فناوری

[اختصاصی] سری Vivo V40 در هند به عنوان باریک ترین تلفن های همراه با باتری 5500 میلی آمپر ساعتی در این بخش عرضه می شود.

[اختصاصی] سری Vivo V40 در هند به عنوان باریک ترین تلفن های همراه با باتری 5500 میلی آمپر ساعتی در این بخش عرضه می شود.

انتظار می‌رود که معرفی سری Vivo V40 در هند ماه آینده انجام شود. گزارش شده است که Vivo V40 و V40 Pro ماه آینده در هند عرضه خواهند شد. Vivo هنوز چیزی رسمی را فاش نکرده است، اما 91mobiles اطلاعاتی در مورد تلفن های آینده دریافت کرده است. Vivo V40 قبلاً در اروپا راه اندازی شده است و به نظر می رسد نسخه هندی آن با همان مشخصات عرضه خواهد شد. 

جزئیات کلیدی سری Vivo V40 فاش شد

  • بر اساس اطلاعات فاش شده توسط صنعت، سری Vivo V40 به عنوان باریک‌ترین گوشی با باتری 5500 میلی‌آمپر ساعتی در هند عرضه خواهد شد. منابع.
  • سری Vivo V40 دارای رتبه IP68 برای مقاومت در برابر آب و گرد و غبار خواهد بود. این تایید می‌کند که نسخه هندی Vivo V40 دارای مشخصات مشابهی در اروپا خواهد بود. 
  • اگرچه فاش نشده است، سری Vivo V40 ذکر شده است که نشان می دهد نوع Pro نیز با همان باتری و رتبه IP عرضه می شود. با این حال، این یک مدل حرفه‌ای است، بنابراین می‌توانیم انتظار ارتقاءهایی نسبت به وانیلی V40 داشته باشیم. 
  • در هند، سری Vivo V40 در رنگ‌های آبی گنگ، بنفش لوتوس و خاکستری تیتانیوم عرضه خواهد شد. به نظر می رسد که آبی گنگ افزوده جدیدی به ترکیب باشد. 
  • علاوه بر رتبه IP68، سری Vivo V40 دارای یک ساختار بالشتکی برای دوام. همچنین دارای صفحه نمایش خمیده سه بعدی و ماژول دوربین Infinity Eye جدید است.

سری Vivo V40 در هند راه اندازی شد

طبق گزارش ها، Vivo V40 و V40 Pro در این کشور عرضه می شوند. هند در ماه اوت ما اخیراً Vivo V40 Pro را در وب سایت گواهی استانداردهای هند (BIS) مشاهده کردیم. این همچنین نشان دهنده عرضه قریب الوقوع سری Vivo V40 در هند است. V40 Pro هنوز اولین معرفی خود را انجام نداده است زیرا فقط V40 و V40 Lite در اروپا راه اندازی شده اند. ممکن است Vivo وانیلی V40 را به عنوان مدل Pro و نسخه Lite را به عنوان مدل Pro در هند عرضه کند. 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا