اخبار روزفناوری

هوش اپل باعث می‌شود که اپل تمام مدل‌های آیفون و آی‌پد خود را به جدیدترین تراشه‌ها، از جمله مدل‌های اقتصادی مجهز کند.

هوش اپل باعث می‌شود که اپل تمام مدل‌های آیفون و آی‌پد خود را به جدیدترین تراشه‌ها، از جمله مدل‌های اقتصادی مجهز کند.

اپل قصد دارد کل مجموعه آیفون و آیپد خود را با سریع ترین داخلی ها ارتقا دهد، و دلیل خوبی برای این وجود دارد. در حالی که عملکرد حق مصرف کننده است، فقط به عوامل مختلفی بستگی دارد، مانند اینکه کدام تراشه بخشی از یک مدل خاص از iPhone یا iPad خواهد بود. این بار، انتظار می‌رود که این شرکت تعدادی از مدل‌های آیفون و آی‌پد خود را با جدیدترین داخلی‌ها ارتقا دهد و دلیل این ارتقا، هوش اپل است.

Apple Intelligence دلیل این است که نسل بعدی iPhone، iPad و سایر دستگاه های این شرکت دارای قطعات داخلی قدرتمند هستند

Apple Intelligence آخرین پیشنهاد این شرکت در بخش نرم افزاری است که به کاربران آیفون امکان می دهد وظایف را با عملیات کمتر انجام دهند. سیری، همراه با ChatGPT و Apple Intelligence، نقش مهمی در کمک به ارائه اطلاعات در iPhone، iPad و Mac خواهد داشت. با این حال، در همه مدل‌های آیفون در دسترس نیست زیرا تنها دستگاه‌هایی که در حال حاضر از آن پشتیبانی می‌کنند، مدل iPhone 15 Pro و دستگاه‌هایی با سیلیکون سفارشی اپل هستند.

این بدان معناست که اپل این ویژگی را تنها به تعداد کمی از دستگاه‌ها محدود کرده است، زیرا همه گوشی‌ها، از جمله iPhone 14 Pro، در مورد Apple Intelligence بی‌فایده هستند. با این حال، در آینده، این شرکت برنامه‌هایی برای ارتقای تمام دستگاه‌های خود دارد که از تلاش‌های هوش مصنوعی این شرکت پشتیبانی می‌کنند و به نوعی، هوش اپل دلیلی است که این شرکت قصد دارد کل محصولات آینده خود را با جدیدترین داخلی‌ها ارتقا دهد.

راه‌اندازی دستگاه جدید اپل با تراشه‌های قدیمی‌تر به این معنی است که دستگاه برای هوشمندی اپل آماده نیست و درها را به روی یکی از بزرگترین ویژگی‌هایی که این شرکت با iOS 18 و سایر سیستم‌عامل‌ها معرفی کرده است، می‌بندد. از این پس، کاربران نه تنها ناامید می‌شوند، بلکه تقاضا برای آن محصول خاص تا حد زیادی کاهش می‌یابد، زیرا مشتریان می‌خواهند دستگاهی ابزارهای جدید را تجربه کند.

Apple Intelligence is making Apple upgrade iPhone and iPad models to latest A18 chips

شواهدی از این رویکرد اخیراً توسط افشاگر Ice Universe در Weibo به اشتراک گذاشته شده است که اظهار داشت نسل بعدی آیفون SE 4 اپل قرار است راه اندازی با تراشه A18، که همان تراشه ای است که خط تولید آیفون 16 را تامین می کند. این بدان معناست که این شرکت می‌خواهد Apple Intelligence را به طیف گسترده‌ای از دستگاه‌ها، از جمله آیفون زیر 500 دلار گسترش دهد. . در حالی که این کیس برای iPhone SE 4 است، ارتقاء بعدی iPad mini می‌تواند دارای تراشه A18 نیز باشد و احتمالاً iPad سطح پایه می‌تواند با یک تراشه A17 Pro همراه باشد که همچنین می‌تواند ویژگی‌های Apple Intelligence را مدیریت کند.

با این حال، شایان ذکر است که RAM برای ویژگی‌های هوش مصنوعی بسیار مهم است و باید دید که این شرکت چگونه وظایف دستگاه‌های مقرون به صرفه را انجام می‌دهد که ظرفیت رم کمتری نسبت به دستگاه‌های پیشرفته دارند. برای مثال، مدل‌های iPhone 17 Pro با 12 گیگابایت رم، در حالی که مدل های استاندارد به 8 گیگابایت رم مجهز خواهند شد. این شرکت همچنین در حال بررسی ذخیره کردن مدل های LLM در حافظه فلش است. برای آوردن فناوری به طیف گسترده ای از دستگاه ها.

d987d988d8b4 d8a7d9bed984 d8a8d8a7d8b9d8ab d985db8cd8b4d988d8af daa9d987 d8a7d9bed984 d8aad985d8a7d985 d985d8afd984d987d8a7 669fae9013b6d

به‌جز آیفون و آی‌پد، اخیراً پیشنهاد شده است که هوم پاد با صفحه‌نمایش لمسی، دارای تراشه A18 باشد که احتمالاً برای ویژگی‌های هوش اپل است. در مورد مک، اپل سازگاری Apple Intelligence را کاملاً گسترده نگه داشته است، زیرا همه مک های دارای تراشه سری M می توانند از این فناوری استفاده کنند. از این پس، می‌توانیم با خیال راحت نتیجه بگیریم که Apple Intelligence باعث می‌شود اپل جدیدترین تراشه‌ها را در محصولات آینده‌اش، حتی دستگاه‌های سطح پایه، قرار دهد.

این داستان را به اشتراک بگذارید

< استفاده از xlink:href="#icn-shareFacebook"/> فیسبوک

< استفاده از xlink:href="#icn-shareTwitter"/> توییتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا