرت، تعلیق پایین‌تر و چراغ‌های جلوی خودکار را برای شما به ارمغان می‌آورد. همه اینها 27490 پوند است.

مدل‌های ST-Line X از 29040 پوند شروع می‌شوند و رینگ‌های آلیاژی 18 اینچی، ورودی بدون کلید، درب عقب برقی، کنترل آب و هوا و شارژ بی‌سیم را دریافت می‌کنید. اگر به قدرت بیشتر مدل ST علاقه دارید، باید 33385 پوند را کنار بگذارید. علاوه بر عملکرد بیشتر، سیستم دوربین 360 درجه، صندلی‌های اسپرت و کروز کنترل تطبیقی ​​را نیز دریافت می‌کنید.

به‌دنبال راهی آسان برای تغییر خودرو هستید؟ سپس Carwow جایی برای رفتن است. می‌توانید ماشین قدیمی خود را با قیمتی عالی بفروشید و بهترین معاملات را با نو دریافت کنید. . همه از طریق شبکه فروشندگان قابل اعتماد ما و همه از آسایش خانه شما. برای شروع امروز روی دکمه زیر ضربه بزنید.

این نوشته به صورت خودکار نوشته شده اگر مشکلی در کلمه اعم از همه چیز باشد ما را حتما از طریق نظرات باخبر کنید تا رسانه بتواند بهترین اطلاعات عمومی را بدهد

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا