اخبار روزاقتصاد

Mt. Gox 2.47 میلیارد دلار اضافی در بیت‌کوین به کیف پول جدید Bitstamp منتقل می‌کند

Mt. Gox 2.47 میلیارد دلار اضافی در بیت‌کوین به کیف پول جدید Bitstamp منتقل می‌کند

کوه Gox اخیراً مقدار قابل توجهی از بیت کوین را به صرافی ارز دیجیتال Bitstamp در میان بازپرداخت مداوم طلبکاران منتقل کرده است.

در زنجیره داده‌های ارائه‌شده توسط Arkham Intelligence نشان می‌دهد که تراکنش اولیه امروز در ساعت 04:46 UTC انجام شد که شامل جابجایی 32371 بیت کوین به ارزش 2.13 میلیارد دلار به آدرس تازه فعال شده ’12Gws9′ و 5106 بیت کوین به ارزش 336.61 میلیون دلار به کیف پول سرد کوهستان گوکس (1Jbez) بود. کل مبلغ به 2.47 میلیارد دلار می رسد.

طبق داده‌های Arkham Intelligence، آخرین تراکنش‌ها اندکی پس از ورشکستگی بیت‌کوین (BTC) 47000 BTC را دیروز، 23 جولای به دو آدرس جدید منتقل کرد. 

جالب است که چند دقیقه پس از دریافت وجوه، کیف پول سرد Mt. Gox (1Jbez) 5106 توکن BTC را به آدرس Bitstamp منتقل کرد. 

Bitstamp نیز دیروز کمی پس از یک سری آزمایش تراکنش‌ها در 22 ژوئیه. این جریان‌های ورودی به Bitstamp نشان می‌دهد که پلتفرم ممکن است برای بازپرداخت طلبکاران آماده شود، به‌ویژه که کاربران Kraken قبلاً تأیید بازپرداخت. خود کراکن اعتراف کرد این توکن ها را در 16 جولای دریافت کرده است.

در همین حال، در میان جدیدترین تراکنش‌ها، کیف پول جدید درگیر، «12Gws9» به 32371 بیت کوین دریافتی اوایل امروز ادامه داد. به طور موازی، آدرس (15yPU) مسئول تراکنش اولیه در حال حاضر یک موجودی خالی دارد.

از زمان اعلام قصد خود برای شروع بازپرداخت طلبکاران در تاریخ 5 ژوئیه، کوه Gox به جابجایی هزاران بیت کوین ادامه داد و اکثر این توکن ها در نهایت به صرافی های متمرکزی منتقل شدند که مسئول شروع این بازپرداخت ها هستند. 

صرافی منحل شده بیت کوین انتقال یافت 96390 بیت کوین به آدرس های ناشناس در 16 جولای، مصادف با تایید کراکن از موجودی طلبکار. با این حال، آخرین حرکات آنطور که انتظار می‌رفت بر بازار تأثیری نداشته است، در حال حاضر بیت کوین با قیمت 66,360 دلار، 0.85 درصد کاهش در 24 ساعت گذشته تغییر می‌کند.

مطالب تحلیلی منتشرشده در مجله خالق صرفاً جنبهٔ آموزشی و ارائهٔ اطلاعات دارد و به هیچ‌ عنوان توصیه سرمایه‌گذاری و سیگنال خرید و فروش نیست. سرمایه‌گذاری در بازار ارزهای دیجیتال با ریسک بالایی همراه است و کاربر موظف است قبل از هرگونه سرمایه‌گذاری، مطالعه و تحلیل شخصی خود در رابطه با دارایی موردنظر را انجام دهد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا