اخبار روزفناوری

سیستم اعتبار Witcher 3 مفهوم شهرت CDPR-Cut را بازیابی می کند

سیستم اعتبار Witcher 3 مفهوم شهرت CDPR-Cut را بازیابی می کند

بازی‌کنندگان رایانه شخصی Witcher 3 به عنوان مددر متحد می‌شوند، «Freak» یک مد جدید جالب منتشر کرده است که مفهوم شهرت را در The Witcher 3 بازیابی می‌کند.

توسعه‌دهنده CD Projekt Red مفهوم شهرت بازی را زمانی که در سال 2015 منتشر شد، کاهش داد، اما هدف این مد جدید بازیابی این ویژگی است. هنگام استفاده از حالت، انتخاب ها و رفتار بازیکن با نقاط شهرت در مناطق مختلف مطابقت دارد. این مد شامل پنج سطح شهرت، از جمله منفور، دوست نداشتن، خنثی، دوست داشتنی و احترام است. هر سطح با محدوده امتیاز شهرت گرالت در منطقه مطابقت دارد. به گفته موددر، سطوح مختلف شهرت بر اقتصاد منطقه مربوطه تأثیر خواهد گذاشت. علاوه بر این، همه فعالیت‌های ملافه و چانه‌زنی نیز تحت تأثیر قرار می‌گیرند.

چیزی که در اینجا جالب است این است که نتیجه ماموریت‌های خاص بر اساس انتخاب‌های گرالت بر شهرت گرالت در منطقه تأثیر می‌گذارد، به دست آوردن یا باخت. ما یک نمای کلی از تأثیرات مختلف شهرت را در زیر آورده ایم:

منفور: +30٪ قیمت خرید، -70٪ قیمت فروش، -20٪ چند برابر، -50٪ شرط ضریب
< قوی>نپسندیده: +15٪ قیمت خرید، -15٪ قیمت فروش، -10٪ چند برابر، -25٪ شرط ضریب
خنثی : مشابه با وانیل
پسندیده: -15٪ قیمت خرید، +15٪ قیمت فروش، +10٪ ضریب معامله، +50٪ شرط ضریباحترام: -30٪ قیمت خرید، + 30٪ قیمت فروش، +20٪ چند برابر معامله، + 100٪ شرط ضربه

علاقه‌مندان می‌توانند The Witcher 3 Reputation System Mod را از اینجا دانلود کنند. اینجا. حتماً دستورالعمل نصب ارائه شده را دنبال کنید. همانطور که انتظار می رفت، این ماد فقط برای نسخه PC بازی در دسترس است و جدای از کار بر روی نسخه معمولی بازی، با نسخه نسل بعدی نیز سازگار است.

The Witcher 3: Wild Hunt و DLCهای آن اکنون در سراسر جهان برای رایانه شخصی و کنسول در دسترس هستند.

این داستان را به اشتراک بگذارید

< استفاده از xlink:href="#icn-shareFacebook"/> فیس بوک

< استفاده از xlink:href="#icn-shareTwitter"/> توییتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا