اخبار روزفناوری

CoD Modern Warfare 3 در اواخر این هفته به Game Pass می رسد، Leaker Claims; Valorant در 26 جولای برای PS5/Xbox عرضه می شود

CoD Modern Warfare 3 در اواخر این هفته به Game Pass می رسد، Leaker Claims; Valorant در 26 جولای برای PS5/Xbox عرضه می شود

یک افشاگر اسپانیایی ادعا کرده است که Call of Duty: Modern Warfare 3 اواخر این هفته در تاریخ 24 جولای به Game Pass می‌رسد.

چند هفته پیش، تام هندرسون قبلاً گفته شده که Modern Warfare 3 در اواخر این ماه به Game Pass می آید، و اکنون افشاگر دیگری داریم که ادعا می کند این شوتر در این ماه به سرویس اشتراک مایکروسافت اضافه خواهد شد. در X، افشاگر اسپانیایی «extas1s» که معمولاً به خوبی آگاه است (که اغلب برای Exputer می نویسد)، گفت که اکنون می تواند “100%” تأیید کند که Modern Warfare 3 در اواخر این هفته در 24 جولای به Game Pass (هم رایانه شخصی و هم ایکس باکس، اما بدون فضای ابری) اضافه می شود.

در پست روی X، افشاگر اسپانیایی همچنین گفت که Valorant در اواخر این هفته در تاریخ 26 جولای، پس از یک دوره کوتاه بتا اولیه روی کنسول‌ها، روی PS5 و Xbox Series X|S عرضه خواهد شد. FPS تاکتیکی مبتنی بر کاراکتر 5v5 در سال 2020 روی رایانه شخصی راه اندازی شد و (بتا) پشتیبانی از کنسول ها ماه گذشته اضافه شد.

Call of Duty: Modern Warfare 3 در سال 2023 برای رایانه‌های شخصی و کنسول‌ها منتشر شد. این شوتر سومین قسمت از سری (فرعی) راه‌اندازی مجدد Modern Warfare است. این چیزی است که ما در مورد این بازی در بررسی راه اندازی در سال گذشته.

ما نوشتیم«Call of Duty Modern Warfare III از نقاط قوت و ضعف سال گذشته بدون داشتن هویت کافی برای ایستادن به تنهایی استفاده می‌کند». “بسیاری از محتوای امسال به گونه‌ای بازیافت می‌شود که سری قبلاً ندیده بود. اگر Modern Warfare II را نادیده گرفتید و به کمپین اهمیت نمی‌دهید، گستردگی حالت‌های چندنفره می‌تواند بازیکنان را برای دوازده ماه آینده درگیر کند. برای این کار سخت است. Infinity Ward برای از بین بردن این اظهارنظرها مبنی بر اینکه Call of Duty امسال صرفاً یک بسته الحاقی 60 دلاری است، حتی برای یکی از طرفداران این سری که سال به سال پرستیژ شده است، محتوا و حالت های چند نفره فروش سختی دارد باز کردن «Carry Forward» در Modern Warfare III به بازیکنان شروعی تازه می‌دهد، در حالی که آنها را مجبور نمی‌کند مانند سال‌های گذشته از صفر شروع کنند، اما ممکن است پیشنهادات چند نفره همچنان به عنوان یکی از قوی‌ترین ورودی‌های Call of Duty باقی بماند. بزرگترین نتیجه آینده است.”

این داستان را به اشتراک بگذارید

< استفاده از xlink:href="#icn-shareFacebook"/> فیس بوک

< استفاده از xlink:href="#icn-shareTwitter"/> توییتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا