اخبار روزفناوری

اولین آیفون تاشو اپل با طراحی تاشو در سال 2026 معرفی می شود، زیرا ممکن است این شرکت قبلاً یک قرارداد پانل با سامسونگ امضا کرده باشد.

اولین آیفون تاشو اپل با طراحی تاشو در سال 2026 معرفی می شود، زیرا ممکن است این شرکت قبلاً یک قرارداد پانل با سامسونگ امضا کرده باشد.

بر اساس آخرین اطلاعات DigiTimes، اولین آیفون تاشو اپل در سال 2026 عرضه می‌شود، با طراحی که به جای تاشو شبیه به سری Galaxy Z Flip خواهد بود. این یک نقطه عطف بزرگ برای آیفون از زمان معرفی آن خواهد بود و این شرکت برای مدت طولانی برای ایمن سازی فناوری تلاش کرده است. تا کنون، این شرکت با مشکلات مربوط به مکانیسم لولا مواجه بوده است، زیرا اپل می‌خواهد کوچکی یا بدون چروک روی صفحه نمایش داشته باشد.

اپل اولین آیفون تاشو خود را در سال 2026 با طراحی تاشو شبیه به سری گلکسی زد فلیپ عرضه می کند

در حال حاضر، اپل در تلاش است تا سری آیفون 16 خود را در ماه سپتامبر با اضافات جدید و برخی تغییرات در طراحی دستگاه، به خصوص مدل های غیر پرو، عرضه کند. همچنین در اوایل این هفته جزئیات را درباره مجموعه آیفون 17 شنیده ایم، و می توانیم حدس می زنند که طراحی آیفون 17 پرو نیز کمابیش یکسان باقی می ماند در حالی که این شرکت مدل “Slim” در مجموعه ای که جایگزین مدل “Plus” خواهد شد، امروز، جزئیاتی در مورد آیفون تاشو داریم که گزارش شده است که در سال 2026 عرضه خواهد شد.

طبق گزارش‌های رسانه‌های کره‌ای Hankooki و ET News، منابع نزدیک به اپل نشان می‌دهند که این شرکت از سال 2024 مشغول تحقیق و توسعه بر روی یک گوشی هوشمند تاشو از بالا به پایین بوده است. برای داشتن ابعادی مشابه آیفون های موجود.

[…]

در سال‌های اخیر، اپل پتنت‌های مربوط به محصولات تاشو را تضمین کرده است. شایعات حاکی از آن است که در سال 2024، اپل به طور رسمی تحقیق و توسعه را آغاز کرد و قرارداد تامین پنل را با Samsung Display (SDC) امضا کرد. با توجه به چرخه معمول توسعه دو ساله اپل برای محصولات جدید، عرضه در سال 2026 پیش بینی می شود.

دو سال آینده برای اپل بسیار مهم است زیرا هدف آن معرفی نوآوری به آیفون است و آیفون 17 و آیفون تاشو نقطه عطفی برای آیفون خواهند بود. با این حال، جزئیاتی در رابطه با آیفون تاشو وجود دارد که دانیل چیانگ و جک وو آن‌ها را در گزارش.

DigiTimes اشاره می کند که آیفون تاشو 2026 دارای طراحی تاشو خواهد بود، به این معنی که طراحی مشابه Galaxy Z fold Flip و نه Z Fold را در خود جای داده است. به‌علاوه، دستگاه در صورت باز شدن از ابعاد و فرمی مشابه مدل‌های فعلی آیفون برخوردار است. این گزارش همچنین اشاره می‌کند که ممکن است اپل قبلاً قراردادی را با سامسونگ در رابطه با اولین تاشو، ایمن کردن سفارشات پنل و به اشتراک گذاشتن الزامات کیفیت امضا کرده باشد.

این اولین بار نیست که جزئیات اولین آیفون تاشو را می شنویم، اما در گذشته شنیده ایم که این شرکت بر روی محصولات دیگری با صفحه نمایش تاشو به جای آیفون تمرکز کرده است. ما همچنین پتنت هایی را دیده ایم که یک تبلت تاشو و یک دستگاه هیبریدی لپ تاپ را نشان می دهد. این امکان وجود دارد که این شرکت آیفون تاشو را قبل از iPad و MacBook عرضه کند.

d8a7d988d984db8cd986 d8a2db8cd981d988d986 d8aad8a7d8b4d988 d8a7d9bed984 d8a8d8a7 d8b7d8b1d8a7d8addb8c d8aad8a7d8b4d988 d8afd8b1 d8b3d8a7 66a07369959ef

در ابتدا، حدس زده می‌شد که اپل ابتدا یک آی‌پد تاشو راه‌اندازی می‌کند تا واکنش بازار را بسنجد و تجربه فروش را قبل از معرفی این فناوری به محصول اصلی‌اش جمع‌آوری کند. ، آیفون. با این حال، به دلیل چالش‌هایی که در بازار گوشی‌های هوشمند چینی وجود دارد، اپل برنامه‌های خود را تغییر داده و ممکن است آیفون را به عنوان اولین محصول تاشو خود معرفی کند.

به نظر می‌رسد که چیز بزرگ بعدی برای اپل، فناوری تاشو است و در ترکیب با Apple Intelligence، این شرکت می‌تواند حضور خود را در بازار افزایش دهد، به‌ویژه در چین، جایی که فروش برای همگام شدن با رقبا با مشکل مواجه شده است. سازندگان گوشی‌های هوشمند اندرویدی مانند سامسونگ، اوپو، هواویم و وان‌پلاس قبلاً اولین گوشی‌های تاشو خود را عرضه کرده‌اند و اپل در حال حاضر در غبار مانده است، اما سال 2026 ممکن است سالی باشد که این شرکت وارد صنعت تاشو شود. آیا اولین آیفون تاشو اپل را می خرید؟

این داستان را به اشتراک بگذارید

< استفاده از xlink:href="#icn-shareFacebook"/> فیس بوک

< استفاده از xlink:href="#icn-shareTwitter"/> توییتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا