فناوری

طراحی Realme Watch S2، مشخصات باتری قبل از عرضه در 30 جولای در هند منتشر شد

طراحی Realme Watch S2، مشخصات باتری قبل از عرضه در 30 جولای در هند منتشر شد

Realme Watch S2 قرار است در هند در 30 ژوئیه، در کنار سری Realme 13 Pro. پیش از عرضه رسمی، این شرکت جزئیات کلیدی در مورد ساعت هوشمند آینده، از جمله باتری، رتبه IP و موارد دیگر را فاش کرد. این ساعت هوشمند Realme به عنوان جانشین Realme Watch S که در سال 2020 معرفی شد، راه اندازی می شود. در اینجا جزئیات مربوط به Realme Watch S2 آینده آمده است.

جزئیات کلیدی Realme Watch S2 منتشر شد

  • طراحی: تصویر تیز شده Realme Watch S2 را با یک صفحه مدور مانند Watch S نشان می‌دهد، اما این صفحه با یک قاب فلزی و بند با دو دکمه در سمت راست ارائه می‌شود.
  • باتری: دارای باتری 380 میلی‌آمپر ساعتی است که ادعا می‌شود تا 20 روز دوام می‌آورد، با بهینه‌سازی مبتنی بر هوش مصنوعی. در همین حال، Watch S تا 15 روز عمر باتری را ارائه می دهد.
  • رده بندی IP: Watch S2 دارای رتبه IP68 است، مشابه Watch S، که نشان می دهد که این استاندارد است. ضد گرد و غبار و می تواند تا عمق 1.5 متری آب را تا 30 دقیقه تحمل کند.

از قبل مشخص شده است که ساعت هوشمند Realme Watch S2 با دستیار صوتی هوش مصنوعی مجهز به ChatGPT ارائه می شود و به کاربران اجازه می دهد تا از طریق دستورات صوتی چهره های ساعت ایجاد کنند.

علاوه بر این، انتظار می‌رود این ساعت هوشمند در رنگ‌های مشکی و نقره‌ای موجود باشد و به چندین ویژگی نظارت بر تناسب اندام و سلامت مجهز شود. همچنین گفته می‌شود که ساعت هوشمند از تماس بلوتوث پشتیبانی می‌کند.

در همین حال، Realme Watch S با صفحه نمایش 1.3 اینچی دایره ای و حداکثر روشنایی حداکثر 600 نیت عرضه شد. این ساعت هوشمند یک سنسور PPG برای نظارت بر ضربان قلب در زمان واقعی و یک سنسور نظارت بر اکسیژن خون (SpO2) ارائه می دهد. Watch S همچنین دارای چندین ویژگی نظارت بر تناسب اندام است و به کاربران امکان می دهد خواب خود را از جمله ویژگی های دیگر پیگیری کنند.

<پانویس>

< meta content="https://www.91mobiles.com/hub/author/vivek-chauhan/"/>

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا