اخبار روزفناوری

Humble Games می گوید که تعطیل نمی شود، فقط بازسازی می شود

Humble Games می گوید که تعطیل نمی شود، فقط بازسازی می شود

دیروز، اخباری مبنی بر اخراج کل تیم توسعه دهنده Humble Games منتشر شد. این اطلاعات از کارمندان شاغل در این شرکت گرفته شده و آن را در حساب های LinkedIn خود ارسال کرده اند. امیلی کیفر ارشد QA این پست را در لینکدین و حساب X خود منتشر کرد تا توضیح دهد وضعیت. Humble Games مسئول انتشار بازی‌های مستقل شناخته شده مانند Unpacking، Slay the Spire و Coral Island است.

با این حال، علیرغم اظهارات دیروز کارکنان اخراج شده، Humble Games از آن زمان بیانیه ای صادر کرده است که کل تیم را اخراج نکرده است، اما در حال “تجدید ساختار” شرکت است و تعطیل نخواهد شد. به گفته Emilee Kieffer، در پستی در X، تقریباً 40 کارمند از تیم Humble Games اخراج شدند. با این حال، اعداد و ارقام مربوط به تعداد کارکنانی که اخراج شده اند هنوز تایید نشده است.

“در این دوران چالش برانگیز اقتصادی برای انتشارات مستقل، Humble Games تصمیم دشوار اما ضروری را برای بازسازی عملیات ما گرفته است. این تصمیم به سادگی گرفته نشد؛ این تصمیم مستلزم تامل و تفکر دقیق بود، با هدف تضمین ثبات و یک نماینده Humble Bundle Press در بیانیه ای رسمی می گوید: پشتیبانی از توسعه دهندگان و پروژه های در حال انجام ما.

این بیانیه همچنین تأیید می‌کند که بازسازی Humble Games هیچ تأثیری بر Humble Bundle نخواهد داشت و مانند همیشه فعالیت خود را از سر خواهد گرفت. در بیانیه همچنین آمده است: “ما کاملاً از تأثیر عمیق این تصمیم بر اعضای تیم خود در Humble Games آگاه هستیم و عمیقاً با همه افراد آسیب دیده همدردی می کنیم. کمک های تیم ما در سطح جهانی و ارزشمند بوده و از راه اندازی بازی های ما حمایت کرده است. در سال 2017 شروع به انتشار کرد.”

Humble Games همچنین دارای پروژه های آینده مانند Lost Skies، On Your Tail، و موناکو II. اینکه با این پروژه‌ها چه اتفاقی می‌افتد، اینکه آیا توسعه‌دهندگان باید ناشران مختلفی را برای بازی‌ها پیدا کنند یا خیر، و اینکه آیا پروژه‌ها می‌توانند به طور عادی ادامه پیدا کنند، نادیده باقی مانده است.

فقط در سال گذشته، 11000 نفر اخراج در صنعت بازی، با پیشی گرفتن از تعداد سال 2023، با 10500 نفر در کل سال. بیشتر اخراج‌های سال 2024 تاکنون در اوایل سال اتفاق افتاده و به سرعت از اخراج‌های سال 2023 پیشی گرفته است.

humble games d985db8c daafd988db8cd8af daa9d987 d8aad8b9d8b7db8cd984 d986d985db8c d8b4d988d8afd88c d981d982d8b7 d8a8d8a7d8b2d8b3d8a7d8b2db8c 66a10020d2fa4

ناشناخته است که آیا IGN Entertainment در حال حاضر بیانیه‌ای در مورد اخراج‌ها اعلام خواهد کرد، زیرا آنها Humble Games را در سال 2017 خریداری کردند، و این برای آینده Humble Bundle به طور کلی به چه معناست. ، و اینکه آیا این در نهایت بر Humble Bundle تأثیر می گذارد یا خیر.

این داستان را به اشتراک بگذارید

< استفاده از xlink:href="#icn-shareFacebook"/> فیس بوک

< استفاده از xlink:href="#icn-shareTwitter"/> توییتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا