حاشیه

ستاره‌های سینما کنار این ماشین ۱۲ سیلندر صف کشیدند/ عکس

ستاره‌های سینما کنار این ماشین ۱۲ سیلندر صف کشیدند/ عکس

به گزارش خبرآنلاین، آستون مارتین با سینما و جیمز باند پیوندی دیرینه دارد. بازیگران جیمز باند از شان کانری تا دنیل کریگ همه سوار بر این ماشین بر پرده نقره‌ای درخشیده‌اند.

در مراسم رونمایی از مهم‌ترین محصول آستون مارتین هم ستاره‌های سینما حضوری پررنگ داشتند. دنیل کریگ بازیگر سری فیلم‌های جیمز باند در کنار جرج و امل کلونی از مهمانان این مراسم بودند.

مایکل داگلاس، جوئل اگرتون و بندیکت کامبربچ نیز به تماشای رونمایی از آستون مارتین ونکوییش توسط فرناندو آلونسو ستاره مسابقات فرمول یک نشسته بودند.

ستاره‌های سینما کنار این ماشین ۱۲ سیلندر صف کشیدند/ عکس

این مراسم در ونیز ایتالیا برگزار شد. ایتالیا سرزمین برخی از بزرگترین سوپراسپرت‌سازان جهان چون لامبورگینی و فراری است و انتخاب این کشور برای رونمایی نمادین بود.

ونکوییش جدید جدای از افزایش فاصله میان محورها، با نگاهی به طراحی ماشین‌های قدیمی و جدید آستون مارتین، ماشین‌های فرمول یک و ماشین‌های طراحی شده برای رالی لمان ساخته شده است. امضای طراحان آستون مارتین در جای جای خودرو به چشم می‌خورد و طراحی عقب نمایی جسور و وحشی به ماشین بخشیده است.

بازگشت پادشاه / رونمایی از شاهکار ۱۲ سیلندر آستون مارتین

زیر کاپوت این شاهکار مهندسی موتوری ۱۲ سیلندر به حجم ۵.۲ لیتر خوابیده است که با ۸۲۴ اسب بخار قدرت و گشتاور نیروی ۱۰۰۰ نیوتن متر در ۳.۲ ثانیه ونکوییش را از سکون به سرعت ۱۰۰ کیلومتر بر ساعت می‌رساند.

در «بازگشت پادشاه ۱۲ سیلندر» بیشتر درباره این ماشین بخوانید.

منبع: ورایتی

۵۸۵۸

منبع:خبرآنلاین

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا