ورزش

خبر بد برای استقلال و پرسپولیس؛ نیمار رسید!

خبر بد برای استقلال و پرسپولیس؛ نیمار رسید!

به گزارش خبر ورزشی، نیمار خرید بزرگ الهلال در تابستان گذشته بود. این ستاره برزیلی از پاری‌سن‌ژرمن به الهلال پیوست و با این باشگاه عربستانی قراردادی دوساله را امضا کرد ولی شروع بسیار تلخی با الهلال داشت و تنها بعد از پنج بازی رباط صلیبی پاره کرد و همه فصل قبل را از دست داد. این بازیکن سرشناس در فصل جاری لیگ عربستان هم هنوز به شرایط بازی نرسیده و برای الهلال به میدان نرفته است.

عبدالرحمان اباعود، خبرنگار عربستانی نزدیک به باشگاه الهلال، اعلام کرد که نیمار برای نخستین بار بعد از مصدومیت شدیدی که داشت در تمرین گروهی الهلال شرکت و در کنار دیگر بازیکنان تمرین کرد. این خبر نشان می‌دهد که نیمار رفته‌رفته به شرایط بازی رسیده است و می‌تواند بعد از فیفادی در لیگ عربستان به میدان برود.

الهلال در فصل جاری هم مدعی اصلی کسب عنوان قهرمانی در همه رقابت‌ها، به‌ویژه لیگ نخبگان آسیا و لیگ حرفه‌ای عربستان، به شمار می‌آید. البته پیش از این رسانه‌های عربستانی اعلام کردند که به احتمال خیلی زیاد نیمار به خاطر آماده‌نبودن در فهرست الهلال برای لیگ نخبگان آسیا قرار نگیرد.

باشگاه عربستانی در فصلی که گذشت حتی بدون نیمار هم تنها برابر العین در لیگ قهرمانان آسیا شکست خورد. الهلال در تابستان با کانسلو و مارکوس لئوناردو به توافق رسید و با آنها قرارداد بست.

ناگفته نماند؛ تیم استقلال در تاریخ دوشنبه چهاردهم آبان و در چهارچوب هفته چهارم لیگ نخبگان آسیا باید در ریاض مهمان تیم الهلال عربستان باشد. همچنین تیم پرسپولیس در تاریخ سه‌شنبه شانزدهم بهمن ماه و در چهارچوب هفته هفتم لیگ نخبگان به همین ترتیب در ریاض مهمان تیم نیمار و هم‌تیمی‌هایش خواهد بود.

 

 

 

منبع:خبر ورزشی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا