فناوری

ASUS ROG Ally X Handheld به طور رسمی با قیمت 799 دلار در دسترس است، چندین ارتقاء را نسبت به ROG Ally ارائه می کند

ASUS ROG Ally X Handheld به طور رسمی با قیمت 799 دلار در دسترس است، چندین ارتقاء را نسبت به ROG Ally ارائه می کند

ایسوس دستگاه ROG Ally X را با قیمت 799.99 دلار با مشخصات ارتقا یافته و ویژگی های بهبود یافته رسماً راه اندازی کرد.

طراحی بهتر، رم بیشتر و کنترل‌های ارتقا یافته: ASUS ROG Ally X رسماً با قیمت 799 دلار به فروش می‌رسد

ایسوس امروز جدیدترین بازی دستی ROG Ally X خود را با قیمت 799.9 دلار عرضه کرد. ASUS ROG Ally X جانشین ROG Ally است که در ژوئن سال گذشته عرضه شد. ROG Ally X چندین ارتقاء را نسبت به نسل قبلی خود به ارمغان می آورد که عملکرد و عملکرد بهتری را برای علاقه مندان به وسایل دستی فراهم می کند. این گوشی دستی بسیاری از پیشرفت‌های عمده و جزئی را به همراه یک کتابخانه بازی قابل تنظیم جدید از طریق Armory Crate SE 1.5 دریافت کرد.

ROG Ally X

دستگاه ASUS ROG Ally X ارگونومی بهتری را برای گرفتن راحت‌تر و خنک‌سازی عالی به ارمغان می‌آورد. ابعاد آن تقریباً مشابه مدل قبلی خود است با این تفاوت که اکنون ارتفاع آن 4.5 میلی متر افزایش یافته است تا چسبندگی عالی برای جلسات بازی طولانی تر ارائه شود. راه حل خنک کننده جدید دارای 23٪ فن های کوچکتر است اما می تواند جریان هوای بیشتری را ارائه دهد. به لطف دریچه سوم اگزوز اضافه شده در لبه بالایی، ROG Ally X اجازه می دهد تا 24 درصد جریان هوا بیشتر برای حرارت بهتر باشد.

ROG Ally X Design

دستی یک شاسی مشکی کاملاً جدید با شکل گردتر برای گرفتن طبیعی به ارمغان می آورد. کنترل‌ها برای ارگونومی بهتر، از جمله تنظیم مجدد دکمه‌ها و میله‌ها، و شیب به ماشه‌ها برای فشار دادن راحت‌تر دکمه‌ها، کمی دستکاری شده‌اند. دکمه‌های ماکرو اکنون کوچک‌تر شده‌اند و جوی استیک‌ها اکنون فنرهای سفت‌تر و طول عمر چرخه‌ای 5 میلیونی را ارائه می‌دهند. همچنین یک پورت USB Type-C اضافی با سازگاری Thunderbolt 4 وجود دارد که اکنون از داک های شخص ثالث و GPU های خارجی پشتیبانی می کند.

این پیکربندی ارتقای بزرگی در بخش RAM و فضای ذخیره‌سازی دریافت می‌کند، جایی که RAM اکنون از 16 گیگابایت در ROG Ally به 24 گیگابایت LPDDR5 افزایش یافته است. فقط اندازه رم نیست که ارتقا پیدا کرده است، بلکه سرعت کلاک نیز از 6400 مگاهرتز به 7500 مگاهرتز افزایش یافته است که بدون اعمال هیچ تغییری در APU آن، که همچنان AMD Ryzen Z1 Extreme است، بر عملکرد کلی تأثیر می گذارد.

ASUS ROG Ally X دارای یک مادربرد بازطراحی شده برای قرار دادن یک SSD با فرم فاکتور 2280 بزرگتر است که به کاربران اجازه می دهد به یک درایو ذخیره سازی بزرگتر ارتقا دهند. با این حال، این گوشی در حال حاضر مجهز به یک SSD سریع NVMe 1 ترابایتی است که فضای ذخیره سازی را در مقایسه با مدل قبلی خود دو برابر افزایش می دهد. این بدان معناست که کاربران می‌توانند دو برابر بیشتر از Ally اصلی بازی‌های Ally X را ذخیره کنند و گزینه‌های بیشتری برای انتخاب در بازار وسیع SSD دارند.

بزرگترین ارتقا، با این حال، عمر باتری آن است که اکنون دو برابر ظرفیت ROG Ally را ارائه می دهد. ROG Ally X یک باتری بزرگ 80 وات ساعتی دارد که به کاربران امکان می دهد زمان بازی خود را دو برابر کنند. بنابراین، این افزایش در اندازه باتری، وزن کلی گوشی دستی را نیز 0.15 پوند افزایش داد.

Asus ROG Ally X در حال حاضر برای خرید در Best Buya =”https://rog.asus.com/us/gaming-handhelds/rog-ally/rog-ally-x-2024/wtb/”>فروشگاه آنلاین ایسوس با MSRP 799.99 دلار.

این داستان را به اشتراک بگذارید

< استفاده از xlink:href="#icn-shareFacebook"/> فیس بوک

< استفاده از xlink:href="#icn-shareTwitter"/> توییتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا