فال

طالع بینی هفتگی برج حمل، 30 ژوئن تا 6 ژوئیه 2024 فرصت های خارج از کشور را پیش بینی می کند

طالع بینی هفتگی برج حمل، 30 ژوئن تا 6 ژوئیه 2024 فرصت های خارج از کشور را پیش بینی می کند

30 ژوئن، 2024 IAM /p>

فال روزانه برج حمل را برای 30 ژوئن تا 6 ژوئیه 2024 بخوانید تا از پیش بینی های نجومی خود مطلع شوید. ثروت خود را با پشتکار مدیریت کنید.

قابل حمل – (21 مارس تا 19 آوریل)

پیش‌بینی طالع بینی هفتگی می‌گوید، گزینه‌های خود را آماده ضربه بزنید< /h2>

در رابطه با لحظات خوشی شاد بمانید. یک زندگی حرفه ای سازنده داشته باشید و اطمینان حاصل کنید که به هر هدفی می رسید. ثروت خود را با پشتکار مدیریت کنید.

Weekly Horoscope Capricorn, June 23-30, 2024: Stay happy in the relationship with pleasant moments.
فال هفتگی برج جدی، 23 تا 30 ژوئن 2024: شاد بمانید. در رابطه با لحظات خوش.

زمان بیشتری را با معشوق بگذرانید و رابطه را دست نخورده نگه دارید. ممکن است فرصت هایی برای اثبات استعداد حرفه ای خود به دست آورید. در حالی که ثروت در کنار شما خواهد بود، هیچ مشکل مهمی برای سلامتی نیز اتفاق نخواهد افتاد.

طالع بینی عشق برج حمل در این هفته

هیچ لرزش بزرگی بر روی بدن شما تأثیر نمی گذارد یا تأثیری نخواهد داشت. ارتباط. اما منتظر مسائل جزئی مربوط به نفس باشید و مطمئن شوید که با درایت بر آنها غلبه می کنید. یک رابطه عاشقانه قدیمی با شادی به زندگی باز می گردد. با این حال، این نباید بر روابط فعلی شما تأثیر بگذارد. شما ممکن است ازدواج را در نظر بگیرید و والدین آن را تایید خواهند کرد. بومیان برج حمل می توانند انتظار داشته باشند که در طول هفته، شخصی وارد زندگی آنها شود. شما باید ارتباطات مناسبی داشته باشید که اکثر مسائل موجود را حل کند.

فال شغلی برج حمل در این هفته

زندگی حرفه ای شما سازنده خواهد بود. اگرچه سیاست اداری سعی می کند بر تصمیمات رسمی شما تأثیر بگذارد، اما نباید اجازه دهید احساسات نقش مهمی در کار داشته باشند. هنگام مدیریت یک تیم مراقب باشید زیرا مسائل جزئی مربوط به نفس ممکن است مهارت های رهبری را تحت الشعاع قرار دهد. برخی از جلسات تیم ممکن است دچار مشکل شوند اما عصبانیت خود را از دست ندهید. دانش آموزان باید تلاش بیشتری برای کسب نمرات بالا در امتحان انجام دهند. شما همچنین با فرصت های شغلی از کشورهای خارجی روبرو خواهید شد.

فال پول قوچ در این هفته

پول وارد خواهد شد و شما خوب خواهید بود که از نظر مالی حیاتی بپردازید. تصمیمات شما ممکن است بخت را در املاک و مستغلات امتحان کنید و سالمندان حتی می توانند ثروت غواصی را در میان کودکان در نظر بگیرند. هیچ مشکل قانونی یا پزشکی نیازی به خرج کردن مبالغ کلان در این هفته ندارد. برخی از خانم ها برای یک جشن در خانه یا محل کار نیاز به هزینه دارند. دانشجویان همچنین باید شهریه دانشگاه های خارجی را بپردازند.

فال سلامت قوچ در این هفته

شما ممکن است در این هفته دچار میگرن یا تب ویروسی شوید. برخی از کودکان از مشکلات دهان و دندان شکایت می کنند در حالی که سالمندان ممکن است در مفاصل درد داشته باشند. قسمت دوم هفته برای جراحی خوب است. یک رژیم غذایی متعادل با سالاد و سبزیجات برگ سبز داشته باشید. کسانی که از مشکلات تنفسی شکایت دارند باید به پزشک مراجعه کنند.

ویژگی های علامت برج حمل

  • قوی: خوش بین، پرانرژی، صادق، چند استعداد، جسور، سخاوتمند، شاد، کنجکاو
  • ضعف: بی پروا، بحث برانگیز، بلندگو، بی حوصله
  • نماد: رام
  • عنصر: آتش
  • قسمت بدن: سر
  • قاعده علامت: مریخ
  • روز شانس: سه شنبه
  • رنگ شانس: قرمز
  • شماره شانس:< /strong> 5
  • سنگ خوش شانس: یقوت

نمودار سازگاری برج حمل

  • طبیعی قرابت:جوزا، لئو، قوس، دلو
  • سازگاری خوب: برج حمل، میزان
  • سازگاری مناسب: برج ثور، باکره، عقرب، حوت
  • سازگاری کمتر:سرطان، برج جدی

توسط: دکتر J. N. Pandey

اخترشناسی ودایی و کارشناس Vastu

ایمیل: djnpandey@gmail.com

تلفن: 9811107060 (فقط واتساپ)

برای خواندن فال، علامت خورشید را انتخاب کنید

< /div>

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا