اخبار روزاقتصاد

ماینر بیت کوین Riot Platforms رقیب Block Mining را به قیمت 92.5 میلیون دلار خریداری می کند

ماینر بیت کوین Riot Platforms رقیب Block Mining را به قیمت 92.5 میلیون دلار خریداری می کند

شرکت استخراج بیت کوین Riot Platforms مستقر در کلرادو، رقیب مستقر در کنتاکی خود Block Mining را خریداری کرد تا ظرفیت عملیاتی خود را 16 EH/s افزایش دهد.

Bitcoin (BTC) ماینر Riot Platforms Block Mining را خریداری کرده است. شرکت استخراج کریپتو مستقر در کنتاکی، 92.5 میلیون دلار برای گسترش منابع عملیاتی خود. این شرکت در یک بیانیه مطبوعاتی در 24 ژوئیه این معامله بلافاصله 1 EH/s به هش ریت خود ماینینگ خود اضافه می کند “با پتانسیل جمع آوری 16 EH/ تا پایان سال 2025.”

این خرید شامل 18.5 میلیون دلار پرداخت نقدی و 74 میلیون دلار سهام عادی Riot است.

“با مجموع 60 مگاوات ظرفیت توسعه‌یافته موجود، و خط لوله‌ای که به سرعت به بیش از 300 مگاوات افزایش می‌یابد، این خرید عملیات ما را گسترش می‌دهد و مسیر ما را به سمت هدف رشد 100 EH/s افزایش می‌دهد.”

جیسون لس مدیر عامل Riot Platforms

در بیانیه مطبوعاتی آمده است

Riot همچنین قصد دارد تا سال 2025 32.5 میلیون دلار اضافی برای افزایش ظرفیت انرژی Block Mining، که شامل دو سایت عملیاتی در کنتاکی است، سرمایه گذاری کند. تا پایان سال 2024، Riot قصد دارد زیرساخت Block Mining را برای پشتیبانی از 110 مگاوات برای عملیات خودکاوی افزایش دهد.

طبق داده‌های Google Finance، در میان این اخبار، سهام Riot با 5.3٪ کاهش به 11.59 دلار رسید.

این خرید چند ماه پس از Riot Platforms انجام می‌شود پیشنهاد کرد دیگر رقیب خود Bitfarms را به مبلغ 950 میلیون دلار خریداری کند. با این حال، Riot متعاقبا  با استناد به ناتوانی در تعامل با هیئت مدیره فعلی Bitfarms در مورد ادغام احتمالی، پیشنهاد خود را پس گرفت. Riot سپس درخواست کرد< /a> جلسه ویژه سهامداران برای رسیدگی به مسائل حاکمیتی در رقیب مستقر در تورنتو.

مطالب تحلیلی منتشرشده در مجله خالق صرفاً جنبهٔ آموزشی و ارائهٔ اطلاعات دارد و به هیچ‌ عنوان توصیه سرمایه‌گذاری و سیگنال خرید و فروش نیست. سرمایه‌گذاری در بازار ارزهای دیجیتال با ریسک بالایی همراه است و کاربر موظف است قبل از هرگونه سرمایه‌گذاری، مطالعه و تحلیل شخصی خود در رابطه با دارایی موردنظر را انجام دهد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا