اخبار روز

برگزاری مراسم افتتاحیه رقابت های مینی فوتبال قهرمانی روستاییان کشور در سنندج

برگزاری مراسم افتتاحیه رقابت های مینی فوتبال قهرمانی روستاییان کشور در سنندج

۲۲:۵۳ ۰۲ مرداد ۱۴۰۳

استاندار کردستان عصر امروز در مراسم افتتاح رسمی دومین دوره مسابقات جام پرچم در رشته مینی‌فوتبال قهرمانی روستاییان کشور به میزبانی سنندج، اظهار کرد: استان کردستان، استانی با ویژگی‌های بسیار متمایز و ویژه است که با میزبانی از برنامه‌های فرهنگی و ورزشی در صدد معرفی بیشتر آنها هستیم.

اسماعیل زارعی کوشا با ابراز امیدواری نسبت به اینکه، رفاقت‌های ماندگاری از دل این رقابت ورزشی به یادگار بماند، افزود: امیدواریم با میزبانی شایسته کردستان، این مسابقات بتواند به هدف ماندگاری برسد.

وی با تاکید بر اینکه، برخی نماد‌ها مانند ناموس میهن مهم است، ادامه داد: پرچم مقدس جمهوری اسلامی ایران از مهمترین نماد‌ها و نشانه انسجام ملی ماست.

زارعی‌کوشا یادآور شد: هرکسی در هر جایگاهی بخواهد کوچکترین تعرضی به پرچم کشورمان داشته باشد به تمامیت ارضی، آینده و گذشته همه ملت جسارت کرده است که نباید اجازه این کار را داد.

وی گفت: جام پرچم باعث می‌شود تا استعداد‌های نهفته در دل این مسابقات در میادین ورزشی ملی و بین‌المللی پرچم کشورمان را به اهتزاز درآورند.

کردستان و میزبانی از مسابقات و اردو‌های ملی

مدیرکل ورزش و جوانان کردستان هم با اشاره به میزبانی از دومین دوره رقابت‌های ورزشی ویژه روستاییان سراسر کشور”جام پرچم” در رشته مینی فوتبال، اظهار کرد: این رقابت‌ها در بخش مردان از اول مرداد در زمین ورزشی دانشگاه کردستان آغاز به کار کرده است و تا یک هفته ادامه دارد.

آمنه غلام‌ویسی افزود:️ ۳۲ تیم مینی فوتبال به نمایندگی از ۳۱ استان سراسر کشور در بخش مردان در این مسابقات حضور دارند.

وی گفت:️ استان کردستان به عنوان میزبان این مسابقات علاوه بر تیم‌های راه یافته به مسابقات کشوری در هر دو بخش زنان و مرادن ۲ سهمیه جداگانه نیز خواهد داشت.

مدیرکل ورزش و جوانان کردستان افزود: در کنار میزبانی از مسابقات ملی جام پرچم، میزبان اردوی پدل برد در دریاچه زریبار و مسابقات دو و میدانی جوانان کشور است و پیش از آن هم میزبان مجمع سالانه فدراسیون والیبال کشورمان بود.

منبع : خبرنگاران جوان

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا