اخبار روزفناوری

FANTASIAN Neo Dimension Gamescom Hands-On Preview – DNA غیر قابل اشتباه

FANTASIAN Neo Dimension Gamescom Hands-On Preview – DNA غیر قابل اشتباه

FANTASIAN Neo Dimension، از برخی جهات، بسته شدن حلقه ای است که در سال 1986 با انتشار Final Fantasy اصلی آغاز شد. هیرونوبو ساکاگوچی پس از خروج از Square در سال 2003 و پس از راه اندازی دهمین ورودی در این سری که JRPG ها را برای همیشه تغییر داد، Mistwalker را تأسیس کرد و در طول سال ها عناوین متعددی را منتشر کرد، از جمله اژدهای آبی و ادیسه گمشده، که با همکاری آکیرا توریاما از Dragon Ball ساخته شد. اسلم دانک و تاکهیکو اینوئه از Vagabond به ترتیب. جدیدترین بازی این استودیو FANTASIAN است که مدتی قبل برای سرویس Apple Arcade عرضه شد و اکنون به لطف شرکتی که خالق فاینال فانتزی بیش از 20 سال پیش ترک کرده بود، در شرف عرضه به رایانه شخصی و کنسول ها است.

در طول گیمزکام 2024، من این شانس را داشتم که FANTASIAN Neo Dimension را روی نینتندو سوییچ امتحان کنم و در اوایل داستان دنباله‌ای را بازی کنم که به من امکان می‌داد برخی از مکانیک‌های منحصر به فرد بازی را تجربه کنم. حتی بر روی صفحه نمایش کوچک کنسول نینتندو، به راحتی می‌توان از جلوه‌های بصری منحصربه‌فرد بازی که مدل‌های شخصیت‌های سه‌بعدی و دیوراماهای دست‌ساز را با هم ترکیب می‌کند، قدردانی کرد. این جلوه‌های بصری به دور از جدید بودن هستند، اما به ماجرا احساسی عجیب و غریب و هویت بصری قوی می‌دهند که فراموش کردن آن سخت است.

در حین کاوش در جنگل کوچک، نسخه ی نمایشی Gamescom به همراه شخصیت اصلی لئو و همراهانش، که در سفری برای بازیابی خاطرات قهرمان و حل معمای عفونت مکانیکی است که جهان را نابود می کند، تنظیم شد، قادر به آزمایش مکانیک های جنگی FANTASIAN Neo Dimension است که پیچش های آن به برخی از سیستم های بازی سنتی برتری می دهد. سیستم مبارزه بازی یک سیستم نوبتی ساده است، با یک نوار چرخشی که بازیکنان را از ترتیب نوبت مطلع می کند، جایی که شخصیت ها و دشمنان می توانند از انواع حملات و مهارت های مختلف استفاده کنند، همه دارای ویژگی های عنصری هستند که در صورت ضعف می توانند آسیب بیشتری وارد کنند. ضربه خورده است. چیزی که این سیستم مبارزه ساده را متمایز می کند، خود سیستم مهارت است که به بازیکنان اجازه می دهد مسیر حرکت مهارت های خاصی را برای ضربه زدن به چندین دشمن تغییر دهند. این مکانیکی است که من مطمئن هستم که در بازی کامل بسیار مورد استفاده قرار خواهد گرفت، زیرا نبرد با چندین دشمن ممکن است کمی طول بکشد، به خصوص در هنگام استفاده از مهارت های تک هدف.

خوشبختانه، نبردهای تصادفی هرگز برای FANTASIAN Neo Dimension مشکلی ایجاد نمی‌کنند، به لطف پیچش به یکی از قدیمی‌ترین مکانیک‌های JRPG معرفی‌شده توسط Dimengeon System. با استفاده از این سیستم می‌توان دشمنان را به یک سیاه‌چال بعدی فرستاد و از نبرد به‌کلی گذشت. با این حال، لئو و همراهانش در مقطعی باید با دشمنانی که به این سیاه‌چال فرستاده شده‌اند بجنگند، در غیر این صورت ماشین Dimengeon سرریز می‌شود و آنها را مجبور به نبرد طولانی‌تری می‌کند. با این حال، برای مدیریت پذیرتر کردن این نبردها، بازیکنان می‌توانند به Dimengeon Gimmicks حمله کنند، که برخی از افراد خوش‌آمد را به ارمغان می‌آورد و گستره انتخاب‌های استراتژیک موجود را گسترده‌تر می‌کند تا مبارزه را حتی جذاب‌تر کند.

fantasian neo dimension gamescom hands on preview dna d8badb8cd8b1 d982d8a7d8a8d984 d8a7d8b4d8aad8a8d8a7d987 66d85f1a6fb07

در مدت 30 دقیقه یا بیشتر به دلیل داستان اندک پوشش داده شده برای ارائه ارزیابی مناسب از FANTASIAN Neo Dimension به عنوان یک JRPG بسیار کم است، غیرقابل انکار است که DNA سری Final Fantasy در بازی بسیار برجسته است. به این ترتیب، وقتی زمستان امسال روی رایانه‌های شخصی، پلی‌استیشن 5، پلی‌استیشن 4، ایکس‌باکس سری ایکس، ایکس‌باکس سری اس و نینتندو سوییچ عرضه می‌شود، مشکلی برای یافتن مخاطب نخواهد داشت.

این داستان را به اشتراک بگذارید

< استفاده از xlink:href="#icn-shareFacebook"/> فیس بوک

< استفاده از xlink:href="#icn-shareTwitter"/> توییتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا