حاشیه

میترا رفیع از گیلدخت به کجا رسید | میترا رفیع اصلن شبیه قبلش نیست

میترا رفیع از گیلدخت به کجا رسید | میترا رفیع اصلن شبیه قبلش نیست

میترا رفیع از گیلدخت به کجا رسید | میترا رفیع اصلن شبیه قبلش نیست



آنچه دیگران می خوانند:

میترا رفیع یکی از بازیگران تازه کار ایرانی است که با بازی در نقش گلنار سریال گیلدخت توانست تا حد زیادی توجه مخاطبان را به خود جلب کند و میترا رفیع طرفداران زیادی را نیز برای خود پیدا کند به طوری که عکس ها و کارهای خانم میترا رفیع جزو دغدغه برخی مخاطبان شده است. میترا رفیع به تازگی عکس جدیدی از خودش منتشر کرده است. که در این عکس تفاوت زیادی با نقشی که در سریال گیلدخت داشت دارد. در ادامه عکس و مختصر زندگی نامه میترا رفیع را می خوانید؛ پس با شما نیوز همراه باشید: 

میترا رفیع

 میترا رفیع و شروع فعالیت هنری 

میترا رفیع فعالیت هنری خود را از تئاتر شروع کرد. او سابقه کارگردانی هم در کارنامه هنری خود دارد. میترا زمانی که ۶ ساله بود، به کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان رفت تا فعالیت‌های هنری خود را شروع کند. او موفقیت خود را مدیون خانواده‌اش می‌داند. وی ۶ سال بعد یعنی در سال ۱۳۸۵ موفق شد، عنوان بهترین بازیگر زن را در جشنواره تئاتر تک نفر نیاوران به دست آورد. میترا رفیع در سال ۱۳۸۷ توسط امیر حسین شفیعی به نمایش نقطه چین‌ها دعوت شد تا نخستین تجربه بازیگری خود را در جشنواره فجر رقم بزند. این خانم بازیگر، کارگردان نمایش‌های یه جوری مثل…. و از این تاریکی نیز است. نمایش یک جوری مثل … در جشنواره کشور پاکستان حضور داشت. رفیع اولین تجربه حضور خود در سینما را با فیلم کلمبوس در سال ۱۳۹۶ رقم زد. رفیع سپس در فیلم سینمایی من می‌ترسم، فیلم کوتاه LADY و مجدلیه مقدس مقابل دوربین قرار گرفت. این بازیگر جوان در سال ۱۳۹۸ به سریال از سرنوشت دعوت شد تا اولین حضور خود در قاب تلویزیون را تجربه کند. سپس در سریال آخرین پناه و بی همگان به ایفای نقش پرداخت. رفیع در تئاتر حضور چشمگیری دارد و در نمایش نامه‌های باغ آلبالو، اسب‌های پشت پنجره، نقطه چین‌ها، دوزخ و مونولوگ کافه پولشری حضور پیدا کرده است.

میترا رفیع

میترا رفیع در سریال از سرنوشت غوغا کرد 

سریال از سرنوشت در سه فصل توسط محمدرضا خردمند و علیرضا بذرافشان ساخته شد. میترا رفیع در این سریال عهده دار نقش مه‌لقا بود. مه‌لقا زمانی که از زندان آزاد می‌شود به دنبال پسر خود می‌گردد اما در این بین اتفاقاتی در داستان رخ می‌دهد که در سه فصل به نمایش درآمده است. رفیع در این سریال در کنار بازیگرانی همچون پوریا پور سرخ، حسین پاکدل، مجید واشقانی، لیلا بلوکات، فریبا نادری و… مقابل دوربین قرار گرفت.

میترا رفیع در سریال آخرین پناه خوب درخشید 

سریال آخرین پناه ساخته شاهین باباپور در سال ۱۳۹۸ است. داوود شاه بابایی تهیه کنندگی این سریال را به عهده دارد. رفیع در این سریال در کنار بازیگرانی همچون محمد علی کشاورز، محمود پاک نیت، فلور نظری، افسانه چهره آزاد، مهوش وقاری و… به ایفای نقش پرداخته است.

میترا رفیع

میترا رفیع در سریال بی همگان

سریال بی همگان به کارگردانی بهرنگ توفیقی و اصغر هاشمی در حال پخش از شبکه سه تلویزیون است. مهران مهام تهیه کنندگی این سریال را برعهده دارد. این فیلم داستان مردی به نام امیر علی را نشان می‌دهد که زندانی است. وی پس از اینکه از زندان آزاد می‌شود تلاش می‌کند که سال‌های از دست رفته خود را به نوعی جبران کند. او در این بین دلبسته دختری به نام الناز می‌شود. رفیع در سریال بی همگان نقش الناز را بازی می‌کند و در کنار بازیگرانی چون کمند امیرسلیمانی، سمیرا حسن پور، مهدی سلطانی، کاوه خداشناس، سپند امیرسلیمانی و … مقابل دوربین قرار گرفته است.

 

منبع : شما نیوز

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا