اخبار روزفناوری

Witcher 4 “Polaris” در حال توسعه با استفاده از Unreal Engine 5 می تواند منجر به بهبود مشکلات لکنت زبان در تمام عناوین ارائه شده توسط موتور شود

Witcher 4 “Polaris” در حال توسعه با استفاده از Unreal Engine 5 می تواند منجر به بهبود مشکلات لکنت زبان در تمام عناوین ارائه شده توسط موتور شود

The Witcher 4 که به عنوان پروژه “Polaris” نیز شناخته می شود، اولین ورودی از این سری خواهد بود که از موتور Unreal Engine 5 پشتیبانی می کند. در حالی که یادگیری این موضوع برای بسیاری از طرفداران به دلیل لکنت شناخته شده قطعا ناامید کننده بود. مشکلات موتور، این حرکت می‌تواند منجر به بهبودهایی شود که می‌تواند برای همه بازی‌های ساخته شده از پایان کار مفید باشد.

طبق نظر کارشناسان فناوری در ریخته‌گری دیجیتال، اگر یک توسعه وجود داشته باشد تیمی که می تواند مشکلات لکنت را که موتور را آزار می دهد حل کند، CD Projekt Red است. همچنین، تیم به خوبی از آنها آگاه است، همانطور که در عکسی که Alex Battaglia در ویدیوی زیر در طی ارائه Unreal Fest توسط CD Projekt Red به اشتراک گذاشته است، نشان داده شده است. به این ترتیب، شکی نیست که توسعه‌دهنده تمام تلاش خود را برای حل مشکلات انجام می‌دهد، و هر چیزی که بتواند به آن دست یابد، به احتمال زیاد در موتور ادغام می‌شود، بنابراین هر بازی مجهز به Unreal Engine 5 را بهبود می‌بخشد.< /p>

در حال حاضر اطلاعات کمی درباره The Witcher 4 “Polaris” وجود دارد. به غیر از این که این بازی در پیشرفته ترین حالت توسعه در CDPR در دست ساخت است و شروع یک حماسه جدید را رقم خواهد زد. گرالت از ریویا، با این حال، زمانی به پرده های ما بازخواهد گشت، زیرا بازسازی اولین ورودی این مجموعه نیز در دست ساخت است. اطلاعات کمی در مورد این بازسازی نیز وجود دارد، اما گفته شده است که بخش هایی از نسخه اصلی را که قدیمی و بد.

این داستان را به اشتراک بگذارید

< استفاده از xlink:href="#icn-shareFacebook"/> فیسبوک

< استفاده از xlink:href="#icn-shareTwitter"/> توییتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا