اخبار روزفناوری

داده های اولیه نشان می دهد که ETF های نقطه ای اتریوم تقریباً نیمی از حجمی را که ETF های بیت کوین در زمان راه اندازی انجام دادند جذب می کنند.

داده های اولیه نشان می دهد که ETF های نقطه ای اتریوم تقریباً نیمی از حجمی را که ETF های بیت کوین در زمان راه اندازی انجام دادند جذب می کنند.

این توصیه سرمایه گذاری نیست. نویسنده در هیچ یک از سهام ذکر شده هیچ سمتی ندارد. Wccftech.com یک خط مشی اخلاقی و افشای اطلاعات دارد.

در یک لحظه بحرانی برای کل حوزه کریپتو که نشان‌دهنده رشد روزافزون صنعت نوپا است، ETF‌های نقطه‌ای اتریوم سرانجام در تعدادی از صرافی‌های آمریکایی شروع به معامله کردند و به سرمایه‌گذاران مادر و پاپ این امکان را می‌دهند که راه مناسبی برای قرار گرفتن در معرض اتریوم پیدا کنند – دومین اکوسیستم رمزنگاری ارزشمند پس از بیت کوین.

در ماه مه، SEC یک تأیید اصلی برای تعدادی از ETF های نقطه ای اتریوم، از جمله Grayscale Ethereum Trust، Bitwise Ethereum ETF، iShares Ethereum Trust، VanEck Ethereum Trust، ARK 21 Ethereum ETF، Invesco Galaxy Ethereum ETF، Fidelity Ethereum Fund، Franklin Ethereum ETF را به اشتراک می گذارد.

منشأ می گیرند

هفته گذشته، SEC رسماً این وسایل سرمایه گذاری را برای تجارت تأیید کرد. همانطور که از قطعه بالا که منبع آن از ZeroHedge مشخص است ، کارمزدهای پایه این ETF های نقطه ای اتریوم از 0.15 درصد تا 2.50 درصد متغیر است.

هیچ یک از ETF های تایید شده در حال حاضر اجازه سهام دادن در شبکه اتریوم را نمی دهد. به عنوان یک تجدید، تحت مکانیزم احراز هویت تراکنش‌های PoS اتریوم، اعتبار‌دهنده‌ها موجودی‌های خاص اتر را در گره‌های تخصصی قفل می‌کنند یا به اشتراک می‌گذارند تا شانس احراز هویت یک دسته خاص از تراکنش‌ها را به دست آورند و در نتیجه کارمزد تراکنش را به عنوان پاداش دریافت کنند.

در حالی که عدم مشارکت بازدهی ETF های نقطه ای اتریوم را کاهش می دهد، به نظر می رسد این محدودیت یک هزینه فرصت ضروری برای اطمینان از نقدینگی کافی برای عملیات روان صندوق باشد، به خصوص به عنوان صف خروج استاندارد تعداد سهامدارانی را که مجاز به خروج در یک روز معین هستند، محدود می کند. با این وجود، تقریباً همه این ابزارهای سرمایه‌گذاری در حال حاضر به دنبال راهی عملی برای ترکیب سهام هستند. به این ترتیب، تعجب نخواهیم کرد اگر SEC به این ETF ها اجازه دهد تا چند ماه بعد بخشی از دارایی های خود را در شبکه اتریوم به اشتراک بگذارند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا