اخبار روزاقتصاد

Google Trends کاهش علاقه بیت کوین را پیشنهاد می کند – آیا این می تواند به نوسانات بازار آینده اشاره کند؟

Google Trends کاهش علاقه بیت کوین را پیشنهاد می کند – آیا این می تواند به نوسانات بازار آینده اشاره کند؟

  • علاقه جستجوی جهانی به بیت کوین از ژانویه 2024 به طور قابل توجهی از 57 به 32 از 100 کاهش یافته است.
  • السالوادور، نیجریه، سوئیس، اتریش و هلند در جستجوی بیت کوین پیشرو هستند.

علاقه جهانی به بیت کوین (BTC) شاهد بوده است یک کاهش محسوس، نشان دهنده تغییر در احساسات عمومی علیرغم ادامه فعالیت بازار داده‌های Google Trends نشان می‌دهد که علاقه‌ای که در ابتدا در میان سرمایه‌گذاران خرده‌فروشی به ارزهای دیجیتال دیده می‌شد، هم در تحلیل کوتاه‌مدت و هم در بلندمدت کاهش یافته است. 

تحلیل Google Trends نشان می‌دهد که علاقه جستجوی بیت کوین از آغاز سال 2024 کاهش یافته است. از 1 ژانویه 2024، عبارت جستجو دارای امتیاز 57 از 100 بود، اما در اوایل سپتامبر این نشان دهنده کاهش 43.85 درصدی علاقه جستجوی جهانی در خرده فروشی است، به این معنی که حتی با وجود اینکه قیمت بیت کوین همچنان موضوع بحث در بازارهای مالی است، علاقه خرده فروشی در حال کاهش است. 

Screenshot 41

در هفته 3 تا 9 مارس 2024، زمانی که بیت کوین رکورد بیش از 73000 دلار را داشت، علاقه جستجو به بالاترین سطح خود رسید. با این حال، این افزایش علاقه طولانی مدت نبود و به زودی از بین رفت. همانطور که بازار بیش از پیش غیرقابل پیش بینی شده است، علاقه به این موضوع به طور چشمگیری کاهش یافته است. 

هات‌سپات‌های جهانی بیت‌کوین با روند جهانی مخالفت می‌کنند

با این حال، برخی کشورها همچنان به بیت کوین علاقه زیادی دارد، حتی اگر اعداد به طور کلی در حال کاهش باشند. طبق آخرین داده ها، السالوادور کشوری است که بیشترین علاقه جستجو در ارزهای دیجیتال را دارد و پس از آن نیجریه، سوئیس، اتریش و هلند قرار دارند. این کشورها در طول سال 2024 بر داده های Google Trends تسلط داشتند، که نشان می دهد علاقه به بیت کوین قوی تر از روند جهانی است. 

جای تعجب نیست که السالوادور کشور پیشرو در منافع بیت کوین است، زیرا دولت آن را در سال 2021 به عنوان یک ارز قانونی تبدیل کرده است. جستجو کنید. به همین ترتیب، رتبه بالای نیجریه را می توان با این واقعیت توضیح داد که این کشور دارای جمعیت جوان و فن آوری است که به ارزهای دیجیتال به عنوان جایگزینی برای بانکداری متعارف روی آورده اند. 

هنگام تجزیه و تحلیل داده‌های Google Trends به مدت پنج سال، کاهش علاقه را می‌توان با وضوح بیشتری مشاهده کرد. آخرین باری که علاقه جستجوی بیت کوین به اوج امتیاز 100 رسید، در هفته 16 تا 22 می 2021 بود، و این در هفته ای بود که معاملات و رویدادهای خبری زیادی را شاهد بودیم. 

با تداوم نوسانات بازار، تازگی بیت کوین محو می شود

با این حال، علاقه جستجو به تدریج در طول سال ها کاهش یافته است. به عنوان مثال، در مارس 2024، زمانی که بیت کوین در حال افزایش بود، عبارت جستجو از 100 امتیاز 51 را به دست آورد، اما تا سپتامبر، آن را به دست آورد. این روند طولانی مدت نشان می دهد که مردم علاقه خود را به بیت کوین از دست می دهند زیرا عامل جدید ارز دیجیتال به دلیل نوسانات بازار کریپتو کمرنگ شده است. 

علاوه بر این، TechDev، تحلیلگر X، نمودارهای را منتشر کرده است که به شباهت‌های بین روند فعلی بیت کوین و جهش بازار سهام ژاپن در چندین سال پیش اشاره دارد. بر اساس تجزیه و تحلیل TechDev، ارزش بیت کوین می تواند در آینده نزدیک افزایش یابد، بنابراین استدلال قوی برای آن ارائه می شود. 

از نمودارها، او اشاره کرد که قیمت بیت کوین از سال 2010 شبیه به Nikkei 225 ژاپن بین سال های 1950 تا 2000 است. طبق مدل TechDev، بیت کوین می تواند بین سال های 2028 تا 2029 به 760000 دلار برسد و سپس وارد شود. یک بازار نزولی.

          بدون هرزنامه، بدون هرزنامه فقط بینش می‌توانید در هر زمانی اشتراک خود را لغو کنید.

 

 

مطالب تحلیلی منتشرشده در مجله خالق صرفاً جنبهٔ آموزشی و ارائهٔ اطلاعات دارد و به هیچ‌ عنوان توصیه سرمایه‌گذاری و سیگنال خرید و فروش نیست. سرمایه‌گذاری در بازار ارزهای دیجیتال با ریسک بالایی همراه است و کاربر موظف است قبل از هرگونه سرمایه‌گذاری، مطالعه و تحلیل شخصی خود در رابطه با دارایی موردنظر را انجام دهد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا