اخبار روزاقتصاد

با حمایت، شریک Lisk برای تقویت پذیرش RWA در بازارهای در حال ظهور

با حمایت، شریک Lisk برای تقویت پذیرش RWA در بازارهای در حال ظهور

پلتفرم دارایی‌های دنیای واقعی توکن‌سازی‌شده با پشتوانه و لایه 2 بلاک چین Lisk یک همکاری استراتژیک برای تسریع پذیرش RWA در بازارهای نوظهور اعلام کرده‌اند.

در یک اعلامیه، دو پلتفرم گفتند که این همکاری از تخصص و کشش Backed در فضای RWA و Lisk (LSK استفاده خواهد کرد. ) برای باز کردن قفل فرصت های مالی.

Erwan Mismaque، رئیس امور مالی زنجیره‌ای در Lisk، گفت: «این مشارکت کاملاً با دیدگاه ما برای دموکراتیک کردن دسترسی به خدمات مالی از طریق فناوری بلاک چین مطابقت دارد.
Mismaque اضافه کرد: «رویکرد نوآورانه Backed برای توکن‌سازی RWA، همراه با تمرکز ما بر قابلیت همکاری و بازارهای نوظهور، پذیرش راه‌حل‌های مبتنی بر بلاک چین را تسریع می‌کند و افراد را در مناطقی با پتانسیل قابل توجه برای رشد توانمند می‌سازد.

استفاده از ابر زنجیره خوش بینی

فناوری L2 Lisk به برنامه‌های دنیای واقعی اجازه می‌دهد تا به صورت زنجیره‌ای در شبکه اتریوم بیایند. این پلتفرم همچنین قابلیت همکاری گسترده‌تری را برای توسعه‌دهندگان و شرکت‌های بلاک چین از طریق ادغام آن با Superchain Optimism ارائه می‌کند.

با توجه به برناردو کوئینتائو، پشتیبانی شده رئیس توسعه کسب‌وکار، این مشارکت به آن اجازه می‌دهد از شبکه بلاک چین قابل‌عملکرد لیسک استفاده کند تا از مزایای دارایی‌های توکن‌شده در دنیای واقعی برای افراد و کسب‌وکارهای بیشتری در اقتصادهای نوظهور استفاده کند.

در سوپرچین، چندین زنجیره L2 شبکه‌ای را تشکیل می‌دهند که OP Chains نامیده می‌شود، جایی که شبکه‌های عضو از امنیت مشترک، پشته فناوری منبع باز و لایه ارتباطی بهره می‌برند.

پروژه هایی برای دریافت 100 هزار دلار کمک هزینه

Superchain Optimism به ادغام دسترسی و مقیاس پذیری نیرو می دهد. در همین حال، کسب‌وکارها، توسعه‌دهندگان و شرکا به برنامه انکوباتور Lisk، مرکز رشد بلاک چین، دسترسی خواهند داشت، زیرا پروژه‌های جدید مرتبط با RWA را می‌سازند.

Blockchain Incubation Hub از طرح‌های بلاک چین کارآفرینان آفریقایی پشتیبانی می‌کند و به آنها کمک می‌کند تا راه‌حل‌های جدید را سریع مقیاس کنند.

پروژه‌های جدیدی که بر اساس Lisk ساخته می‌شوند و از زیرساخت توکن‌سازی Backed یا bToken‌های آن استفاده می‌کنند، واجد شرایط دریافت کمک‌های مالی تا سقف 100000 دلار خواهند بود که به شکل توکن‌های LSK خواهد بود.

مطالب تحلیلی منتشرشده در مجله خالق صرفاً جنبهٔ آموزشی و ارائهٔ اطلاعات دارد و به هیچ‌ عنوان توصیه سرمایه‌گذاری و سیگنال خرید و فروش نیست. سرمایه‌گذاری در بازار ارزهای دیجیتال با ریسک بالایی همراه است و کاربر موظف است قبل از هرگونه سرمایه‌گذاری، مطالعه و تحلیل شخصی خود در رابطه با دارایی موردنظر را انجام دهد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا