فناوری

OnePlus Pad 2 در مقابل iPad Air (2024): تفاوت چیست؟

OnePlus Pad 2 در مقابل iPad Air (2024): تفاوت چیست؟

OnePlus به تازگی OnePlus Pad 2 را معرفی کرده است، اما چگونه با iPad Air توانمند اپل (2024) مقایسه می شود؟

در حالی که متخصصان اپل بدون شک آنچه را که iPad Air 11 و iPad Air 13 ارائه می دهند، با iPadOS، لوازم جانبی عالی و تعداد زیادی برنامه برای دانلود دوست خواهند داشت، برای تبلت جدید OnePlus چیزهای زیادی برای گفتن وجود دارد.

این گوشی پرچم‌دار Snapdragon 8 Gen 3 قدرت را ارائه می‌کند، دارای صفحه‌نمایش 12.1 اینچی پیکسلی با نرخ تازه‌سازی سریع 144 هرتز، شارژ سریع و موارد دیگر، و همگی با قیمت مقرون به صرفه‌تر از iPad Air جایگزین.

در حالی که هنوز OnePlus Pad 2 را به طور کامل بررسی نکرده‌ایم، به طور عملی انجام داده‌ایم و اگر کنجکاو هستید، iPad Air (2024) را بطور گسترده بررسی کرده ایم. در حال حاضر، در اینجا نحوه انباشتگی برگه‌های مشخصات OnePlus Pad 2 و iPad Air (2024) آمده است.

OnePlus Pad 2 نمایشگر سریع تری دارد

نمایشگر OnePlus Pad 2 مطمئناً نباید از آن غافل شد. نه تنها از اولین OnePlus Pad در 12.1 اینچ بزرگتر است، بلکه دارای وضوح عالی 3K و فوق العاده است. نرخ تازه سازی سریع 144 هرتز، به این معنی که بازی های سازگار می توانند با حداکثر سرعت 144 فریم در ثانیه برای یک تجربه بازی تقویت شده رندر شوند. همچنین باعث می‌شود OnePlus Pad 2 در سراسر صفحه، با انیمیشن‌های نرم، اسکرول نرم و موارد دیگر، نرم‌تر به نظر برسد. 

OnePlus Pad 2 display
اعتبار تصویر مرورهای مورد اعتماد

از طرف دیگر، iPad Air در دو اندازه – 11 و 13 اینچی – با وضوح مشابه با OnePlus Pad 2 عرضه می‌شود، اگرچه هر دو نسخه دارای فرکانس 60 هرتز مشابه iPad سطح پایه هستند. 

این فقط یک iPad Pro واقعاً سطح بالاست که مورد توجه قرار می گیرد نرخ به روز رسانی به شکل فناوری صفحه نمایش 120 هرتزی ProMotion اپل، اگرچه حتی این نرخ به همان سرعتی که OnePlus ارائه می دهد نیست، و با تخفیف بسیار بالایی نیز دارد. 

iPad Air پردازنده توانمندتری دارد

OnePlus Pad 2 دارای جدیدترین چیپست برتر بازار به شکل Snapdragon 8 Gen 3، که از تبلت های توانمند دیگری مانند Samsung Galaxy Tab S9 و چیپست Snapdragon 8 Gen 2 آن. 

این باید به عملکرد قوی در سراسر صفحه تبدیل شود، از مرور کلی گرفته تا انجام بازی‌ها، هرچند این چیزی است که باید پس از محک زدن تبلت جدید تأیید کنیم. 

screen flat ipad air 2024
iPad Air 2024

با این حال، احتمالاً نمی‌تواند با قدرت iPad Air که به شکل چیپست کلاس دسکتاپ M2 است که در نسخه‌هایی مانند MacBook Air و نسخه‌های قدیمی‌تر MacBook Pro نیز موجود است، رقابت کند. 

به این ترتیب، iPad Air یک نیروگاه مطلق از قدرت پردازشی است، حتی می‌تواند بازی‌های کنسول AAA مانند Assassin’s Creed Origins و Resident Evil Village را اجرا کند، هرچند که چقدر تفاوت را در طول روز متوجه خواهید شد. استفاده برای بحث است.

هر دو با لوازم جانبی صفحه کلید و قلم سازگار هستند

چه به سراغ OnePlus Pad 2 یا iPad Air بروید، طیف وسیعی از لوازم جانبی را برای ارتقاء تجربه خواهید داشت.

با OnePlus Pad 2، گزینه‌هایی از جمله صفحه‌کلید هوشمند OnePlus Pad، با تراشه NFC برای انتقال سریع فایل‌ها در صورت داشتن تلفن OnePlus یا Oppo سازگار، و با اتصال مغناطیسی، کامل شده است. برای تجربه تایپ همه کاره تر، صفحه کلید را از قاب جدا کنید. 

OnePlus Pad 2 and accessories
اعتبار تصویر مرورهای مورد اعتماد

برای نوشتن، OnePlus Stylio 2 وجود دارد، یک نسخه ارتقا یافته از قلم است که همراه با دستگاه نسل اول عرضه می‌شود که ویژگی‌های اضافی مانند امکان ضربه زدن به قلم برای تغییر سبک قلم را به همراه دارد و می‌توان از آن برای کنترل از راه دور استفاده کرد. ارائه ها نیز.

وقتی نوبت به iPad Air می‌رسد، صفحه‌کلید جادویی پیشرفته را در دسترس دارید. این یک امر ممتازتر از گزینه OnePlus است، با طراحی لولای پایه و آهنرباهایی که ظاهراً آیپد را دقیقاً بالای صفحه‌کلید شناور می‌کند و برای تجربه‌ای رضایت‌بخش از مکانیزم سوئیچ مشابه MacBook Pro بهره می‌برد.

و درست مانند OnePlus، شما نیز یک لوازم جانبی قلم به شکل Apple Pencil Pro جدید دارید. این بسیار شبیه به نسل‌های قبلی Apple Pencil است، اگرچه با قابلیت تشخیص چرخش از طریق ژیروسکوپ داخلی برای تجربه‌ای طبیعی‌تر از طراحی. 

نکته مهم این است که نه OnePlus Pad 2 و نه iPad Air با هیچ یک از لوازم جانبی فوق عرضه نمی شوند، بنابراین اگر علاقه مند هستید، باید پس از خرید آن را خریداری کنید. 

OnePlus Pad 2 قابلیت شارژ سریع تری دارد

Apple هرگز از واگن شارژ سریعی که در بخش Android رایج است استفاده نکرده است، بنابراین جای تعجب نیست که OnePlus Pad 2 قابلیت شارژ سریع تری دارد.

به طور خاص تر، OnePlus Pad 2 از شارژ 67 واتی SuperVOOC پشتیبانی می کند، هرچند با توجه به این نکته که باید شارژر را جداگانه تهیه کنید زیرا در جعبه نیست. شما نمی توانید با شارژر معمولی USB-C PD نیز به این سرعت ها دست یابید، زیرا به فناوری اختصاصی متکی است. 

OnePlus Pad 2 on a table
OnePlus Pad 2

با این وجود، اگر به شارژر SuperVOOC دسترسی داشته باشید، شارژ سریع‌تری نسبت به iPad Air مشابه که در حدود علامت 30 وات است، ارائه می‌کند. اپل خود سرعت شارژ را تأیید نمی کند، در عوض از منابع شخص ثالثی که این فناوری را آزمایش کرده اند، می آید.

OnePlus Pad 2 مقرون به صرفه تر است

وقتی نوبت به قیمت‌های بسیار مهم می‌رسد، OnePlus Pad 2 در اینجا با قیمت قابل توجه 499 پوند علی‌رغم فناوری پیشرفته‌ای که ارائه می‌شود، برنده است. از سوی دیگر، آی‌پد ایر 11 اپل از 599 پوند شروع می‌شود، در حالی که مدل 13 اینچی، 799 پوند به شما می‌دهد.

iPad Air اکنون برای خرید در دسترس است، در حالی که OnePlus Pad 2 قرار است در تاریخ 1 اوت 2024 با پیش‌سفارش‌های مستقیم در حال حاضر عرضه شود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا