اخبار روزفناوری

اعلام شرکت بازی‌های جدید توسط استودیو پلی، اولین بازی ورودی

اعلام شرکت بازی‌های جدید توسط استودیو پلی، اولین بازی ورودی

Play by Play Studios یک استودیوی بازی سازی کاملاً جدید در جهان است که توسط پیشکسوتان استودیویی مانند اسکات پروبست، GM سابق Visceral Games، مایک یانگ، مدیر خلاق سابق Madden، و مدیر هنری تری اسمیت که روی اولین خدای جنگ به عنوان AD. از امروز، آنها از کار چوب بیرون می آیند تا اولین بازی خود را برای انتشار اعلام کنند.

اولین بازی ساخته شده توسط Play توسط Play Studios The Run: Got Next است. در این بازی شما بسکتبال 3v3 بازی می کنید و می توانید به صورت انفرادی یا آنلاین با دوستان و سایر رقبا بازی کنید. این بازی که در فرهنگ حلقه‌های خیابانی وجود دارد، دارای تصمیم‌گیری سریع است که در آن می‌توانید یک بسکتبالیست متوسط ​​باشید یا “G.O.A.T.”

این بازی هنوز تاریخ انتشار کاملی را دریافت نکرده است، اما برای زمانی در سال 2025 برنامه ریزی شده است. سبک هنری کارتونی آن پر از جنب و جوش و هیجان است و بازیکنان می توانند دانک ها، ترفندها، بلوک های هیولا و موارد دیگر را امتحان کنند.

همانطور که در صفحه رسمی Steam ذکر شده است، “چند نفره با سرکش ملاقات می کند”، به عنوان مقیاس دشواری با مسابقات، و اصلاح کننده هایی وجود دارند که می توانند رشته بسکتبال کامل شما را ایجاد کنند یا از بین ببرند. شرایط دادگاه، اصلاح‌کننده‌ها و سقوط‌ها می‌توانند بر روند بازی شما تأثیر بگذارند و هر رانی که انجام می‌دهید متفاوت است.

The Run: Got Next ظاهری شیک به هر زمینی دارد که می‌توانید در آن بازی کنید، که برخی از آنها معروف‌ترین و محبوب‌ترین زمین‌های بسکتبال در سراسر جهان هستند. شخصیت‌ها، دادگاه‌ها و تمامی حرکات، انیمیشن‌هایی با کلید دستی هستند که عشق و مراقبت فوق‌العاده‌ای را به بازی می‌دهند. این بازی کاملاً دست ساز است و هر پیکسل بازی برای بازیکنان منحصر به فرد است.

d8a7d8b9d984d8a7d985 d8b4d8b1daa9d8aa d8a8d8a7d8b2db8cd987d8a7db8c d8acd8afdb8cd8af d8aad988d8b3d8b7 d8a7d8b3d8aad988d8afdb8cd988 669ff74bd961e

تیزر تریلر بازیکنان را به سه شخصیت قابل بازی از The Run: Got Next. همه آن‌ها حرکات منحصربه‌فرد و دانک‌های شیک‌شده برای اضافه کردن کمی ذوق دارند. حتی فقط در سه شخصیت به نمایش گذاشته شده، تنوع زیادی وجود دارد و به بازیکنان نگاهی اجمالی به پتانسیل یک ماجراجویی سرگرم کننده اما پر هرج و مرج در زمین بسکتبال می دهد.

این داستان را به اشتراک بگذارید

< استفاده از xlink:href="#icn-shareFacebook"/> فیسبوک

< استفاده از xlink:href="#icn-shareTwitter"/> توییتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا