اخبار روزفناوری

آخرین بازی های پشتیبانی شده از NVIDIA DLSS شامل Kunitsu-Gami: Path of the Goddess، Marvel Rivals Beta، Final Fantasy XIV Online می شود.

آخرین بازی های پشتیبانی شده از NVIDIA DLSS شامل Kunitsu-Gami: Path of the Goddess، Marvel Rivals Beta، Final Fantasy XIV Online می شود.

CAPCOM’s Kunitsu-Gami: Path of the Goddess، نسخه بتای NetEase Marvel Rivals، و Final Fantasy XIV Online از جدیدترین بازی‌هایی هستند که از NVIDIA DLSS پشتیبانی می‌کنند.

Kunitsu-Gami: Path of the Goddess هفته گذشته با پشتیبانی از NVIDIA DLSS 3 Frame Generation و Reflex عرضه شد که تجربه‌ای با نرخ فریم بالا با تاخیر ورودی محدود را ارائه می‌دهد، چیزی که من در بررسی. علیرغم اینکه یک بازی سریع نیست، نرخ فریم بالاتر قطعا تجربه را در کل بهبود می بخشد.

از سوی دیگر، Marvel Rivals قطعاً از نرخ فریم بالاتر ارائه شده توسط NVIDIA DLSS 3 Frame Generation و کاهش تاخیر ورودی ارائه شده توسط Reflex سود می برد. نسخه بتای بسته بازی، که تا 5 آگوست در دسترس خواهد بود، همچنین از هر دو برای تجربه برتر پشتیبانی می کند.

پیوستن به خانواده عناوین پشتیبانی‌شده NVIDIA DLSS، RPG جهان باز آینده است Neverness to Everness، F1 Manager و Dark and Darker. با این حال، دو مورد آخر فقط از DLSS 2 پشتیبانی می کنند، بنابراین هیچ Frame Generation در دسترس نیست. همچنین DLC Bladekisser برای Trepang 2 و Final Fantasy XIV Online، که با به‌روزرسانی 7.0 پشتیبانی از ارتقاء دهنده را دریافت کرد که پشتیبانی از گسترش Dawntrail را ارائه می‌کرد. یک معیار جدید نیز راه اندازی شد تا به بازیکنان اجازه دهد توانایی دستگاه خود را برای اجرای بازی آزمایش کنند. . یک نسخه آزمایشی رایگان نیز برای این بازی در دسترس است که به کاربران امکان می دهد تا سطح 70 بدون محدودیت به صورت رایگان بازی کنند.

d8a2d8aed8b1db8cd986 d8a8d8a7d8b2db8c d987d8a7db8c d9bed8b4d8aadb8cd8a8d8a7d986db8c d8b4d8afd987 d8a7d8b2 nvidia dlss d8b4d8a7d985d984 kunitsu 669faea4ad257

از زمان انتشار نسخه دوم، NVIDIA DLSS تبدیل به یک تغییر دهنده واقعی بازی شده است. می‌توانید با مراجعه به اینجا، درباره فناوری و بازی‌های پشتیبانی‌شده اطلاعات بیشتری کسب کنید.< /a>

این داستان را به اشتراک بگذارید

< استفاده از xlink:href="#icn-shareFacebook"/> فیسبوک

< استفاده از xlink:href="#icn-shareTwitter"/> توییتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا